.......... Miten sen setti olikin niin tylsä..? Missä oli kunnon tykitys?? Välillä tuli vähän parempaa ja olin ihan että nyt lähtee, mut sit se meni takas siihen hitaan puoleiseen elektrohousemitälietyylilajiaseolikaan..
Olikohan Paulilla joku oletus suomalaisesta tranceyleisöstä että meille ei kannata soittaa mitään menevämpää/'rankempaa' musiikkia.. pettynyt olen 
Ihan mukavaa oli kuitenkin loppujen lopuksi tanssia ja tanssilattiallakin oli tilaa tosi kivasti! Ja mielettömän hyvä juttu että siellä kävi joku siivoamassa niitä lasinsiruja pois lattialta!
Jos nyt vielä jotain miinusta pitää sanoa ni terveiset vaan niille kahdelle idiootilla kundille jotka tanssi mun takana ja joiden mielestä oli tosi hauskaa nostaa mun hame ylös niin että takapuoli näkyi koko tanssilattialle. eikä kerta riittänyt vaan toisen piti sit kans esittää kovaa kundia ja tehdä sama sen ekan perässä. Vitun idiootit!

Mä luulin että päästäkseen tuonne piti olla täysi-ikäinen, mutta nää ala-asteelaiset oli näköjään jotenkin onnistunu livahtamaan sisään. ens kerralla voisitte vaikka jäädä kotiin.
My home is where you are,
Hienosti veti koko kolmetuntisen setin alusta loppuun ilman mitään turhia löysäilyjä. Ei olisi parempaa settiä osannut edes toivoa. Propsit myös siitä, että jaksoi jakaa nimmareita illan päätteeksi.