CASPER - En corazón de Kallio

28 posts, 2 pages, 8,848 views

-Casper-

Posts: 1,363

#1 • • Edited -Casper- FADE / React^ resident DJ
http://koti.welho.com/kkunnar1/Coraz+nPIENI.JPG

”Jäbä flygas rabasta, jos oli yön goisannu.
Gosari stikkas.
Tällasta tääl o
Räkälät pullollaan, kunnes slurkit tulee.
Kniibaa jonku pykälää ja kartsa o lungi taas sekan.
Sun täytyy budjaa tääl et sä bonjaat miks se suulis ei aina skriinaa
Vaik kuinka spiidaa.”


Kallion eloa osa 2.
Jokainen joka tääl budjaa, hiffaa et sen ytimes piilee vielki rentturomantiikkaakin diipimpää stoorii.
Tällä kertaa miksauksessa ois tarkotus pureutuu siihen ruffimpaa puolee Kallioo.
Pist vaik öögat kii ja funtsi et dallaat yöllä hesarii ja näät jos jonkinlaista stiissii häröilemäs kartsal.
No jottei rupee ahdistaa ni lopussa palataan taas aamuun, valoon ja kenties uuteen nousuun
Niinku aina Kalliossa, elo jatkuu....


Snadisti vaikee taas kategorioida miksausta tässä genre mylleryksessä.
Mutta alussa maalaillaan isolla pensselillä teknon turvin.
Jonka jälkeen roiskitaan raskailla rummuilla kohti vähän tekkimäisempää maailmaa. Lopussa sitten taas päivän valoa melodien avustamana :)

deep, progressive, tekno

tracklist:
Linkwood Family - Miles away "intrusion sunset dub mix "
Kevin Bogaard - Fossils "Marc De Pulse mix"
Mihail Shibaev - Experience "Electronic mix"
Albena Flores - Fool about "orig"
Monkey Brothers - Signos de que "orig"
Vision & Lemon - Trapped "orig"
Kid Perra - I love tu Miami "Soundspace techfunk mix"
Diego Poblets - Yellow purple "orig"
Derek Ruiz - Cuervo "orig"
Shann Tee - Killer loop "orig"
Mr. G - What kinda "Mark Henning mix"
D Lewis & Emix - Go "orig"
Djuma Soundsystem - Bitpolar "dOp morning mix"
Guy J - Lamur "Henry Saiz mix"


lisätiedot - kuuntele
tomii

Posts: 3,594

#2 • • tomii kallion herttua
Hah... kuunteluun menee! :) Kallio for ever!!! :D

--
reivaan kunnes kuolen

Syce

Posts: 1,649

#3 • • Syce
jepaa.. laitetaas imuun! hesaril tosissaan näkee elämän kirjon *hymy*
AdonisHercules

Posts: 596

#4 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Pitääpä laittaa lataukseen *hymy*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

-Casper-

Posts: 1,363

#5 • • Edited -Casper- FADE / React^ resident DJ
Kesää kohti yleensä soundi kevenee, mut täst tuli kyl kohtis tummaa poljentoo. Mut sydäntä on seurattava vuodenajasta riippumatta*piis*
Avatar
#6 • • Hexe Guest
Juu ja latinkii!
Jammailija

Posts: 3,224

#7 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
No oli kyl semmonen alustus, että lataukseen meni ja kommenttia myöhemmin*joo*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

calvin

Posts: 513

#8 • • Edited calvin
Jep täähä menee imuun heti, kunhan täältä duunista pääsis fidduu.

Noniin tuli tää kuunneltua ja taattua mustan puhuvaa saundiahan sieltä taas pukkas ;) Meikän makuun vähän turhan jumittavaa settiä, mutta laadukas paketti jälleen kokonaisuudessaan.

Setin nro 1 raita: Shann Tee - Killer Loop
Lionel Tiger

Posts: 719

#9 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Laitetaan soittimeen reissumusaks :)
*WIBA*

Posts: 138

#10 • • *WIBA* Pyqimys-Maximus [Team Koala]
Hei bueno chorizo!!
Kuuntelussa ihan freeseimmillä hetkillä.. yeah right *vink* palautetta myöhemmin toivottavasti *nauru*
*WIBA*

Posts: 138

#12 • • *WIBA* Pyqimys-Maximus [Team Koala]
Sori, oon *känni*, mut nyt junnaa... ehkö puol tuntii menny. Todnäk meno yltyy näillä hetkillä *vink*. Kasper pus, varmasti tiedät et pus!!! nyt jo nousee syvyyksistä *tanssittel*
-Casper-

Posts: 1,363

#13 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

Replying to CASPER - En corazón de Kallio:

*WIBA*, 2.7.2009 20:36:
Sori, oon *känni*, mut nyt junnaa... ehkö puol tuntii menny. Todnäk meno yltyy näillä hetkillä *vink*. Kasper pus, varmasti tiedät et pus!!! nyt jo nousee syvyyksistä *tanssittel*



