Annetaan: Rauhallinen ja rakastava tyttökissa

12 posts, 1 page, 5,940 views

mrhotcakes

Posts: 480

#1 • • Edited mrhotcakes Ex-clubber
Kaksi rakastettavaa sisäkissaa, Pöde ja Tupsu, tarvitsevat kotia. Molemmat on leikattu ja madotettu, Tupsu myös sirutettu.

Pöde, 8-vuotias uroskissa, on ollut meillä 7 vuotta ja valloittaa jokaisen hoitajan ja vieraan sydämen minuuteissa. Tämä lämmin, pörröinen, hellyydenkipeä kissa rakastaa ahtaita paikkoja ja tunkee jokaiseen kassiin ja laatikkoon mihin pystyy. Pöde nukkuu useimmiten yöt pään vieressä tai pariskunnan välissä, rakastaa silittelyä ja rapsutusta, ja tulee usein seuraksi tietokoneen ääreen änkemällä syliin tai hiirikäden päälle.

Tupsu on noin 6-vuotias naaraskissa ja adoptoitiin kaksivuotiaana Tallinnan kaduilta pahoinpideltynä ja arkana perheeseemme. Ensimmäiset kuukaudet menivät Tupsun luottamuksen voittamiseen, mutta pikkuhiljaa hintelä arka tyttö alkoi etsiä hellyyttä oma-aloitteisesti. Koettelemuksiin lisättiin tänä keväänä vakava silmätulehdus jonka seurauksena toinen silmä piti leikata pois. Tänä päivänä Tupsu on kuitenkin hyvinvoiva ja onnellinen yksisilmäinen perheenjäsen. Hän ei enää karta ihmiskosketusta vaan pikemminkin hakee sitä usein ja varauksetta.

Kummatkin kissat ovat kovia kehräämään, hieman normaalipainon yläpuolella ja ilman terveysvaivoja. Kissat voidaan luovuttaa erikseen tai yhdessä. Kissat asustelevat tällä hetkellä Helsingin Maunulassa (00630). Mieluiten nouto, mutta voimme tarvittaessa toimittaa kissat uuteen kotiin.

Mukaan tulee hiekkakoppa, kaksi kissankantokassia, sekä ruokaa ja hiekkaa kuukauden edestä. Lisäksi tarjoudun maksamaan mahdolliset lääkärikulut ensimmäisen parin kuukauden ajalta. Kuten sanoin, kissoilla ei ole ollut mitään terveysvaivoja, mutta jos jotain heti alkuun kuitenkin ilmaantuu... Tämä pienenä bonuksena. :)

Edit: Pödelle on löytynyt uusi koti! Tupsu on vielä vailla uutta omistajaa. :)

Kuvia löytyy nettialbumista!
mrhotcakes

Posts: 480

#2 • • mrhotcakes Ex-clubber
Lisäys vielä, kun tuli kysymys asiasta:

Syy kissoista luopumiseen on, että olen hoitanut kissoja yhdessä siskoni kanssa viimeiset kaksi vuotta, mutta hän muuttaa ulkomaille enkä pysty yksin hoitamaan kissoja työn ja harrastusten takia. *uuh*
movement

Posts: 148

#3 • • Edited movement Glee and Beam (tm)
On muuten kaksi maailman parasta kissaa ^___^ Tiedän ihan luonnosta kun niiden kaa peuhannut, paha vaan että oon pidemmällä expouserilla allerginen niille :/
Mori

Posts: 493

#4 • • Mori purrnau
bump!

Ne on niiiin ihania kisuja mutta ei ole aikaa hoitaa niitä :[. Pödellä on maailman pehmoisin turkki!

--
Jos et heti onnistu, on aika ottaa toiset nokoset
- Kissan motto

mrhotcakes

Posts: 480

#5 • • mrhotcakes Ex-clubber
Muoks: Kissat voidaan nyt myös luovuttaa erikseen... Jos kukaan voi ottaa edes toisen missen hyvään kotiin, olisin iki-iloinen!
mrhotcakes

Posts: 480

#6 • • mrhotcakes Ex-clubber
Update: Pödelle on löytynyt uusi koti. Tupsulle pitäisi vielä löytää hyvä kotikolo. *hymy*
ValaX

Posts: 3,891

#8 • • ValaX
pumpataas pikkasen että saadan tupsulle koti
Foxmagon

Posts: 1,329

#9 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
OMG että voi olla suloinen otus! Ei pitäis kurkkia tämmösiä topikkeja tähän aikaan yöstä. *igor*

Veikkaisin että ei muuten olisi mitään ongelmaa, mutta oma tallinnan kovin kujakatti vois olla vähän toista mieltä. :/

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

ValaX

Posts: 3,891

#10 • • ValaX
Pump it up
Avatar
#11 • • Säty Guest
Oih, Tupsu muistuttaa mun Roosaa *sydän*
fiikuna

Posts: 1

#12 • • fiikuna
tervehdys,

vieläkö tupsu ettii uutta kämppää? mä oon ettinyt mun 7-vuotiaalle tyttökissalle frendiä jonkin aikaa ja tupsu vois olla sopiva. soitatko mulle niin jutellaan lisää.

-tuomas 0456517499