Funkwagon

3 posts, 1 page, 1,567 views

KFMrockin

Posts: 250

#2 • • KFMrockin .
ihan kuunneltavaa. oot saanu kasattuu ihan mukavan paketin. tulee sellanen kesänen fiilis.

mitä nyt muutamalla soittokerralla tuli mieleen:

-freshin kuuloset soundit. ehkä hieman olis voinu tunettaa johonki suuntaan tota melodiaa. kyseessä on makuasia, mut jotenki ehkä hieman särähtää korvaan tollasenaan.

-rakennetta olis voinu hieman miettiä kauemmin. biisin alku on hieman tönkkö, ei oo "selvää introa". lopussa jäi harmittamaan se, että kun se skitta lähti käyntiin, niin biisi loppukin. tulee se wtf just happened?-fiilis. onks kyseessä joku prewikka? valaise mua.

-melodioiden ja taustojen puolesta elementit on hieman nihkeet. esim. suhut, leadit tai pädit: mis ne tai edes joku niistä on?:) puhumattakaan varsinaisesta bassolinjasta. joku pikku murahdus olis ollu kiva kuulla.

-itse riisuisin biisistä hieman noita kaikuja. esim. toi openhaitsun kaiku on vedetty mun mielestä aika yli.

-tästä puuttuu se joku, esim. laulu tai vielä yks soundi päältä. tä kuulostaa vielä taustamelodialta tällaisenaan. melodia on hyvä, mut se kaipais täytettä.

-propsit filtteri nostatuksista ja rummuista! fillit oli kivoja. rakenteellisesti rummut on kuumat, koska niissä riittää mukavasti elementtejä.

-bassorumpu on aika muhkee, se on hyvä.

-biisi on ihan perus kuuntelun puolesta hyvin equtettu. ilmavan kuulonen, eikä turhaa tunkkaisuutta havaittavissa.

kokonaisuudessaan potentiaalista matskua. jäi ihan hyvä maku suuhun. aina löytyy jotain viilattavaa, mut niin se tuntuu aina olevan. ei jokasta ihmistä voi tehdä biisillään tyytyväiseks. mut jeps, harjotus tekee mestarin. pidetään se mielessä.

--
Kesäfiilismies

Jaycob

Posts: 57

#3 • • Jaycob
Kiits palautteesta!
Tää kappale on tosiaan tehty kolmessa tunnissa nopeen innostuksen tuotteena. Aattelin että sitten joskus teen jonku "Revisited" version. Jos teen, niin otan sun pointit huomioon :)