Valkoinen Macbook 13,3", 2GHz, 2GB DDR2, 160GB kovalevy myynnissä

10 posts, 1 page, 3,028 views

m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • m1kk3 no-life
- Mikäli myyt tuotettasi esim. Huuto.Netissä, ethän perusta myynti-threadia tänne ja pohjusta topikkiasi netti-osoitteella. Tässä lainaus Huuto.Netin säännöistä:

"Jokaisella Huuto.Netiin ilmoitetulla tuotteella on oma url-osoite, jonka avulla tuotteeseen voidaan viitata vaikkapa omalta kotisivulta tai sähköpostiviestistä. Kuitenkin kuten yleiseen netikettiin kuuluu, esimerkiksi tämän osoitteen massapostittaminen suurelle joukolle ihmisiä tai oman kohteen mainostaminen uutisryhmissä ovat kiellettyjä asioita, ja ne johtavat kohteen poistamiseen huutokauppalistoilta." linkki

Forumille postaaminen ja linkittäminen katsotaan massapostittamiseksi.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Kirbo

Posts: 12

#3 • • Kirbo
Olen itse ollut kirjoittamassa noita sääntöjä, joten tiedän kyllä.
Mutta so not, anteeksi että linkitin sen tänne, kuulin vain juttua että täältä voisi löytyä joku jota kiinnostaa. Ja katsoin aiheettomaksi alkaa copypasteemaan samaa kuvausta tänne, koska tarkemmat tiedot löytyvät kyseisen linkin alta, jos jotakin kiinnostaa niitä katsoa. Ja koska huuto.netissä ei saa myydä "ohi huuto.netin" niin laitoin linkin mihin muut voivat käydä tekemässä tarjouksiaan, mikäli näkevät sen aiheelliseksi.

Sinun mieliksesi tässä nyt vielä kuvaus kyseisestä macbookista, mutta en niitä rupea tänne tämän postauksen jälkeen päivittelemään jos vastaan kysymyksiin/kirjoitan lisähuomioita ja/tai kun kohteen hinta nousee:


Tietoa koneesta:
- 2,0GHz
- 2GT 667MHz DDR2
- 64mb näytönohjain
- 160gt kovalevy
- polttava dvd-asema

Mukaan tulee myös:
- mac os x tiger (10.4) asennus levyt
- mac os x leopard (10.5) asennus levyt
- iLife05 (vai 06, jompikumpi en muista varmaksi)
- kaukosäädin
- Hiiri (linkki)


Lisäksi 2 adapteria:
- mini-dvi -> dvi (voi kytkeä toisen näytön kiinni)
- mini-dvi -> rca/s-video (voi kytkeä tietokoneen televisioon)


virtalähteen oon uusinu ~1kk sitten, kaupan päälle saa ton alkuperäsen 80gb kovalevyn ja vaikka ne 2kpl 512mb muisteja.

kaupanpäälle vielä vaikka jotai rca-rca + 3,5mm stereoplugi - 2 rca uros letkuja + scrart palikan, että saa kytkettyä tietokoneen televisioon.


ainut miinus mitä tosta koneesta voi sanoo on oikeesti akun kesto. se kestää sen jonkun ~30-45min kun sen lataa täysiin.. mutta toi onkin kohta 3v vanha kone ja ollu melkein 24/7 virtalähteessä kiinni niin ihmekään että on vähän heikossa hapessa.

"top-casen" kävin vaihdattamassa just viime viikolla (eli käytännössä tässä on täysin brand new näppäimistö + touchpad)

Tietokone on valmiiksi formatoitu ja käyttöjärjestelmä palautettu siihen tilaan mitä se on uutena ostettaessakin

Lisää kuvia laitan myöhemmin
Lisätty: 27.04.2009 13:51:27
Yksi huomio unohtui mainita:
Myydään siis tarpeettomana koska ostin jo uudemman tilalle.

Lisätty: 27.04.2009 20:18:25
Niin ja jos voittaja on tästä jostain kohtalaisen läheltä (heitetään nyt lonkalta vaikka 50km säteellä Tampereelta) niin voin tuoda sen vaikka kotiinkuljetuksena =D Mielummin luovutan tämän henkilökohtaisesti kasvotusten kun alan postitse lähettämään (että pysyy varmasti ehjänä)

Lisätty: 27.04.2009 20:19:40
Mutta mikäli menee siihen että laitan koneen + osat postitse, niin postimaksu sisältyy huudettuun hintaan.



