LRG:n t-paitojen/hupparien pituudet?

2 posts, 1 page, 1,104 views

TiskiJukka

#1 • • TiskiJukka
Tein pienelle aiheelle oman threadin, jotta se saisi näkyvyyttä joka toisi mahdollisimman nopeita vastauksia. Voi siirtää vaikka tunkiolle?

Anyway, olen tekemässä netistä tilausta, mutta LRG:n paitojen pituudet mietityttävät. Nettikauppa ei osaa vastata kysymykseen (eikä siellä ole size charttia), enkä netistä löytänyt infoa. Jos jollain siis on LRG:n L / XL / XXL t-paitoja taikka huppareita, niin olisin kiitollinen jos joku jaksaisi mitata kauluksen alareunasta helmaan asti pituuden ja kertoa mitä kokoa paita on.

Olen saanut LRG:n kuteista käsityksen, että ne olisivat vähän isompia mitä esim. skedebrändien vaatteet. Volcomin, DC:n jne. merkkisiä paitoja on itselläni ja lähes poikkeuksetta XXL. Pitäisikö LRG:n paitoja ostaessa koko tiputtaa L / XL? Onko omakohtaisia kokemuksia LRG:n koista verrattuna muihin?

Kiitän.
Infinitee

#2 • • Infinitee
On ne pykälän verran liian isoja. Mulla on M-kokonen t-paita, joka on vähintäänkin normi L, eikä ole juurikaan kutistunut pesussa. Se mua lähinnä ottaa päähän kun siihen paidan selkäpuolelle on tullu sellasia rumia hikitahroja, jotka ei lähde edes pesussa pois --> ei hyvä. Jos maksan t-paidasta sen +40e, nii odatan kyllä saavani suht laadukkaan tuotteen... eli tuskin ostan enää ko. brandin tuotteita.