Silvio Berlusconi - Italian ihme

9 posts, 1 page, 2,410 views

kuilu ja kummitus

#1 • • Edited kuilu ja kummitus
Tää on vaa nii jotenki kuvaavaa menoa.

www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1682570

Lehti vizailee:

http://lehti.samizdat.info/2009/05/09/3229/

ja Tuomiojalta tylyt:

www.tuomioja.org/

Tollasesta poliittisesta korrektiudesta luopumisesta pidän kyllä. Olluki ihme hyssyttelyä ton äijän kaa.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

vanhus

#2 • • vanhus
ewwk
Sampson

#3 • • Sampson Bujashaka
no aika kova kirjotus Tuomiojalta. Saa nähdä tuleeko keskustelua vai onks kaikki ewwk :D

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

kuilu ja kummitus

#4 • • kuilu ja kummitus

Tero*, 10.5.2009 16:10:
ewwk

...

Sanoo henkilö, joka toisaalla postaa, kun juo itse kaljaa tullakseen humalaan...

Tero*, 8.5.2009 21:31:
jos ottas kaljan ja jos ottas toisenki*känni**joo*

Tai kertoo, mitä hän itse juuri nyt kuuntelee...

Tero*, 6.5.2009 22:47:
radio klf

Tai kun hän itse on kipeänä...

Tero*, 30.4.2009 19:04:
kuumetta ja flunssaa*nuha**sars*ei vois vappu paremmin mennä

3 x ewwk?

Halusit siis tulla kertomaan, että sua ei politiikka kiinnosta? No siihenkin on oiva vastaus: "ewwk".

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

wiwi

#5 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mua kyllä kans jaksaa ihmetyttää toi kusi sukassa oleminen Berlusconin suhteen. Äijä voi laukoa suustaan ihan mitä sylki suuhun tuo, on hankkinut itselleen syytesuojan ja omistaa maansa tiedotusvälineet. Ihan vaan näin aluksi.

Olipa mukava katsoa nössö-Masan hampaatonta virnettä tänään kun se kätteli hra Berlusconia. Vanhasen mielestä varmaan tässäkin "täytyy nyt muistaa että..."

Poliittista epäkorrektiutta (mikäli se on sitä, että uskalletaan avata suu jostain, minkä ei missään tapauksessa pitäisi olla hyväksyttyä "sivistyneessä ja demokraattisessa" Euroopassa) kaivataan kyllä. Suomalaisten olisi ihan hyvä päästä pikkuhiljaa eroon ikuisesta nöyristelystä EU:n ja sen mahtimaiden edessä. Kyllä meillä on varaa arvostella muita, samoin kuin niillä meitä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

SamHard

#6 • • Edited SamHard
Hyvältä vaikuttaa, kun saat kusta kenen jaloille tahansa, ja
jos siitä tulee sanomista niin valittajan elämä voi mennä hyvin
hankalaksi. Rahalla saa ja rahalla pääsee. Valitettavaa, että
miljardeilla voit nousta melkeen jumalan asemaan ja vittuilla
ihan kenelle haluat ilman minkäänlaista seuraamusta. Ihan kivaa kun voi
tehdä itselleen lakeja oman tarpeen mukaan=/ Musta pitäisi olla
globaali laki, että öykkärit ei pääse politiikkaan. Mitä isommat rahat
sitä likaisemmat ja härskimmät keinot!
kuilu ja kummitus

#7 • • Edited kuilu ja kummitus
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Berlusconi+sai+estetty%C3%A4+kohukuvien+julkaisun/1135246367285

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/05/888718

HS: Skandaalista toiseen seilaava Italian pääministeri Silvio Berlusconi on onnistunut estämään kiusallisten valokuvien julkaisun.

