Britney Spears Suomeen

58 posts, 3 pages, 12,611 views

ezzy

#41 • • ezzy Droid-pappa

UzU, 30.4.2009 13:50:
---
ezzy, 30.4.2009 02:08:
10v sitten, ehkä, nykyään aika wtf tota haahkaa roudata tänne...

---

Miksi?

Mimmin hetki sitten alkanut kiertue on myynyt hyvin, uusin levy on arvosteltu ja myynyt kohtuullisesti, mutta etenkin siitä lohkaistu sinkku Womanizer on ollut megahitti. Se on myynyt parhaiten sitten Ops I did it againin..

Erinäisten seikkailujensa ansiosta neiti tiedetään nykyään ehkä paremmin kuin koskaan.

Nyt on just oikea aika tuoda hänet Suomeen.

se oli henk kohta tunteisiin perustuva mielipide, ei tapahtumajärjestäjän kantilta katsottuna. Kaikki ton akan elämäntapaa tukevat vois paiskoo meren pohjaan.
Sallakat

#42 • • Sallakat jungle, baby !

ezzy,

se oli henk kohta tunteisiin perustuva mielipide, ei tapahtumajärjestäjän kantilta katsottuna. Kaikki ton akan elämäntapaa tukevat vois paiskoo meren pohjaan.

jep, siis nolouden huippu tää naikkonen. keskittyis lastensa hoitoon ja äitinä olemiseen eikä yrittäis paikkailla sen pohjamudissa rypevää/rypenyttä uraansa.
jos pää feilaa noin pahasti omista jutuistaan, on ehkä väärällä alalla ja tekee aivan vääriä juttuja. maailma ei kyl todellakaan jäis kaipaamaan mokomaa renkutusta..
Cloud

#43 • • Edited Cloud Game Freak

Sallakat, 30.4.2009 18:59:

jep, siis nolouden huippu tää naikkonen. keskittyis lastensa hoitoon ja äitinä olemiseen eikä yrittäis paikkailla sen pohjamudissa rypevää/rypenyttä uraansa.
jos pää feilaa noin pahasti omista jutuistaan, on ehkä väärällä alalla ja tekee aivan vääriä juttuja. maailma ei kyl todellakaan jäis kaipaamaan mokomaa renkutusta..

Paitsi että uzua lainaillen.

"Mimmin hetki sitten alkanut kiertue on myynyt hyvin, uusin levy on arvosteltu ja myynyt kohtuullisesti, mutta etenkin siitä lohkaistu sinkku Womanizer on ollut megahitti. Se on myynyt parhaiten sitten Ops I did it againin.."

Eli selvästi maailma jäisikin kaipaamaan kyseistä renkutusta ja se että esmes minä ja selkeästi sinä, emme niin hänestä ja hänen musiikistaan niin välitä ei tarkoita sitä etteikö muut näin tekisi. Ja pliide oikeasti tossa skenetopicissa on jo ihan tarpeeksi venytelty virtuaalia kaikesta mahdollisesta niin olisko se mahdollista tässä topicissa nyt hyväksyä että kaikki ei ajattele niinkuin me ja se ei oo huono juttu välttämättä.

Eli siis jos joku ostaisi liput minulle tonne niin voisin mennä ihan huvikseni katsomaankin. Omaa rahaani en kyllä laita briitun keikalle pääsyyn.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Madda

#45 • • Madda ice-angel
Jee, Britney rules! *joo*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Axu-T

#46 • • Axu-T
"Jeeeeee" *nauru*
Sallakat

#47 • • Sallakat jungle, baby !
ja se mikä mun mielestä tässä on vielä naurettavinta, eli tämän keikan lippujen hinnoittelu. Eipä taida useilla pikkuprinsessoilla olla mitään asiaa idoliaan katsomaan (jos kenenkään vanhemmat antaa pikkulastensa enää edes fanittaa tollasta karseeta viuhahtelijaa) jos lipun hinnat on 99-400eur *justjoo*
tarviiks sinne nyt tuoda koko eläintarhaa ja filharmonia orkesteria sen varjolla, että pääsee kynimään ihmiset puhtaaksi..
Tarsu

#48 • • Tarsu
ihime että täälä taas kitistään!
:D

voi vitun klubbaripellet, mitä te ootte enemmän ku esim britni?
ei tainnu äiti opettaa ettei o kiva olla ilkee!
(ite oon kyl ilkee ilkeille!) :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Sallakat

#49 • • Sallakat jungle, baby !

