John O´Callaghan

29 posts, 2 pages, 6,154 views

ValaX

#21 • • ValaX
ja miten tää meni taas tähän, vai enkö mä ymmärrä vaan huumoria?
Jussi Soro

#22 • • Jussi Soro choon!
On kyllä hämmentävää millaista "keskustelua" saadaan aikaiseksi konemusa-artistista konemusakeskustelufoorumilla.
drifter

#23 • • drifter RoadMonkey | K1
Johnia pääsee kuuntelemaan myös MondayBarin risteilyllä kesäkuussa 4.-6.6., ei tartte ihan damiin asti lähteä jos ei halua. Linkki klubituksen tapahtumaan

JOC on kyllä hyvä vaihtoehto jos haluaa ulkkarin tuoda.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Trancer

#24 • • Trancer
kiitos drifter vinkistä, pitää ehdottomasti lähteä tsekkaamaan JOC tonne risteilylle!

Ja kaikille ihmettelijöille tiedoksi Sts ja minä vain vitsailimme ja sekoitimme pakkaa huonon huumorin kera, vai mitä St1? ;)
#25 • • REivaaja Guest

P.J.Promotions, 7.4.2009 21:52:
Ja kaikille ihmettelijöille tiedoksi Sts ja minä vain vitsailimme ja sekoitimme pakkaa huonon huumorin kera, vai mitä St1? ;)

Oot sä kyllä epeli!
Skipi

#26 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

P.J.Promotions, 7.4.2009 21:52:
kiitos drifter vinkistä, pitää ehdottomasti lähteä tsekkaamaan JOC tonne risteilylle!

sts aikanaan vaihtui kansallisosakepankiksi (KOP) josta jalostui ensin merita ja siittä nordea..
elkäämme sekaatuko ja sekoontuko tähän öljy-huoltoasemaketjuun.. *nauru*
Trancer

#27 • • Trancer
Tätä et Skipi tiennytkään: Sts'n oikea nick on St1, Sts on pelkkä undercover nimike peittääkseen Irakilaisen öljysheikin taustansa..
Hän itse vahvistanee asian kun koneelle pääsee*lmao*
(ei voisi enää huonommaksi tämäkään keskustelu vajota allekirjoittaneen osalta, guilty.)

Mutta nyt rakkaat reivaajat ja REivaaja, pysytään alkuperäisessä kysymyksessä..
Mitä mieltä olette John O Callaghanista?

Onko jengi nähnyt miestä livenä? Kuulemma loistavaa bilefiilistä osaa mies nostattaa, itse ainakin lähden tsekkaamaan drifterin vinkin mukaisesti JOC'ta tuonne risteilylle.
kiksutus

#28 • • kiksutus
aivanb mahtavaa settiä heittää,odotan innolla hänen tulevaa suomen keikkaa
tomii

#29 • • tomii kallion herttua
Mitä vittua... :D

--
reivaan kunnes kuolen