LAWATANSSIT.PISTOHIEKKA.PUUMALA. 14.8.2009 @ Puumala

69 posts, 4 pages, 19,546 views

Punkeer

#41 • • Punkeer
Täällä olisi yksi tanssijalka rauhallinen vailla kyytiä Espoosta Puumalaan. .

Kuittaan 50€ löpöön oitis jos kyydin perille ja myös kyydin takaisin saan!!
*peace*
a-j

#42 • • a-j
huomennaa huomennaa huoomeennaaa.... *jiihaa*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

unoha

#43 • • unoha Lti-/UG Collective
Pian kohti pääkallopaikkaa*hih*

--
Never Quit !

#44 • • Reivaaja Guest
Haistakaa vittu!

Taas jää välistä. :(

Antoisaa viikonloppua. Toivottavasti sataa *prkl* Paitsi Puumalassa.
Kenzai

#46 • • Kenzai
Mul ois auto käytös ku hakis espoosta, mut ei oo korttii itellä. Jos tääl ois joku kuskiks kelpaava viel vailla kyytiä lawalle ni laittakaa ihmees privaviestii tulemaan.

Ja hyvää lavaa kaikille - nähään siel! :)
unoha

#47 • • unoha Lti-/UG Collective
overkill*pahis*

--
Never Quit !

rolfrauf

#48 • • rolfrauf
Olo on ku rekan alle jääny mutta mieli yhtä auringonpaistetta. loistavat bileet ja aivan loistava paikka, mahtavia tyyppejä ja rento meno koko viikonlopun :) ehdottomasti TAAS JÄLLEEN kesän parhaat kemut :) stygen puolellehan tuo taas itellä vähä kaatu mutta hyvää räppiäki kyllä soi!

Kiitos kaikille järjestäjille ja kaikille mukaville ihmisille! fiilis oli loistava ja jälkimmaku parempi ku hyvä :) hyvää alkavaa syksyä kaikille!
rolfrauf

#49 • • rolfrauf
hei ja jos jollai harmaa ruudullinen fourstarin kääntöhuppari nii ilmottakaa ku itellä hävis siellä stygeissä se. joku joko vahingossa ottanu tai sitte muute vaa vieny mutta ois kiva saaha takaste se jos vaa mahollista.
NaSu*

#52 • • NaSu* psyKepossu
ihan parasta!!! ei pysty muuta sanoo!! jos myöhemmin pystyis parempaan palautteeseen..... hehh
NasandeRi kiittää *possu**sydän**sydän**sydän*

huippu seurue ja mun mielest järjestelyt pelas upeesti! ens vuonna taaZ

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

tbo

#53 • • tbo budhisattva

Replying to LAWATANSSIT.PISTOHIEKKA.PUUMALA. 14.8.2009 @ Puumala:

NaSu*, 17.8.2009 16:46:
mun mielest järjestelyt pelas upeesti!

Lukuunottamatta artistisäätöjä, vesihuoltoa, jätehuoltoa, tekniikkaa ja paria muuta pikkuseikkaa.

En myöskään mee ihan takuuseen näiden kahden genren saumattomasta yhteensopivuudesta.

t: trubaduuri Roba Paasio ("no ota nyt toi passi kun sitä sun passia ei löydy, en oo nähny tota jätkää ollenkaan")

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

tembu

#54 • • Edited tembu
HUHHUH olipa viikonloppu! :) vielä parempi meno ku viimevuonna! mahtava paikka, lungit tyypit, hyvin järjestetty ja mikä tärkeintä; biisit (artistit) oli meikästä kyllä taas niin kohillaan! ens vuoden tansseja odotellessa! ai vittu ku vielä joskus sais rumpubassoedustusta ku kaikkee muuta parastaha siellä o jo. ensin fiilisteli dubia biitsillä, siitä psykedeelistä luontopolkua pitkin kuuntelee muutamia suomen kovimpia räppäreitä ja eiku tamppaamaan stygen tahtiin! KIITOS kaikille (paitsi niille parille varkaalle) oli paras kesänlopetus koskaan :)
Lawatanssit2009

#55 • • Lawatanssit2009 promoottori

tbo, 17.8.2009 17:09:
---
NaSu*, 17.8.2009 16:46:
mun mielest järjestelyt pelas upeesti!

