Ressiv - Sunday On Terrace

7 posts, 1 page, 3,825 views

Ressiv

#1 • • Edited Ressiv
ressivsundayonterraceju.jpg

progressive, trance

tracklist:
Cramp - Out Of Your System (Dub Mix)
Arty - Love Inside Out
Winterlight - Mirror (Solarstone Subterranean Mix)
Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Sebastian Sand Mix)
Sundriver - City Lights
Saints & Sinners - Peace (Breakfast Mix)
Breakfast - The Sunlight
Abstract Vision - Crystal Source (Crystal Design Remix)
Alex Chilcott - The Placebo Effect
Time Travellers - Bottle Beach (Instrumental Mix)
Corderoy - Starline

lisätiedot - kuuntele
Aki Antila

#2 • • Aki Antila
Todella hyvää matskua, tänksit tällaisesta musiikista!
sapeli

#3 • • sapeli jokukukamikä?
Oikein mukavaa, ajatonta, ilmavaa kiksuilua - setin alusta tuli mieleen että tämä olisi ihanteellista musaa letkeälle road-tripille! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ressiv

#4 • • Ressiv

sapeli, 12.6.2009 16:16:
Oikein mukavaa, ajatonta, ilmavaa kiksuilua - setin alusta tuli mieleen että tämä olisi ihanteellista musaa letkeälle road-tripille! *hihu*

Tattista, hyvä että on kelvannut :)
Ressiv

#5 • • Ressiv
melkosen paljo latauksia näyttäis tulleen täs parin kuukauden aikana, oiskohan kellään mitää haukkuja tahi kehuja mielessä?:)
ValaX

#6 • • ValaX
Muutaman kerran nyt kuunnelleena voin sanoa, että todenäkösesti kuuntelen tätä jatkossakin. Ennen kaikkea toi Time Travellersin Bottle Beach on tähän asti pysäyttänyt mulla aina kaiken mitä olen ollut sillä hetkellä tekemässä, sen verran jumalainen biisi on kyseessä.
Ressiv

#7 • • Ressiv

Replying to Ressiv - Sunday On Terrace:

vala, 18.8.2009 17:48:
Muutaman kerran nyt kuunnelleena voin sanoa, että todenäkösesti kuuntelen tätä jatkossakin. Ennen kaikkea toi Time Travellersin Bottle Beach on tähän asti pysäyttänyt mulla aina kaiken mitä olen ollut sillä hetkellä tekemässä, sen verran jumalainen biisi on kyseessä.

On kyl joo helvetin kaunis biisi, orkkiksessa on vähä juustoiset voksut mut tuo Instrumental mix on kyl täyttä taivasta varsinki siin kohtaa ku biisi lähtee suvannon jälkeen käyntiin:)