373 posts, 19 pages, 146,320 views
Boris L, 26.4.2009 12:22:
Yhteenvetona todettakoon, että osuvampi nimi kyseiselle kiertueelle olisi Al€x Kunnari - Lifteriä amiksille tour 2009.
ezzy, 26.4.2009 12:18:
---
Onko unohtunut, että Orkidea soitti vuosikausia YLEX:llä? Sama asiahan se on ku soittelis Onnelassa.
alex kunnari, 26.4.2009 12:19:
Niin no en mäkään ole nähnyt sua koskaan siellä misään line upissa vaikka olen siellä vierallut jo vuodesta 95.. toisaalta en mä kyllä seuraa kaikkea mitä siellä tapahtuu.. : )
alex kunnari, 26.4.2009 12:19:
Tiedät mistä puhun olethan itsekkin soittanut normaali baari dj:nä Happy Dayssissa aikoinaan.
luna g, 25.4.2009 17:33:
---
17.7. Ibiza tour 2009 @ Onnela, Salo
---
jumalauta tosta ei ainakaan voi olla eepitsa enää kauempana, muhahahahahaaaaaa....
Hmm... Hyvät puolet: rahaa sisäänpääsymaksuihin ja promoottoreille. Huonot puolet: (sensuroi kerrankin itseään välttääkseen julkisen ristiinnaulitsemisen).mut itse en kyl näe reivi- ja sedulakulttuureiden yhteensulautumista pelkästään positiivisena asiana. Kärjistäen, ei se kävijöiden määrä, vaan laatu. ;)
Lil Tony,
Ja mitä tulee Ibizaan, niin suurin osa Residentteistä ja saarella asuvista mitä tunnen henkilökohtaisesti on sitä mieltä että viimeaikoina meno on ollut todella surkeeta, muutamia iltoja lukuun ottamatta. Mulla oli esim Spacen terasille Goa clubille 2 keikkaa buukattu viime kesänä ja ne kaikki peruuntui jo kesäkuun alussa samoin kuin monilla muillakin, koska Space meni ihan päin persettä koko kauden.
Omakotitalo keskel ei mitään, vaihtoehtosesti mökki, metsä tai mikä tahansa paikka tarpeeksi kaukana muusta asutuksesta, soittokamat, kaks kaiutinta, tuuril strobo ja röökin savuu jos ei konetta löydy. 10-20 frendin frendiä. Ja kas Svedupetteristä tuli tarpeeton. Ei se oo kun halusta ja viitsimisestä kiinni.hotboi123, 26.4.2009 13:40:
Totta on, että pienemmillä paikkakunnilla ei ole muualla puitteita tämmöseen, paitsi Svedupetteri Koskisen velalla rakennetuissa junttibokseissa.
ezzy, 26.4.2009 11:43:
---
SamHard, 26.4.2009 10:39:
Kyllä mä supporttaan!! On jo aikakin saada sceneä laajemmalle, ja
porukkaa lisää bileisiin, vaikka tätä kautta! Vai haluaako joku että bileitä
EI järkätä enemmän/monipuolisemmin ja isommalle kuulijakunnalle, mikä
takaa myös artisteille sekä dj:lle mahdollisuuksia isompien "rahojen myötä",
ja kenties entistä ammattimaisempaa meininkiä! Kädet ylös ja huutelemaan ketkä
vastustaa sitä!?
---
Tota on kyllä tehty jo vuosikausia eikä se skene ole siitä minnekään laajentunut.
Eli kannattaa luovuttaa eikä tehdä enää työtä sen eteen? Kuka sen tietää mikä tapahtuma,
tai biisi on se joka antaa tarvittavan kipinän sille tulelle, joka alkaa palaa sydämessä
electronisesta musiikista!? Eikö nää asiat ole yksilöllisiä! Joku arska pohjanmaalta voi
ennemmin kuolla jos pitää se popeda vaihtaa electroniseen, mutta urbaanissa ympäristössä
itseään etsivä voi löytää vahingossa tästä kulttuurista ELÄMÄN! Korjaa jos olen ihan puissa
tämän asian suhteen!
Keijo Hujanen, 26.4.2009 14:09:
---
Eli kannattaa luovuttaa eikä tehdä enää työtä sen eteen? Kuka sen tietää mikä tapahtuma,
tai biisi on se joka antaa tarvittavan kipinän sille tulelle, joka alkaa palaa sydämessä
electronisesta musiikista!? Eikö nää asiat ole yksilöllisiä! Joku arska pohjanmaalta voi
ennemmin kuolla jos pitää se popeda vaihtaa electroniseen, mutta urbaanissa ympäristössä
itseään etsivä voi löytää vahingossa tästä kulttuurista ELÄMÄN! Korjaa jos olen ihan puissa
tämän asian suhteen!
---
Popeda rokkaa oikeesti
Zapa, 26.4.2009 13:42:
---
Lil Tony,
Ja mitä tulee Ibizaan, niin suurin osa Residentteistä ja saarella asuvista mitä tunnen henkilökohtaisesti on sitä mieltä että viimeaikoina meno on ollut todella surkeeta, muutamia iltoja lukuun ottamatta. Mulla oli esim Spacen terasille Goa clubille 2 keikkaa buukattu viime kesänä ja ne kaikki peruuntui jo kesäkuun alussa samoin kuin monilla muillakin, koska Space meni ihan päin persettä koko kauden.
---
Sen enempää tähän topiikkiin puuttumatta, mutta tuo on ylempi juttu on osittain totta. Tietyt illat ei vedä Spacessa tai muuallakaan Ibizalla, mutta en kyllä väittäisi, että Space meni päin persettä koko kauden. Kolme kertaa viime vuonna saarella ja joka kerralla pari kertaa Spacessa, tupa täynnä aina. Mut jengi valikoi ne laatuillat saarelta ja heikommat line-upit jää auttamatta tyhjäksi. Sama varmaan toistuu tänä vuonna.
Riku, 26.4.2009 14:30:
Juustot juustoina ja trance trancena. Eiks voitais vähitellen alkaa vaan puhumaan eurohumpasta kun tolle linjalle mennään? Eihän tässä enää kohta tiedä mitä kukakin milläkin tarkoittaa.
Montakohan musiikkityyliä muuten on selvinnyt ilman että tuotannon laatu on heikentynyt genren kaupallistuessa ja massatuotannon päästessä valloilleen? Anyone? Onneksi se massatuotanto yleensä poikii myös jonkinlaisen vastareaktion ja kiertokulku saa jatkua.