hard trance
lisätiedot - kuuntele
10 posts, 1 page, 3,289 views
Replying to Phyton - Middle Of Traffic Jam:
:D, 13.7.2009 21:54:
niin mä ajattelin kommentoida, mut piru eihä se viesti näy tosta viestientulvan välis. :(
SamHard, 19.7.2009 21:57:
Kick oli hyvin miksattu ja munakas! Leadit oli toimivat
ja melodiat iski todellakin! Bassot ei toiminut tai kickin
volumentasoon nähden liian hiljaisella. Muuten kaikki
hyvin balanssissa ja toimivaa! Bassot työn alle ja masterointi,
(ps. Ja rakenteeseen perinteisempi rakenne) niin menee
varmasti kaupaksi hardtrance labeleille!
Burmax, 20.7.2009 04:40:
Pidin! Biisin basari oli mukavasti tuotu reilusti esiin tosiaan. Jos noihin syniin ja percussioneihin olis saanut pidemmät delayt ja pidemmät/syvemmät kaiut, niin olisi kuulostanut huomattavasti vielä viihdyttävämmältä ja yhtenäisemmältä. Ja nämähän ovat allekirjoittaneen puhtaita mielipiteitä koostuen tietynsuuntaisesta henk kohtasesta mausta eri juttuihin jne :) Mun mielestä overall cool ralli, keep it on!
Ei kyllä puhut asiaa,
huomasin pönttöjen kautta kuunneltuna delay toimii,
mutta kun lyö luurit korville niin tosissaa "häntä" on jäänyt
liian lyhyeksi useammastakin elementistä.
Turhautuminen tullut vastaan joten hätiköinti on ottanut vallan.
Helvetin hyvä että muutkin korvat kuuntelee niin huomaa paremmin omia erheitä.
Kiitos kuuntelusta. :)
Mä en tiedä, miten olet suorittanut lopullisen mixdownin, mutta yleensä kannattanee hoitaa se mahdollisimman neutraalilla äänentoistolla ilman mitään taajuuskorostuksia kaiuttimien kautta, ei kuulokkeiden. Koska se, minkä kuulet kuulokkeista tarkemmin, jää tämän johdosta mixauksesta sitten juurikin uupumaan kun kuuntelee vaikkapa stereoista normaalisti. Eli suosittelen mixaamaan lopullisen valmiin biisin kaiuttimien kautta :) ...ja toki sitten myös kuuntelemaan sitä mixausta monta kertaa uudestaan ja uudestaan, pitämällä välipäivän ja kolmantena päivänä todeta freesein korvin, että kaikki kuulostaa juuri siltä mitä hakee :) Ja kaikessa less is more ja patience is a virtue ;)
Enemmän vaan tuotoksia kehiin sultakin, kun vaikuttaa olevan suunta oikea!