*nauru* Se on kato sitä Kallion elämää, välillä möyritään ja välillä jorataan*tanssittel*
AdonisHercules

Posts: 596

#14 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

Replying to CASPER - En corazón de Kallio:

*WIBA*, 2.7.2009 20:36:
Sori, oon *känni*, mut nyt junnaa... ehkö puol tuntii menny. Todnäk meno yltyy näillä hetkillä *vink*. Kasper pus, varmasti tiedät et pus!!! nyt jo nousee syvyyksistä *tanssittel*


Ja siinä oli taas tämän viikon "Villen känniarvostelu".
Ensi viikolla taas samaan tuttuun aikaan *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

*WIBA*

Posts: 138

#15 • • *WIBA* Pyqimys-Maximus [Team Koala]

Replying to CASPER - En corazón de Kallio:

AdonisHercules, 3.7.2009 14:25:
---
*WIBA*, 2.7.2009 20:36:
Sori, oon *känni*, mut nyt junnaa... ehkö puol tuntii menny. Todnäk meno yltyy näillä hetkillä *vink*. Kasper pus, varmasti tiedät et pus!!! nyt jo nousee syvyyksistä *tanssittel*

---

Ja siinä oli taas tämän viikon "Villen känniarvostelu".
Ensi viikolla taas samaan tuttuun aikaan *nauru*


MEGA-*blush* *nauru*
alkais taas olee aika avata sanainen arkku, tai tässä(kin) tapauksessa verbaalinen komposti...
jos vaikka kuuntelis tän uudestaan kun viime viikon levyraadista ei hirveesti muista *känni*.
varmaan jotain tosi rakentavaa palautetta taas luvassa...
Mark

Posts: 7,311

#16 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Ei tää kyl oikeen ollut mun kuppi teetä.. Lopussa muutama hyvä, junttaava ralli, mut muuten kyl mennään liian syvissä ja minimaalisissa vesissä mun makuun. *ding* Kuulostais varmaan kyl paremmalta jos sais kunnon PA:n millä kuunnella..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jammailija

Posts: 3,224

#17 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Replying to CASPER - En corazón de Kallio:

Mark, 8.7.2009 15:40:
Ei tää kyl oikeen ollut mun kuppi teetä.. Lopussa muutama hyvä, junttaava ralli, mut muuten kyl mennään liian syvissä ja minimaalisissa vesissä mun makuun. *ding*
-M


Joo samaa mieltä. Laadukasta otetta, mut ei oo meikäläisen genree. Ehkä olisin vähän iloisempaa grooveekin odottanut Kallion 24/7-sirkuksesta*vink*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jammailija

Posts: 3,224

#18 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Replying to CASPER - En corazón de Kallio:

Mark, 8.7.2009 15:40:
Ei tää kyl oikeen ollut mun kuppi teetä.. Lopussa muutama hyvä, junttaava ralli, mut muuten kyl mennään liian syvissä ja minimaalisissa vesissä mun makuun. *ding*
-M


Joo samaa mieltä. Laadukasta otetta, mut ei oo meikäläisen genree. Ehkä olisin vähän iloisempaa grooveekin odottanut Kallion 24/7-sirkuksesta*vink*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Casper-

Posts: 1,363

#19 • • Edited -Casper- FADE / React^ resident DJ

Replying to CASPER - En corazón de Kallio:

Jammailija, 8.7.2009 16:12:
---
Mark, 8.7.2009 15:40:
Ei tää kyl oikeen ollut mun kuppi teetä.. Lopussa muutama hyvä, junttaava ralli, mut muuten kyl mennään liian syvissä ja minimaalisissa vesissä mun makuun. *ding*
-M

---

Joo samaa mieltä. Laadukasta otetta, mut ei oo meikäläisen genree. Ehkä olisin vähän iloisempaa grooveekin odottanut Kallion 24/7-sirkuksesta*vink*.



Heh! vähän arvelinkin tällasta palautetta herroilta. Kaikkii ei voi miellyttää. Kallion sirkuksessa katsos kun ei aina brunikset skriinaa ni tummempi soundi kuvaa mielestäni öistä huudia osuvasti ;)
Minimalia tässä ei nyt kuitenkaan juurikaan ole.
Thanx guys anyways 4 your time. Katellaan mitä bägistä ens pakettiin tupsahtaa*piis*
Mark

Posts: 7,311

#20 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

Replying to CASPER - En corazón de Kallio:

casper-dj, 8.7.2009 16:59:
Heh! vähän arvelinkin tällasta palautetta herroilta. Kaikkii ei voi miellyttää. Kallion sirkuksessa katsos kun ei aina brunikset skriinaa ni tummempi soundi kuvaa mielestäni öistä huudia osuvasti ;)
Minimalia tässä ei nyt kuitenkaan juurikaan ole.
Thanx guys anyways 4 your time. Katellaan miä bägistä en pakettiin tupsahtaa*piis*



Sellasta testotesnoo tilauksessa mitä soitit vappuaamuissa *kuolaa* Siit repee perna <3

ps. eikä kaikkii edes pidä yrittää miellyttää :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!