Playground After Hours with Paul Easy + Kaiu & Sakura [LU] 12.7.2009 @ Helsinki

8 posts, 1 page, 2,256 views

Playground

Posts: 651

#1 • • Playground
Sunnuntaina 12.7. After Hoursin vieraaksi saapuvat aina niin ihastuttavat herrasmiehet Local Undergroundista, Kaiu & Sakura. Mukana menossa tietysti myös residenttimme Paul Easy.

After Hours - koska viikonlopussa on liian vähän tunteja nukkumiseen.




afterhours120709.jpg
leenuliinu

Posts: 1,022

#2 • • leenuliinu Kenen kaveri
Kädet ilmaan, MC puhuva pää.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

annimari

Posts: 402

#3 • • annimari Seniorisarja
hizi, tännehän sitä pitäis. vaikka aamukahville!

--
Oho.

leenuliinu

Posts: 1,022

#4 • • leenuliinu Kenen kaveri
Keskieurooppalaista kahvilamiljöötä ja loungemusiikkia, niistä Playground tunnetaan!

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Playground

Posts: 651

#5 • • Playground
Aikataulu:
05.00-07.00 Sakura
07.00-09.00 Kaiu
09.00->end Paul Easy
serotonot

Posts: 3,137

#6 • • Edited serotonot Paul Easy
Olipas taas erittäin jees aamuboogie.

Kiitos LU:n pojille ja tanssivalle väelle!


edit:


Niin ja jos jollain jäi musavajarit, ni tää mun tuorein miksaus http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=68097 edustaa aika samaa linjaa, kuin mitä aamuissa(kin) tulee soiteltua.
Jammailija

Posts: 3,224

#7 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Melkoisen vähän oli jengiä, mut mukavia ja värikkäitä persoonia paikalla*hihu*. Kaiu & Sakura piti musan rytmikkäänä, positiivisena,menevänä ja munakkaana. Paul Easy jatkoi samoil meiningeil. Ja mies on ny lopullisesti niitannu nimensä mun tanssimuistiin. Täl kaveril on kykyjä ottaa tanssikansaa haltuun,hypnoosiin ja liikkumaan. Ja tommosel soundil mua saa hypnotisoida anytime!*plur*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

serotonot

Posts: 3,137

#8 • • serotonot Paul Easy

Replying to Playground After Hours with Paul Easy + Kaiu & Sakura [LU] 12.7.2009 @ Helsinki:

Jammailija, 12.7.2009 12:55:
Paul Easy jatkoi samoil meiningeil. Ja mies on ny lopullisesti niitannu nimensä mun tanssimuistiin. Täl kaveril on kykyjä ottaa tanssikansaa haltuun,hypnoosiin ja liikkumaan. Ja tommosel soundil mua saa hypnotisoida anytime!*plur*


Nastaa että maistui :)

Hypnoosi on itelleki se jonkin sortin avainsana ton musan kanssa. Siihen ku pääsee ni ei siitä halua pois