Tuotteen sijainti Tampere


HINTA TÄLLÄ HETKELLÄ (27.04.2009 klo 20:42) 430€.
Kirbo

Posts: 12

#4 • • Kirbo


Forumille postaaminen ja linkittäminen katsotaan massapostittamiseksi.



Klubituksen sääntöihin en kylläkään ole tutustunut, joten olen pahoillani jos olen teidän sääntöjänne rikkonut, mutta edellisessä viestissä perustelin minkä takia en tähän topikkiin paljo sen enempää mitään kirjoittanut.
m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • m1kk3 no-life

Kirbo, 27.4.2009 20:56:
---

Forumille postaaminen ja linkittäminen katsotaan massapostittamiseksi.

---


Klubituksen sääntöihin en kylläkään ole tutustunut, joten olen pahoillani jos olen teidän sääntöjänne rikkonut, mutta edellisessä viestissä perustelin minkä takia en tähän topikkiin paljo sen enempää mitään kirjoittanut.


No joo no älä nyt suotta vetele herneitä, tuo oli copypastea tuolta Osta ja myy-ohjeistuksesta joka löytyy stickynä tämän osaston alusta. Yleensä nämä suorat linkitykset on modejen taholta tuomittu, joten ajattelin vaan huomauttaa jos et oo sattunu tän foorumin sääntöihin tutustumaan. Ei ollu tarkoitus vittuilla *piis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

SamHard

Posts: 2,098

#6 • • SamHard
Tarjoan 200e. Ei ole pakko myydä tolla hinnalla, mutta
enempää en tarjoa.
Kirbo

Posts: 12

#7 • • Kirbo

SamHard, 27.4.2009 21:32:
Tarjoan 200e. Ei ole pakko myydä tolla hinnalla, mutta
enempää en tarjoa.



Kuulostaa varsin houkuttelevalta, varsinkin kun kohteen hinta on jo yli tuplasti tarjoustasi enemmän =D
SamHard

Posts: 2,098

#8 • • SamHard

Kirbo, 27.4.2009 21:39:
---
SamHard, 27.4.2009 21:32:
Tarjoan 200e. Ei ole pakko myydä tolla hinnalla, mutta
enempää en tarjoa.

---


Kuulostaa varsin houkuttelevalta, varsinkin kun kohteen hinta on jo yli tuplasti tarjoustasi enemmän =D



Huutonetissä tietysti. Voisit päivitellä tänne aina sen uuden
hinnan, kun ei jengi jaksa täältä käydä katsomassa huutoja
kovinkaan usein. Hintahan voisi olla siellä nyt vaikka 600e...
Se on hyvä aina ilmottaa eka pienempi hinta ja sit mainosmiehen
elkein nostaa sitä parilla kympillä harvasen päivä:) Niin täällä saa
tavaraa menemään*vink*
Juhgu

Posts: 7,921

#9 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Tai jos jengi vaa pitäis noi huuto.net -jutut huuto.netissä, ni seki ois tosi kätevää! :D


disclaimer:muttatämäeisiisollutmikäänsensurointivaatimusyhyyvaanajattelinvaanettäseoiskaikillekätevämpääjasillaitoivottavastieikenellekkäännyttullutpahamielikruiks

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Karski

Posts: 6,049

#10 • • Karski Pomon kätyri

Kirbo, 27.4.2009 20:56:
---

Forumille postaaminen ja linkittäminen katsotaan massapostittamiseksi.

---


Klubituksen sääntöihin en kylläkään ole tutustunut, joten olen pahoillani jos olen teidän sääntöjänne rikkonut, mutta edellisessä viestissä perustelin minkä takia en tähän topikkiin paljo sen enempää mitään kirjoittanut.



Valitettavasti ylläpito ei voi ottaa linjaksi, että
sääntöjä voi rikkoa jos ei ole niihin tutustunut
eikä ole niiden noudattamisesta kiinnostunut.

Tämä lukkoon sekä klubituksen että huuto.netin
selkeiden ja kiistattomien sääntörikkomuksen takia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.