Kuvat oli napattu salaa kauko-objektiivilla viime uudenvuoden juhlinnasta Berlusconin huvilalla Sardiniassa. Italialaislehtien mukaan juhliin osallistui kymmeniä naisia. Valokuvaaja ikuisti joitakin naisia bikineissä ja yläosattomissa huvilan puutarhassa. Osa juhlijoista oli alaikäisiä.
---
MTV3: Italian pääministeri Silvio Berlusconi on onnistunut estämään hänen uuden vuoden juhlissa otettujen kuvien julkaisun. Vieraiden joukossa oli teini-ikäinen tyttö, jonka suhde Berlusconiin on aiheuttanut skandaalin. Pääministeri on kieltänyt suhteen 18-vuotiaaseen Noemi Letiziaan.
---
Berlusconin mukaan mitään säädytöntä ei ole tapahtunut, ja sanoi eroavansa, mikäli hän jäisin kiinni valehtelusta.

LOL! Kuvia ei saa julkaista, vaikka niissä ei näy säädyttömyyksiä, koska sellaista ei tapahtunut... Kylhän mä siinä tapauksessa haluaisin, et ne kuvat julkaistaan, jos ne kerran osoittaa, ettei mitään säädytöntä ole tapahtunut. Silvio luvannu pitää parlamentissa "maineensa puhdistavan" puheen piakkoin. On se kyl ihme, et maahamuuttajat ja islam on Italian kauhistus, ku niil on niit lapsimorsiamia, mut Italian pääministeri voi ilotella alaikästen kaa menee miten huvittaa. Suomessa tulee monoa perseeseen jo siitä, et valehtelee turkulaiselle välivallin stripparille lähettämistään tekstiviesteistä. Ile ei oo Silvio, eikä Suomi oo Italia. Ja niin paljon ku pizzasta ja lasagnesta diggaanki, ni hyvä nii.

--

kuilu ja kummitus

#8 • • kuilu ja kummitus
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/06/berlusconin_ymparilla_ei_lakkaa_kuohumasta_771059.html

Italialainen syyttäjä on aloittanut tutkimukset valtion lentokoneiden väärinkäytöstä. Italian tiedotusvälineiden mukaan pääministeri Silvio Berlusconin juhliin hänen Sardinian-huvilalleen lennätettiin vieraita sotilaskoneilla.
---
Berlusconi puolestaan haluaa parlamentin tiukentavan lakia, joka säätelee, mitä vallanpitäjistä saa kertoa.

--

Madda

#9 • • Madda ice-angel
Alkuun voin heti sanoa että olen erittäin nolona Silvion takia. Olen aika monta tämän herran keskustelua ja puheita kuunnellut Italian tv:stä ja varmaan kertaakaan omasta mielestäni mitään fiksua sanonut.

Sen verran voin tähän kommentoida, että en usko että Silvio on päässyt ihan lailillisin keinoin siihen missä hän on.
Puoliksi italialaisena ja Italiassa elänneenä on minulla myös erittäin paljon tuttuja ja ystäviä ko maassa. KUKAAN ystävistäni tai tuttavistani eivät pidä Silviosta, eivätkä ainakaan häntä äänestäneet.

Silloin pari/kolme vuotta sitten muistan kun tehtiin Italiaan pääministerien ennakkoäänestys maakunnittain. Muistaakseni se oli ennen edellistä pääministeri äänestystä. Silloin ainoastaan 2 maakuntaa äänestivät Silvion puolesta ja loput vastaan. Sinä vuonna itse äänestyksen yhteydessä voitti Prodi (jota minäkin äänestin).

Aika outoa että seuraavassa äänestyksessä voitti ylivoimaiseti taas Berlusconi. Tietenkään mitään todisteita tai varmuutta ei minulla asiasta ole, mutta aika moni asia on Italiassa VARSINKIN POLITIIKASSA yhteydessä mafiaan/korruptiota.

Kyllä se Silvio jaksaa joka kerta vaan yllättää kun herran puheluita kuuntelee. Että voi olla ihmisellä tyhmiä ja täysin sopimattomia kommentteja.

BERLUSCONI, OLET HÄPEÄKSI ITALIALLE!

Vaffanculo Silvio!

Kuitti.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.