Fri 12.6. Redrum 2nd Anniversary w/ DJ's Anonymous, Jori Hulkkonen, Ender, J-Laini & Katerina

7 posts, 1 page, 1,293 views

gr

Posts: 1,116

#3 • • gr Hu-hu
Tuli piipahdettua, Jorilta tuli totella mukavata musaakkia. Jorin jälkee lähettii kuitenki menee, ku dj:t oli vähemmän skarppina ku yleisö... C'moon mut thanksit Hulkkosen pojalle hyvistä ralleista *piis*
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#4 • • Cosmic City Survivor

gr, 13.6.2009 12:40:
Jorin jälkee lähettii kuitenki menee, ku dj:t oli vähemmän skarppina ku yleisö... C'moon mut thanksit Hulkkosen pojalle hyvistä ralleista *piis*



Prkl! Hiiret hyppinyt taas pöydillä kun itse reisussa...
aada

Posts: 736

#5 • • aada

Lil Tony, 13.6.2009 12:47:
---
gr, 13.6.2009 12:40:
Jorin jälkee lähettii kuitenki menee, ku dj:t oli vähemmän skarppina ku yleisö... C'moon mut thanksit Hulkkosen pojalle hyvistä ralleista *piis*

---


Prkl! Hiiret hyppinyt taas pöydillä kun itse reisussa...



:D
jonit

Posts: 81

#6 • • jonit pluristi

Lil Tony, 13.6.2009 12:47:
---
gr, 13.6.2009 12:40:
Jorin jälkee lähettii kuitenki menee, ku dj:t oli vähemmän skarppina ku yleisö... C'moon mut thanksit Hulkkosen pojalle hyvistä ralleista *piis*

---


Prkl! Hiiret hyppinyt taas pöydillä kun itse reisussa...


Kyl toi toimi ok, vikat back2manybacksit meni vähän sillisalaatiks mut annettakoon anteeksi.

Hulkkosen selektio toimi kyl 100% jorailles, sitä ennen tais Ender lämmitellä myös lattiaa kivasti et alkoi jalatkin irtoamaan lattiasta.. Mainiot kekkerit, homma toimi liukkaasti tiskillä ku viinaa tuli ilman jonotuksia. Eikä ees tullu kunnon krapulaa..

I endorse this product/service.

,j

--
Joni Turunen;
EOF

sale

Posts: 1,235

#7 • • sale
Mukavaa oli. :) Jorin setti todellakin toimi 100%:sti ja vielä tuolla äänentoistolla niin mikäs siinä on ollessa ja tanssiessa. *iloinen*