Replying to Virallinen pokeri-thread:
jokke_, 9.4.2010 14:20:
elämä on vähä niinku pokerii; jos ei oo pari, ni pitää olla hyvä käsi.. ;)
ihan paska vertaus - suited connectoreil voi puskee positiost fold-equityn toivos! - varsinkin syväl stäkil.
56 posts, 3 pages, 30,894 views
hottium, 9.4.2010 14:58:
---
---
ihan paska vertaus - suited connectoreil voi puskee positiost fold-equityn toivos! - varsinkin syväl stäkil.
Semisti tekis mieli palata grindailemaan..
Pari vuotta tullu pidettyä taukoa
Ootkos aatellu kasata rollia tuolta nl20 peleistä sen verran, et pääsisit vetää nl50? Tiedän monia jotka harjailee siellä ja rakebackin ja bonareitten kanssa tekee ihan kivaa kuukausansiota. Sanoisin, et ihan peruspelillä pystyy noista mikroista kasvattaa rollia ja sitte varmaanki toi nl50 on eka taso missä oikeesti joutuu perehtymään lajiin syvällisemmin.
---
Ja tuosta oon aikalailla samaa mieltä että nl50 on juuri se eka taso jossa oikeesti täytyy tietää jo hommasta jotain vähän enemmän
Mä olen just tasan muutaman kerran pelannut live-pokeria jollain hassuilla muutaman euron panoksilla ja sitä rataa ja on sitten joka kerta tullut pataan. =D
Jotenkin sitä luule olevansa ovela taikka fiksu tjms mutta aika penkin alle on mennyt se idea. =D Mutta mukava peli ei siinnä mitään. Pitänee hiukan vaan treenata enemmän.
Nettipokeri elää ja voi hyvin
Meitsi survoo kaiket ja kaveri insta koolaa $700 54 suittarilla