GAB - Deep As Fu*k 1.8.2009 @ Turku

25 posts, 2 pages, 7,142 views

nenna

Posts: 1,916

#21 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Kiitos Pojille, oli oikeen mukavaa soitella pitkästä aikaa!..ja vielä sitä itselle kaikista mieluisinta soundia.. *joo*

..Sputnikin deepistely oli oikeen sopiva alku illalle..ja itse Brotherssit oli vähintäänkin liäkeis! *hihu*

..salolaissiki oli kiitettäväste paikal, siit spesiaali maininta!..nii ja visuaalit komeita... <3


..ainii ja vireeni meni ja voitti.. :p
Esa L

Posts: 131

#22 • • Edited Esa L FACTION
Epäilin suuresti että onkohan tapahtuma todella käymisen arvoinen mutta kun saavuin paikalle huomasin epäilykseni olleen turhat. Paikkahan on suorastaan loistava bileiden pitämiseen. Tanssilattia oli sopivan suuri ja valot + äänen toisto todellakin hyvät. Tapahtuma oli siis positiivinen yllätys. Harmi vain että mesta meni kines jo puoli kahden aikaan sillä mielihyvin olisi jaksanut jorata ihan neljäänkin saakka.

Omalta osaltani ilta oli todellakin mieluinen, olen varmaan ennenkin jossain vaiheessa sanonut että juuri tälläiset pienemmät tapahtumat kolahtavat paljon paremmin kuin suuret, jostain syystä sitä vaan pysyy paremmin aloilllaan ja nauttii enemmän musiikillisesta tarjonnasta kuin siitä yleisestä häröilystä ja palloilusta. Mukavaa oli taas pitkästä aikaa kuulla kunnon deep haussia... LCS kun on koko kesän juhlittanut kansaa vain tampereen seudulla niin oli kyl mahtavaa päästä tänne käymään.

Toivottavasti samalla kokoonpanolla jatketaan uudestaan joskus vielä lähiaikoina, ja mikä ettei vaikka ihan Klubilla siihen puoli neljään saakka aamulla! ;) Deep as fu*k part II, sitä odotellessa!

--
Nyt elämä...

GAB

Posts: 5

#23 • • GAB
GAB kiittää.

Jatkoa varmasti saadaan, joskus, jossain =)
KeijoK

Posts: 1,495

#24 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Näissä oli munaa!
Tepolle olin sanonut poikkeavani jossain vaiheessa myöhemmin mutta olikohan se 5 yli 21 kun pamahdin paikalle =D
Porukkaa oli ehkä hiukan vähän mutta laatuu korvaa määrän! *joo* Loppuillasta löytyi mestolta sellaisiakin tuttujakin jota en ole aikohin nähnyt (Turun Huutaja, PeteS, Lank)
Kiitoskset koko porukalle hyvästä illasta!
Ei kun uutta kehiin!!!
*aplodit*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla