Serenity - Magic Stream (Trance/deep/proge)

9 posts, 1 page, 3,097 views

MrMaunus

Posts: 396

#1 • • Edited MrMaunus Räntämäen lataamo
scififantasystreamstrea.jpg
Lähtee käyntiin diipimmästä breiksitrancesta, sitte vähän progempaa matskua ja hoito kehittyy loppua kohti hiljalleen menevämmän kiksun suuntaan. Miksi on tehty ableton livellä joten en väitäkään osaavani beatmätsätä. Olen lähinnä valinnut biisit, vaihtokohdat, ja käyttänyt equja. (Eli siis abletoninhan voi laittaa säätämään tempoja automaattisesti ja sitten tarvitsee vain lätkäistä biisit kohdilleen) Tarkoituksena ei ole provottaa muita valittamaan että ei Ableton ole tosi DJ:n miksausalusta, vaan laittaa jakoon sellaista trancea mistä pidän. Biisit ovat jostain 2007 hujakoilta muistaakseni. Toivottavasti biisit maistuvat muillekin yhtä maukkaalle kuin itselleni :-)
deep, progressive, trance

tracklist:
1. Benz & MD - Visceral (Probspot breaks remix) [Primal Recordings]
2. Offdate - Southern Sun [Abstraction Deep]
3. Freek Geuze pres. Gues-A Sonnet (Redshift Remix) [Shah-Music]
4. Defiance-A - Dream Within A Dream [Fourty-5]
5. Everwake - Twilight Rising (Qursion Remix) [Alter Ego]
6. Jon O Bir-Ascendancy (Original Mix) [Conspiracy Limited]
7. Sean Tyas - Candida (Terk Dawn Remix) [Inspired]
8. Robert Nickson - Helix
9. Aviation-Outshine - Mind One (Shine Out Mix) [Reality Bites Records]
10. Nostrum FK - Night in Motion (NP's Harmonize Mix) [Reality Bites Records]
11. Krismah - Heroes (Luca Antolini Ricky T Remix) [Melodie Metropolitane]

lisätiedot - kuuntele
m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • Edited m1kk3 no-life

MrMaunus, 8.6.2009 22:59:
1. Benz MD Visceral - Probspot (Breaks Mix) [Primal Recordings]


Biisihän on oikeasti Benz & MD - Visceral (Probspot breaks remix) ;) Mut biisilista vaikuttaa mielenkiintoselta, laitellaan latinkiin jossain vaiheessa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

MrMaunus

Posts: 396

#3 • • MrMaunus Räntämäen lataamo

mikke, 8.6.2009 23:12:
---
MrMaunus, 8.6.2009 22:59:
1. Benz MD Visceral - Probspot (Breaks Mix) [Primal Recordings]

---

Biisihän on oikeasti Benz & MD - Visceral (Probspot breaks remix) ;) Mut biisilista vaikuttaa mielenkiintoselta, laitellaan latinkiin jossain vaiheessa.



Ou kiitti korjauksesta.. Noista ei oikein ota selvää, kun ostin kappaleet waveina eräästä online musiikkikaupasta ja ne on merkitty vähän miten sattuu. *poks*
m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • Edited m1kk3 no-life

MrMaunus, 8.6.2009 23:32:
Osaisko joku muuten sanoa mikä tossa kansikuvan näyttämisessä kusee? Pastesin toimivan linkin siihen kansikuva kohtaan kun lisäsin settiä eikä näytä futaavan. *täh*


Kokeiles tallentaa se kuva koneelle, laittaa se vaik Imageshackiin tai lisäät sen liitteenä tohon viestiin (eli tallennat sen tavallaan klubbariin) :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#6 • • Edited m1kk3 no-life
nyt on kuunneltu kertaalleen ja täytyy sanoa että oli mulle pääosin aika tuntemattomia biisejä. Tota ekan puolen tunnin progempaa saundia ois kuunnellu pitempäänkin (ja toi eka biisi on edelleen aivan helvetin hyvä), aika nopeastihan tää kehittyi ihan kunnon kiksujuhlaksi, mut eipä tuo haitannu :) Tää on just sellasta trancea mitä mä tykkään kuunnella silloin kun oon "sillä päällä" eli että tekee mieli kuunnella kiksua ja halailla maailmaa :D Ehkä joku techimpi veto tonne hehkutusten väliin ois piristäny tunnelmaa, mut toisaalta, kiksuahan tää piti ollakin. Jää kyl kovolle, pitää testata seuraavilla etkoilla :)

edit: Robert Nickson - Helix <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

MrMaunus

Posts: 396

#7 • • MrMaunus Räntämäen lataamo

mikke, 9.6.2009 18:03:
nyt on kuunneltu kertaalleen ja täytyy sanoa että oli mulle pääosin aika tuntemattomia biisejä. Tota ekan puolen tunnin progempaa saundia ois kuunnellu pitempäänkin (ja toi eka biisi on edelleen aivan helvetin hyvä), aika nopeastihan tää kehittyi ihan kunnon kiksujuhlaksi, mut eipä tuo haitannu :) Tää on just sellasta trancea mitä mä tykkään kuunnella silloin kun oon "sillä päällä" eli että tekee mieli kuunnella kiksua ja halailla maailmaa :D Ehkä joku techimpi veto tonne hehkutusten väliin ois piristäny tunnelmaa, mut toisaalta, kiksuahan tää piti ollakin. Jää kyl kovolle, pitää testata seuraavilla etkoilla :)



Monet kiitokset kommentista!
Juu otin juuri tarkoituksella vain semmoisia biisejä, jotka kuulosti itselle hyvälle välittämättä siitä onko kyseinen kappale jonkin sortin hitti vai täysin tuntemattomalta artistilta tai labelilta.
Joo se eka breiksibiisi on aika fantsu *hih*
En oikein ymmärrä miksi joidenkin mielestä kiksu on oikein kirosana. Okei tietynlainen melodic trance saa kyllä voimaan pahoin, mutta sieltä seasta löytyy semmoisia helmiä että ihan heikkoa tekee. Täytyy painaa teikäläisen palaute mieleen ja harkita sen mukaan seuraavaa settiä.
ezzy

Posts: 8,060

#8 • • ezzy Droid-pappa
Todella kivoja, leijuvia ja kuitenkin munaa omaavia biisejä oot valinnut. Mainio setti! *jiihaa*