CIRQUE DU SOLEIL "Saltimbanco" Helsinkiin ja Turkuun Syyskuussa.

28 posts, 2 pages, 8,114 views

asdf

Posts: 3,155

#2 • • asdf
Oho, tänne täytyy kyl pyrkiä. Ei oo varmaan vielä mitään tietoa millon liput tulee myyntiin?
sts

Posts: 7,969

#3 • • sts Sama pyynti aitta!

Zenni, 13.5.2009 22:39:
Oho, tänne täytyy kyl pyrkiä. Ei oo varmaan vielä mitään tietoa millon liput tulee myyntiin?



Cirque liput on myynnissä jo Cirque klubin jäsenille. Varmaan ens viikolla sitten muillekkin.
aiccu

Posts: 155

#4 • • Edited aiccu poksuva sydänilmapallo
Delirium oli kyllä niin hieno kokemus, että pakko päästä tännekin*sydän*

edit:
vähän hämää tuolla lippu.fi:ssä tuo lavan sijainti..koita tässä nyt pähkäillä hyviä paikkoja. Deliriumissa olin tyytyväinen alakatsomon ylimmän rivin paikkoihin, joista näki todella hyvin kaiken, mutta silloin lava oli lähes koko areenan pitkän sivun mittainen.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

UzU

Posts: 2,361

#5 • • UzU [33100]

aiccu, 13.5.2009 22:56:
Delirium oli kyllä niin hieno kokemus, että pakko päästä tännekin*sydän*

edit:
vähän hämää tuolla lippu.fi:ssä tuo lavan sijainti..koita tässä nyt pähkäillä hyviä paikkoja. Deliriumissa olin tyytyväinen alakatsomon ylimmän rivin paikkoihin, joista näki todella hyvin kaiken, mutta silloin lava oli lähes koko areenan pitkän sivun mittainen.



Joo on kyllä tosi erikoinen toi lava ton kartan perusteella. Itsekin olin viimeks alakatsomon yläosassa ja se oli kyllä todella hyvä. Taidan lähteä samaan leikkiin tälläkin kertaa.. eli tommoiset 70e liput lähtee tänne.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#6 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
OOOH! Tänne on aivan pakko päästä taas! Delerium oli niin mahtava kokemus, et tätä ei voi missata!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lunake

Posts: 800

#7 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Upeeta, mahtavaa, upeeta, mahtavaa! *aplodit**plur**pepsodent*

--
Hedelmällisyys on påp!

Madda

Posts: 650

#8 • • Madda ice-angel
OIH! TÄNNE PITÄÄ PÄÄSTÄ!!!!*joo*

Mitäs jos liittyis jäseneksi? Sehän on ilmaista...ja sais liput. Vai onkohan tossa joku juju?

Paljonkohan liput maksaa...

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Viimeks liput tais olla jotain 55-80 euron välillä riippuen paikasta (voi olla myös, että muistan väärin).. Eiköhän noi tälläkin kertaa oo jotain tota luokkaa..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

UzU

Posts: 2,361

#10 • • UzU [33100]

ice-angel, 14.5.2009 09:46:
OIH! TÄNNE PITÄÄ PÄÄSTÄ!!!!*joo*

Mitäs jos liittyis jäseneksi? Sehän on ilmaista...ja sais liput. Vai onkohan tossa joku juju?

Paljonkohan liput maksaa...



Itse liityin ja tilasin liput. Ei siinä mitään jujua ole. Menee ihan lippu.fi (tai evintim.fi) sivuille tuolta Cirquen sivujen kautta. Liput on about 50-80e.
Madda

Posts: 650

#11 • • Madda ice-angel
Ok, pitääkin heti ostaa ku tulee myyntiin tjtn.
Kelasin et se lauantai klo 19 ois aika bueno.

Just sopivasti mun loman jälkeen <3

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Gleba

Posts: 549

#12 • • Gleba
Lohko 109, here we come...
Edellinen kerta jäi välistä, joten nyt pakko päästä.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Lyra

Posts: 666

#13 • • Lyra
vähän negis turha postaus mut: mä en digannu kyl deliriumist :| olin tosi pettyny.. IMHO vaa!
Sallakat

Posts: 2,220

#14 • • Sallakat jungle, baby !

