CASPER - De puta madre!

23 posts, 2 pages, 7,646 views

loskaa

Posts: 43

#21 • • loskaa
DE PUTA MADRE!!! ja kyllä kolisee alusta loppuun toimii paremmin kun häkä
AdonisHercules

Posts: 596

#22 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
No niin, nyt on tullut kuunneltua tämä läpi monta kertaa ja on aika avata mun sanallinen arkku.

Tää setti tosiaankin edustaa sitä menevämpää puolta susta ja olen vääntänyt kättä kumpi toimii paremmin, Depender vai tämä ja olen päätynyt De puta madren puolelle *hymy*

Musta on hyvä, että kun teet menevämmän mixin, niin kaikissa on aina vähän eri teema jä äänimaailma. On tuullut kunnon testoteknoo, progee ja välillä jopa vähän tranaakin (mikä on ollut mulle positiivinen yllätys *vink*)

De puta madressa on musta paras rakenne tähän asti. Setti menee joka biisiltä hyvin eteenpäin, kaikki biisit on musta just sopivan verran erilaisia ja ne on nivottu yhteen todella hyvin.
Ja musta tässä moni raita on "makeen" kuuloinen. En osaa sitä paremmin kuvailla *nauru*

Mun kaksi ehdotonta lempibiisiä alkaa tossa 51 min ja 60 min kohdalla *kuolaa*
Mitkä ne mahtaa olla tossa tracklist:illa?

Paras setti sulta tähän asti ja yksi parhaimmista mitä olen klubbarista tänä vuonna kuunnellut.
Seuraavaa jo odotan innolla *iloinen*

Jotkut tissiposket on sanonut, että tää on liian rankka setti niiden makuun.
Älä kuuntele niitä, vaan jatka samaan malliin *piis*

Ainiin joo, DE PUTA MADRE!!! *TANsSITTEL*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

-Casper-

Posts: 1,363

#23 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

AdonisHercules, 6.6.2009 13:05:
No niin, nyt on tullut kuunneltua tämä läpi monta kertaa ja on aika avata mun sanallinen arkku.

Tää setti tosiaankin edustaa sitä menevämpää puolta susta ja olen vääntänyt kättä kumpi toimii paremmin, Depender vai tämä ja olen päätynyt De puta madren puolelle *hymy*

Musta on hyvä, että kun teet menevämmän mixin, niin kaikissa on aina vähän eri teema jä äänimaailma. On tuullut kunnon testoteknoo, progee ja välillä jopa vähän tranaakin (mikä on ollut mulle positiivinen yllätys *vink*)

De puta madressa on musta paras rakenne tähän asti. Setti menee joka biisiltä hyvin eteenpäin, kaikki biisit on musta just sopivan verran erilaisia ja ne on nivottu yhteen todella hyvin.
Ja musta tässä moni raita on "makeen" kuuloinen. En osaa sitä paremmin kuvailla *nauru*

Mun kaksi ehdotonta lempibiisiä alkaa tossa 51 min ja 60 min kohdalla *kuolaa*
Mitkä ne mahtaa olla tossa tracklist:illa?

Paras setti sulta tähän asti ja yksi parhaimmista mitä olen klubbarista tänä vuonna kuunnellut.
Seuraavaa jo odotan innolla *iloinen*

Jotkut tissiposket on sanonut, että tää on liian rankka setti niiden makuun.
Älä kuuntele niitä, vaan jatka samaan malliin *piis*

Ainiin joo, DE PUTA MADRE!!! *TANsSITTEL*



Kiitoksia :)