FORCE - Episode VI // The Phantom Menace // PROTEUS ONLY TAMPERE SHOW 2009!!!

101 posts, 6 pages, 21,137 views

Beliar

Posts: 1,361

#81 • • Beliar

Replying to FORCE - Episode VI // The Phantom Menace // PROTEUS ONLY TAMPERE SHOW 2009!!!:

Krankheit, 10.10.2009 14:28:
Lähes ainut asia mikä ärsytti oli eräs mieshenkilö joka häiriköi tanssilattian peräl, seilas eestaas ihmisten takana välillä lähes nylpyttäen naistanssijoita, töni ja meuhkas. Kaikenlisäks meni vielä tönimään ja haukkumaan läskiks kaverinani... Saatana. Muutenki tuntu noita känniääliöitä olevan normia enemmän liikentees...?


Puhutaankohan me samasta jässikästä? Valotiskin edessä hytkyi lähes koko ehtoon semmoinen vitun pirivieteri, että siinä heiluessaan mulla oli täysi saada pidettyy mun valokamat pöydällä ja ylipäätään pöytä pystyssä! *grr*
Muuten oli kivat bileet ja musa oli yllättävän hyvää!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

J-Mx

Posts: 441

#82 • • J-Mx Koneradio
UI UI!*plur**sydän**pihkassa**känni**super**jeesus**plur*

Forcet toimii kyllä aina <3 Törkeen siistit bailut, oli tosi vitun jees nähdä vanhoja tuttuja sekä tavata uusia naamoja. Ja Ravecille kiitos kyydistä*hihu*

Mitäs nyt sitten? Tuleeks Forcet uusintana tai jotai?*nauru*
Sjel

Posts: 371

#84 • • Edited Sjel Apprentice.
Kiitos ja anteeksi, tämä kääliö päätti vetää sitten turhankin paljon viinaa joten meni sitten setit suurimmaksi osaksi ohi :/

Mutta oli hauskaa tavata tuttuja <3

parit ennakkokuvat illalta -edit- poistettu, kuvat jonossa tänne

--
Will work for bandwith. :)

Zile

Posts: 31

#85 • • Zile Kypsymätön
Kivaa oli vaikka jouduin luovuttamaan kesken illan. *jiihaa*
Avatar
#86 • • Krankkenhakken Guest

Replying to FORCE - Episode VI // The Phantom Menace // PROTEUS ONLY TAMPERE SHOW 2009!!!:

Beliar, 10.10.2009 18:27:
---
Krankheit, 10.10.2009 14:28:
Lähes ainut asia mikä ärsytti oli eräs mieshenkilö joka häiriköi tanssilattian peräl, seilas eestaas ihmisten takana välillä lähes nylpyttäen naistanssijoita, töni ja meuhkas. Kaikenlisäks meni vielä tönimään ja haukkumaan läskiks kaverinani... Saatana. Muutenki tuntu noita känniääliöitä olevan normia enemmän liikentees...?

---

Puhutaankohan me samasta jässikästä? Valotiskin edessä hytkyi lähes koko ehtoon semmoinen vitun pirivieteri, että siinä heiluessaan mulla oli täysi saada pidettyy mun valokamat pöydällä ja ylipäätään pöytä pystyssä! *grr*
Muuten oli kivat bileet ja musa oli yllättävän hyvää!



Ihan varmana sama tyyppi, valkopaitanen herra oli. Moni muuki katto sitä melko pahasti.
Gyromitrin

Posts: 1

#87 • • Gyromitrin
Törkeen hyvät pippalot! Enskertalaisena tykkäsin kyl! Tätä lisää kiitos ja kumarrus.

ps. Oon läski :D
MILA

Posts: 26

#89 • • MILA
Oli ihan _mahtavaa_ musaa nam!!!!!!!! harmi kun ei pystynyt täysillä nauttiin kun oli (on vieläkin) niin pirusti univelkaa että väsytti hirveesti eikä jaksanut oikein mitään :O ens kerralla kunnon yöunet alle!
Ozma

Posts: 867

#90 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Meikäläisen vei tuo viinanhimo niin paljon ettei kyllä bileitä pysty arvostelemaan.

*sydän* Kaverit *sydän*
Avatar
#91 • • Krankkenhakken Guest
Mun piti ottaa rauhallisemmin mut paskanmarjat. Hyvin kunto kesti vaikka nuhakuumetta oliki! *jiihaa*
HANNUKAINEN

Posts: 15

#92 • • HANNUKAINEN
Oli kyllä niin hyvät bileet ett tuntuivat loppuvan ihan kesken 8(
Mmut oli helmee ja kunnon musaa ja paljo porukkaa *jiihaa**jiihaa*
SuzuS

Posts: 138

#93 • • Edited SuzuS elohiiri....
täytyy kyllä todeta että uuuuuuhhhhh <3 oli mahtavat bilet, aivan uskomatonta menoa... taas lähti mopo lapasesta lattialla ja fiilisteltyä tuli urakalla*jiihaa**jiihaa**jiihaa**plur*

tuttuja oli paljon ja alkumatkan vaikeuksista huolimatta ilta onnistui mahtavasti... kiitos teille ihanat ystävä jotka kaikki tarjouduitte auttamaan mua pulassa*sydän* on hienoa huomata että omistaa sellaisia ystäviä *antihali*

tampattua tuli melkosen mukavalla antaumusella... ja haleja jaeltiin*sydän* paljon oli tuttuja liikenteessä.. ilta meni mukavasti myös kuulumisia päivitellessä!!!

TÄTÄ LISÄÄ!!!
Aztee

Posts: 686

#94 • • Aztee
noniin vihdoin pääsee kirjotteleen.. mahtavat bileet oli kyl!

Sergeiltä hyvää lepposta musaa alkuun oli kiva fiilis kokoajan

Zynthexia huh huh mitä settiä.. tällästä lisää ,,/

Proteus räjäytti pankin totaalisesti!! äijä on vaan niin kone

Meke oli myös tulessa.. mahtavia biisejä ja varsinkin lopetus! much love!

Kaikille vielä anteekspyyntö jos häiritsin kun haahuilin kameran kans siel pitkin ja poikin..

kiitos ja anteeks
Decion

Posts: 1,569

#95 • • Decion Koneradio
aikamoista

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Tornadoz

Posts: 121

#96 • • Tornadoz
Nää oli kyllä kivat bileet. Otetaan uusiksi *hellokitty*
sticko

Posts: 7

#97 • • sticko
Jepjep, oli kovat bileet kyl :> sergein setti aivan mahtava kuin myös proteus ja meke. Ite onnistuin ottaa vaan pari niin ei mennyt övereiks muuta kuin jatkoilla!
kinderi

Posts: 1,783

#100 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to FORCE - Episode VI // The Phantom Menace // PROTEUS ONLY TAMPERE SHOW 2009!!!:

Decion, 13.10.2009 22:37:
---
kindertin, 13.10.2009 13:13:
---
Decion, 11.10.2009 20:16:
aikamoista

---


Haha, muistatko sä näistä bileistä paljonkin? :D

---


tosi paljon :D vaikka humalassa olinkin :) muistan jopa valomerkin ja matkan jatkoille ja jatkoistakin ikävä kyllä kaikennäköstä! :D



*tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*