18 posts, 1 page, 3,842 views

Replying to MIXXED discotheque with Murray Richardson 4.7.2009 @ Helsinki:
W, 5.7.2009 04:56:
Ja sisälläkin vois olla jotku pikkuset skobet edes.
Ongelma tuolla on se, että jos on sisällä, musiikki kumpuaa sinnekin melko kovana (ettei juttelu ole kovin helppoa), mutta siitä katoaa diskantit kokonaan, eli ei kuule melodioita tai sanoja. Pikkuskobet parissa nurkassa voisi helpottaa tätä huimasti.
Ei ois millään malttanut ees lähteä pois ennen puolta yötä, kun ois vaan halunnut jäädä tanssimaan. Ja siis mä olin vielä vesiselvänä!! Mut Pakko oli, kun tänään oli aikanen herätys töihin.
Olin taas vesilinjalla ja piti tulla vaan käymään, mutta eihän sitä TAASkaan malttanut ajoissa pois lähteä :) Ilta meni kyllä allekirjoittaneella tällä kertaa lähinnä sosiaalisoinnin parissa ja tanssilattia jäi jokseenkin valloittamatta, mutta eipä siinä mitään. Kivaa oli 
Aurinko/sateenvarjot olis myös hieno idea pöytien päälle.

Replying to MIXXED discotheque with Murray Richardson 4.7.2009 @ Helsinki:
Iines, 5.7.2009 23:27:
Aivan mielettömän hyvät kemut....Tanssilattialta en vaan päässy pois ku hakeen kerran vesilasin! Pieni tihkusade silloin tällöin ei kyl haitannut yhtään menoa eikä kylmäkään ollut, ku pisti jalalla vaan koreasti! Suurinosa ihmisistä tanssi ja siitå syystä fiilikset oli katossa. Ihanan paljon iloisia ihmisiä! Tykkäsin.....Näitä lisää!!
W, 5.7.2009 04:56:
Päivän rakentavana mielipiteenä täytyy mainita et sais olla se koko katoksen alapuolinen tila tanssilattiaa imo niin olis suuremmalle köörille vähän ehkä toimivampi kun kuiteskin suurin osa tuolla käyvistä enimmäkseen viettää aikansa pistämässä jalkaa koreaksi musiikin tahdissa. Ja sisälläkin vois olla jotku pikkuset skobet edes.
sapeli, 5.7.2009 15:55:
Ois muuten kans tosi jees jos niihin reunuksen pöytiin sais aurinkovarjot/sateenvarjot, koska vaik nytkin ois hyvin tarjennut (tarennut?) istua siellä, oli kaikki tuolit ihan märkiä. Eli siinä menee hukkaan joku 20% terassin pinta-alasta.
Ymmärrän tosin että tämä ei ole bilejärkkäreiden päätösvallan alla...