NatureOne 2009 - Kastellaun/Saksa

2 posts, 1 page, 1,864 views

kestmi

Posts: 16

#1 • • kestmi Sketsi
Achtung,

Onko täältä menossa poppoota tämän vuoden NatureOne bileisiin 31.7.-2.8.2009? Me ajattelimme mennä sinne kolmen hengen iskujoukolla. Onko näin "varttuneemmalle" väelle muuta majoitusvaihtoehtoa kuin teltta festarialueella? Koblenzin suuntaan ilmeisesti bussit kulkevat kivasti, vai tietääkö joku paremmin? Festareiden nettisivut ovat todella syvältä informaation osalta.

Kaikki vinkit ja muut jutut ovat tervetulleita! Mukava olisi myös bailata muidenkin suomalaisten kanssa, joten otappa yhteyttä jos siellä päin liikuskelet samaiseen aikaan :)

T. Mikko, 27vee

mikko.kesti(ättt)iki.fi

http://www.natureone.de/
Amnesia

Posts: 888

#2 • • Amnesia
Ollut vähän mietinnässä kun viime vuonna (ja 2002) siellä olin, mutta vähän vaikuttaa siltä tänä vuonna että jää väliin...toki jos joku bongaa halpoja lentoja tuonne päin niin tähän ketjuun vaan :)

Telttailu on kai monen mielestä paras osuus, mutta itse olen ihan vaan ollut Koblenzissa hotellissa. Bussiyhteydet festarialueelta Koblenziin (ja päinvastoin) toimii helvetin hyvin, aikataulut varmaan löydätte nettisivuilta...
Yleisesti ottaenkin järjestelyt toimii erinomaisesti, ainakin jos osaa saksaa.

Kyselit "vinkkejä" niin sellainen vinkki että ei kannata seilailla Koblenzin rautatieasemalla sen näköisenä että on menossa ko. festareille. Itse olin Nature one- paidassa niin pääsin heiluttelemaan pallejani ja persettäni paikallisille huumepoliiseille näiden perustamassa parakissa rautatieaseman kyljessä, kovaa oli jätkien yritys löytää jotain *nauru*

Omia suosikkejani tuolla on Tresorin bunkkeri, Cocoonin teltta ja joku oldskool-henkinen stage, muutenkin aika tuntuu menevän lähinnä noissa pienimuotoisemmissa mestoissa kun kaksi päälavaa on niin tautisen täynnä porukkaa.

Otin viime vuonna jonkin verran kuvia/videoita sieltä, voi pällistellä tuolta:
http://picasaweb.google.com/Anttipics/NatureOne2008KastellaunGermany#

Kysele tarkemmin jos joku tietty asia mietityttää :)