Lyra, 14.5.2009 13:06:
vähän negis turha postaus mut: mä en digannu kyl deliriumist :| olin tosi pettyny.. IMHO vaa!



pakko yhtyä, olin tosi pettynyt sen näkemisen jälkeen. olin fiilistellyt kaikkia niitä jouluisin näytettyjä esityksiä mitkä tietty isommilla lavoilla tehty mutt kuitenkin aivan tajuttoman huikeita. mä olin odottanut siltä Suomen tapahtumaltakin visuaalisesti hienoa sirkuskikkailuja moderniin tyyliin, mutta käteen jäi vaa pelkkiä lauluesityksiä. tais siel ehkä joku jönkata mutt muuta en ainakaan ees muista.
Madda

Posts: 650

#15 • • Madda ice-angel
Liityin jäseneksi!

Jäsenten lippuhinnat 60,50- 80,50.

Ite kelasin kyl ostaa permanto-liput, eli 80,50€.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

sts

Posts: 7,969

#16 • • sts Sama pyynti aitta!

ice-angel, 14.5.2009 13:37:
Liityin jäseneksi!

Jäsenten lippuhinnat 60,50- 80,50.

Ite kelasin kyl ostaa permanto-liput, eli 80,50€.



permanto on heikko paikka, ainakin deliriumissa, sillä et näe kovin hyvin kaikkea. Nuo hinnat on muuten samat iha ilman jäsenyyttä.
sts

Posts: 7,969

#17 • • sts Sama pyynti aitta!

Lyra, 14.5.2009 13:06:
vähän negis turha postaus mut: mä en digannu kyl deliriumist :| olin tosi pettyny.. IMHO vaa!



Saltimbanco ei olekaan deliriumin tapainen musikaali vaan enemmän sitä acrobatiaa ja sirkusta.
Madda

Posts: 650

#18 • • Madda ice-angel

sts, 14.5.2009 13:49:
---
ice-angel, 14.5.2009 13:37:
Liityin jäseneksi!

Jäsenten lippuhinnat 60,50- 80,50.

Ite kelasin kyl ostaa permanto-liput, eli 80,50€.

---


permanto on heikko paikka, ainakin deliriumissa, sillä et näe kovin hyvin kaikkea. Nuo hinnat on muuten samat iha ilman jäsenyyttä.



Ok, kiitos tiedosta. Niin varmaan onkin samat hinnat, mutta ilmotin tänne paljon liput maksaa... Tietääkseni ei viel ole "ei jäsen"- lippuja myynnissäkään.

Jos ei permanto, niin mikä olis paras?

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#19 • • Jussi Soro choon!

sts, 14.5.2009 13:49:
permanto on heikko paikka, ainakin deliriumissa, sillä et näe kovin hyvin kaikkea. Nuo hinnat on muuten samat iha ilman jäsenyyttä.


Jep, itseä hiukan harmitti kun ei saanut kokonaiskuvaa lainkaan hahmotettua (6. rivi permannolla). Toki sitten näki pieniä yksityiskohtia paremmin, mutta ens kerral kyl ostan liput takakatsomon etuosaan. Jos ostan, ei toi nyt niin ihmeellinen IMO ollut.
Lyra

Posts: 666

#20 • • Lyra

sts, 14.5.2009 13:49:
---
Lyra, 14.5.2009 13:06:
vähän negis turha postaus mut: mä en digannu kyl deliriumist :| olin tosi pettyny.. IMHO vaa!

---
Saltimbanco ei olekaan deliriumin tapainen musikaali vaan enemmän sitä acrobatiaa ja sirkusta.





harmi juttu kyl, mieluummin sit oisin just tän nähnyt (kun mäkin kaipailin just sitä temppuilua) mut jäi niin paha maku suuhun ettei viitsi kokeilla uudestaan. Kai ne oli ne sairaat ennakko-odotukset jotka siin vaikutti olotilaa (vaik kai tyypit varottelikin ennen, et ei se sit oo sellanen perinteinen..)

hupaisaa sinällään et just tost nimest "saltimbanco" tulee mieleen se salsa meininki joka deliriumis oli..joka kans ei oo sit yhtään mun makuun :D