Tarsu, 6.5.2009 11:31:
ihime että täälä taas kitistään!
:D

ei tainnu äiti opettaa ettei o kiva olla ilkee!
(ite oon kyl ilkee ilkeille!) :D

"LEAVE BRITNI ALONEEEE *nyyh*"
akir0

#50 • • akir0 idleRPG champion 2009

Tare, ei sulle heru, vaikka kuin täällä puolustelet! Mut en kyllä itekkään ymmärrä tota dissausta.
ezzy

#51 • • ezzy Droid-pappa

akir0, 6.5.2009 12:48:
---

---

Tare, ei sulle heru, vaikka kuin täällä puolustelet! Mut en kyllä itekkään ymmärrä tota dissausta.

Et ymmärrä dissausta, kun muija kuosaa ja dokailee sekä odotusaikana, että sen ulkopuolella ja laiminlyö muksujaan minkä kerkiää ja sit pitäis vielä ylistää sen feilaavaa uraa, voi vittu *nauru*
Toki osa noista on ihan paskalehdistönkin tuotoksia, mut kamoon. Ei se nyt ihan täysjärkinen ole.

Jotain rajaa oikeesti tolle leave britni aloooonelleki Tarsu ja Akir0
Kon-tiki

#52 • • Kon-tiki The Unsinkable

ezzy, 6.5.2009 13:10:
mut kamoon. Ei se nyt ihan täysjärkinen ole.

joo tuskin on Britney penaalin terävin kynä koskaan ollutkaan + hänet on jo pikkutyttönä aivopesty etelävaltioiden evankeliskristittyjen hihhulisanomalla (tai ainakin on yritetty). Mutta se että ihmistä haukutaan, koska ihmisellä on mielenterveysongelmia, kertoo huomattavasti enemmän haukkujasta kuin haukkumisen kohteesta.

Britneyllä on viime aikoina ilmeisesti ollut lääkitys kohdallaan. Musiikkia julkaistaan ja palkintoja satelee. Lauluääntäkin on aina riittänyt, toisin kuin huomattavasti vastenmielisemmällä ja epätoivoisemmalla tähdellä Madonnalla, jolla on ilmiselvä narsistinen persoonallisuushäiriö ja maailman pahin napoleonkompleksikin vielä. Hänen taudinkuvaansa tosin kuuluu, ettei hänessä itsessään ole koskaan vikaa, ne on vaan (esim.) Malawin adoptioviranomaiset jotka asettavat hänelle tyhjänpäiväisiä sääntöjään maassa-asumisesta. Hah.

No mutta, en menis katsomaan kumpaakaan. Britneyä voisin kyllä kuunnella.
tbo

#53 • • tbo budhisattva

[huom, perustuu satunnaiseen otantaan eikä edusta kaikkii klubbarilaisia]

enemmän:
-kauniita
-järjissään

vähemmän
-massii

vaaka kallistuu klubbarin puolelle.

mut noi 400 euron vippiliput oli kyl sen luokan vizi et huh hah hei *nauru**nauru**nauru**dissaa**dissaa**dissaa*

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

#54 • • Edited REivaaja Guest

ezzy, 6.5.2009 13:10:

Et ymmärrä dissausta, kun muija kuosaa ja dokailee sekä odotusaikana, että sen ulkopuolella ja laiminlyö muksujaan minkä kerkiää ja sit pitäis vielä ylistää sen feilaavaa uraa, voi vittu *nauru*
Toki osa noista on ihan paskalehdistönkin tuotoksia, mut kamoon. Ei se nyt ihan täysjärkinen ole.

Jotain rajaa oikeesti tolle leave britni aloooonelleki Tarsu ja Akir0

Sä oot kyllä mahdottoman kova moralisoimaan (et saa käännettyä mun harteille yksinkertaisesta, vaikka sulle näkymättömästä syystä.)