---

Lukuunottamatta artistisäätöjä, vesihuoltoa, jätehuoltoa, tekniikkaa ja paria muuta pikkuseikkaa.

En myöskään mee ihan takuuseen näiden kahden genren saumattomasta yhteensopivuudesta.

t: trubaduuri Roba Paasio ("no ota nyt toi passi kun sitä sun passia ei löydy, en oo nähny tota jätkää ollenkaan")

Trubaduuri Roba Paasio on oikeasti parhaasta päästä niin ihmisenä kuin musiikkona.
Olen erittäin pahoillani että hän ei päässyt paikalle ja yhtä pahoillani siitä että sinun kaltaisesi nillittäjä on otettu edes paikalle.Jos elämäsi on noin vaikeaa harkitse vaikka muita vaihtoehtoja.

T.Nykä
Inkeri Tähti

#56 • • Inkeri Tähti
Heippa

itse sanoisin, että bileet olivat erittäin onnistuneet ja fiilis erittäinkin kohdallaan. Totuus on, että alakulttuuriyhdistyksen voimin (who ever they are) ei tehdä ihmeitä järjestelyjen suhteen ja siksi ei varmaan kannatakaan odottaa mitään muuta kuin hippimenoa kun paikalle saapuu.

Mesta oli aivan täydellinen ja artistit erittäinkin hyviä niin hip hop kuin stygepuolellakin. Erityismainintaan lähtee Esa Nahka, niin funkkia settiä ei ole vähään aikaan kuullutkaan. Ja sit tietty Korpisopulin sekoilut, EvsY, Trollit, Jimi Python, Dreadlock Tales, Haltya (ainoo suomen keikka tänä kesänä, kelatkaa sitä) ja James Reipas <3 teitte kyl mun yöt ja päivät.

Kiitos ja kumarrus Syvä ry:lle, toivottavasti meno jatkuu yhtä hehkeänä ensikin vuonna ja ette myy sieluanne isoille korporaatioille :D

Kiitos myös soittomahdollisuuksista ja anteeksi jälleen kerran dubstepeistä :D

Ja suurin kiitoshan seisoo Sahanlahden asujaimistoporukalle, sekin otetaan sit ensi vuonna jälleen kerran uudestaan :) voi vitsit mikä akkalauma :D
m_a

#57 • • m_a

hassu reitti teltoilta mestoille, meinas henki lähtee!
siis tykkäsin.
dubilawa oli teh juttu mulle.
räbälawa taasen oli ankeel paikal,
ois ollu kiva hengailla siel muutenki ku kavereiden keikan aikan.

ja onhan toi stygen ja räbän yhistelmä aika outo,
mut iha sama -
kuhan ei tuu diippihousee ;)

piis Nykä
thx Syvä
Individual

#59 • • Individual HYPNO!

YourSelf, 18.8.2009 08:55:
---

---

jäi päällimäisenä mieleen..

No itse noin vuorokauden paikalla olleena ei mieleeni ainakaan mitään sellaista jäänyt, että miksi eivät olisi sopineet. Molemmille nyt tuntui olevan tosin suht omat kohdeyleisönsä, mutta siinähän ne meni. Lepposia kavereita räppärit. Karisi taas monta omaa ennakkoluuloani.
Venom

#60 • • Edited Venom

m_a, 18.8.2009 04:48:
hassu reitti teltoilta mestoille, meinas henki lähtee!
siis tykkäsin.

Joo se reitti alueen ja leirintäalueen välillä oli kyl meleko hazardi sillon yön pimeimpinä tunteina.. :D Muuten todella maittavaa menoa ja erityiskiitos chilliteltan porukoille se mansikkasavu oli ihan loistavaa :D