Alex, se on kato vaan niin, ettei pitkäjänteinen työ kannataja, eikä kukaan ei ole profeetta omalla maallaan... ;)
Saattaa olla, että joillekin toi 'Ibiza' on niin sielukas ja syvien jokien pohjia koskettava nimi, ettei sais puhua samassa lauseessa "tavispaikkojen" kanssa. Eivät kai tiedä tai ymmärrä, että Alex siellä vakijukkana monta kesää soittaneena tietää varmaan kohtuullisen paljon itsekin saaresta...
Mä soitan säännöllisesti sekä "oikeissa" klubeissa, että "onneloissa" Suomen ulkopuolella ja voin rehellisesti sanoa, että molempi parempi. Jos joku haluaa ottaa omakehuna, niin ihan vapaasti, mutta koen, että on aika jees, että pystyn vetämään yleisöä myös kaupallisempiin mestoihin (tai toisinpäin, kuin sen nyt ajatteleekin). Hyvä musiikki on hyvää musiikkia paikassa kuin paikassa, ja yllättävän vähillä muutoksillä settiä pystyy soittamaan menestyksellä sekä oppineemmalle että vähemmän oppineelle yleisölle (tuon menestyksen mä ainakin itselleni todistelen niin, että paikassa on jengiä, ne huutaa, tanssii, hikoilee, ja että promoottori alkaa keikan jälkeen samointein alustavasti buukkaamaan mua uusiksi soittamaan; olen soittanut useammin kuin kerran ainakin useissa kymmenissä, ehkä muutamassa sadassa mestassa).
Vaikka kuinka on internettiä ja telkkaria, niin kun lähtee ulkoilemaan baariin, niin yleensä se jukka määrää musiikin, ja siksi on hienoa, että edelleenkin ainakin joissain paikoissa "tavisbaarien" paikalliset dj:t jaksaa yrittää opettaa ihmisiä ja soittaa muutakin kuin kuuminta rnb:tä, ja on yhtä hienoa, että Kunnarin kaltainen pitkänlinjan bilejärjestäjä ja dj laittaa pystyyn kunnon rundia kesän ja "meidän" musiikin kunniaksi ja vie pienempiin kaupunkeihin tuulahduksia muustakin kuin top40 pakkosyötöstä!