Äijä joka ei edes käy bileissä kun ei kiinnosta ja ulisee millaset ne pitäis olla.
Sä oot vähemmistöä ja vähemmistön on turha ajaa enemmistöä pois paikalta etiikkaan perustaen.
Se vaan on niin saatanan narsistista.

Musta se sun barely legal muijaskaan ei anna sulle kovin korkeita pojoja jos nyt ruvetaan moralisoimaan. Kun on miltei mahdotonta olla 10wee kypsempi tossa iässä, mutta.. Ei ole siis tarkoitus kyseenalaistaa henkistä ikääsi millään tasolla...

Ja toi sun ylipanos... Should i continue?
UzU

#55 • • UzU [33100]

Sallakat, 6.5.2009 09:21:
ja se mikä mun mielestä tässä on vielä naurettavinta, eli tämän keikan lippujen hinnoittelu. Eipä taida useilla pikkuprinsessoilla olla mitään asiaa idoliaan katsomaan (jos kenenkään vanhemmat antaa pikkulastensa enää edes fanittaa tollasta karseeta viuhahtelijaa) jos lipun hinnat on 99-400eur *justjoo*
tarviiks sinne nyt tuoda koko eläintarhaa ja filharmonia orkesteria sen varjolla, että pääsee kynimään ihmiset puhtaaksi..

Lyhyesti: tarvii.
Koska tuskin ne liput ilmaisia olisi ilman sitä showtakaan ja nyt ainakin saadaan enemmän perusteita sen rahan repimiseen. Artistithan tekee nykyään valtaosan tuloista keikkailemalla kun levymyynti on romahtanut.

Ja en mä tiedä kuinka iso osa yleisöstä on niitä pikkuprinsessoja. Itse taisin olla siinä ~17v kun tuo tyttö tupsahti pop-taivaalle ja on siellä 10 vuotta killunut. Eli eiköhän sitä yli 20-kymppistä yleisöä riitä ihan tarpeeksi. Kuulemani mukaan Backstreet Boysin taannoinen Hartwall Arenan keikkakin oli täynnä enemmänkin noita yli 20v tyyppejä kuin niitä pikkutyttöjä joita aina bändin faneiks kuvitellaan.

Mut en mä siis sano että toi halpa on. Halvempikin sais olla, mut tonnehan noi tahtoo nykyään noi hinnat aina kavuta. Aika harvasta artistista itse tuota rahaa suostun maksamaan, en myöskään Britneysta.

tbo, 6.5.2009 13:31:
mut noi 400 euron vippiliput oli kyl sen luokan vizi et huh hah hei *nauru**nauru**nauru**dissaa**dissaa**dissaa*

Onks ne sulta jotenkin pois? Niitähän nyt ei ollut myynnissä kovinkaan isoa määrää ja luulen että ne kaikki menee varmasti. Jos jollakulla on massia tarpeeks ja halu katsella keikka nahkasohvalta stagen läheltä niin miksei. Se nyt ei kuitenkaan kenenkään "taviksen" lipun hintaa nosta. Eiköhän noi Vipit maksa itse oman kohtelunsa.
Alice R.

#56 • • Alice R.
En olis ikinä uskonut että vastaan johonkin Britney-topiciin.

Mutta siis. Sen haluan sanoa Britneyn puolesta, että se on tavallaan rohkea nainen. Se esiintyy lehtien kiertuekuvissa pienessä yläosassa, ja on kuitenkin paljon "lihavampi" kuin noi kansikuvatytöt saisi olla = esim. maha pömpöttää hameen vyötärön yli.

Musta on tosi kiva nähdä vähäpukeisia naisia jotka ei näytä pirinisteiltä.
Timce

#57 • • Timce

Alice R.

Hei, mä olen sun kanssa täysin samaa mieltä! Uskon, että 99% klubbarilaisista kuuluu meihin. Yläfemma!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

thomas

#58 • • thomas

Timce, 10.5.2009 23:40:
---
Alice R.

---

Hei, mä olen sun kanssa täysin samaa mieltä! Uskon, että 99% klubbarilaisista kuuluu meihin. Yläfemma!

hyvin totta.