sittisontiaisten haasteet

85 posts, 5 pages, 39,654 views

evvk

Posts: 1,918

#42 • • evvk

nomic, 5.4.2009 15:36:
---
mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
kryptattua tekstiä

---


Ei liity niinkään asiaan, mutta:
Oletko ajatellut tarkistaa tekstisi ennen kuin lähetät ne? Ei muuta, mutta noista ei meinaa ymmärtää mitään. Joten: OLEN SAMAA MIELTÄ!



En aijo tarkistaa näitä tekstejä kummenmmin ja teidän ei tarvi ymmärtää mitään koska se ei mua kiinnosta. Mulla ei ole miljardia vuotta aikaa näihin koska on parempaakin tekemistä. Jos ei ymmärrä tällä työmäärällä niin antaa olla. Mulla nyt meni näihin aika hemmetin monta tuntia miettiä näitä.
evvk

Posts: 1,918

#43 • • evvk

sts, 5.4.2009 17:12:
---
mark hamilton, 5.4.2009 17:04:
-clips-

---


Huijasko se sua ja kerto et Joomla on hyvä juttu.



Silloin Joomlaa ei ollu. Jä tämä tuli taas kilpailijaltani ilman perusteluita miksi Joomlalla tehty on paska. Sä myyt kilpailevia juttuja ja sua vaan vituttaa kun mä myyn Joomlaa.. tajuu sä et Joomla tai joku muu tulee asiakkaan vaatumuksesta joka on MAKSAVA asiakas.. MAKASVA ASIAKAS PÄÄÄTTÄÄ EN MINÄ ja asiastahan ei paljon neuvotella. Mussa tapauksessa katotaan jotain muuta koska Joomlassa on omia pikku varjopuolia.
Avatar
#44 • • astaroth Guest

mark hamilton, 5.4.2009 17:13:
En aijo tarkistaa näitä tekstejä kummenmmin ja teidän ei tarvi ymmärtää mitään koska se ei mua kiinnosta. Mulla ei ole miljardia vuotta aikaa näihin koska on parempaakin tekemistä. Jos ei ymmärrä tällä työmäärällä niin antaa olla. Mulla nyt meni näihin aika hemmetin monta tuntia miettiä näitä.


mitä näitä sun postauksia lukeneena mulle oikeasti tulee väistämättä välillä sellainen fiilis, että "kuka sä oot?" - tai pikemminkin "mikä sä oot?". että niiku millanen jumalan luomus sä oikeesti oot irl :D
noemi

Posts: 535

#46 • • noemi

--
Oikeutta koneille!

evvk

Posts: 1,918

#47 • • Edited evvk

sts, 5.4.2009 17:20:
---
mark hamilton, 5.4.2009 17:15:
-clips-

---


Siis mitä? :D Miten mä kilpailen sun joomlien kanssa? :D Sul ei taida Mark olla harmainta haisua mitä teen työkseni :)



Enpä tiedäkkään mutta minä myyn maksaville asiakkaille asikkaan päätöksestä Joomla asiantuntemusta. Joten miksi ylipäätään kuittailet jostain Joomlasta.. ja näitä CMS asiaoita yleensäkkin asiakkaiden kanssa pähkitään ja vaihdetaan kokemuksia. Et edes perustele millään mahdollisimman vähän loukkaavilla rakentavilla palautteilla miksi Joomla on niin paska että tarvii alkaa vaan postailla jotain "Keharikuvia" ja muita vittuiluja.. minulla on kokemusta teidän kuittailuista ja tiedän varsin hyvin mistä puhun. Oma käyttäymisenne aiheuttaa minussa epäilyksiä esim. sen perusteella mitä mieltä monetkin ihmiset ovat näistä keskusteluista ja siksi epäilen että ettet vain ole katellinen kun mulla on firma jolla on melkoisen tunnetut nimet asiakkaana ja itse olet vain saamaton etkä sitä firmaa itse uskalla perustella. Kateusasiat eivät ole helpoja ja on vaikea tietää mistä se johtuu tai onko kyse edes kateudesta..
sts

Posts: 7,969

#48 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

mark hamilton, 5.4.2009 17:23:
-clip-s



Vähemmä päihteitä nii et oo noin vainoharhanen :) En edes tiennyt että sinulla on firma, lisäksi nykyää kaikilla on joku toiminimi, oy, ky ettei se oo enää edes mikää kateuden aihe. Itse vain kiroan joomlan ja varsinkin 90% joomlan käyttäjistä syvimpään helvettiin koska eivät sitä bugista paskaansa ikinä jaksa päivittää ja sitten itketään ympäri internettiä kun turkkilaiset skritpilapset ovat murtatuneet sivuille. .. :)

Tiivistettynä: ei mua nappaa yhtää että kuka sulla on asiakkaana ja teetkö rahasi jollain CMS:n leiskaamisella. Mua vaan huvittaa tää jäätävä ajatuksenvirta jossa ei ole päätä eikä häntää jota sulta tähänkin threadiin on tullut.

Mitä vähemmä mun tarvii tietä jostain sisällön tuotannosta sitä parempi.
Oon pirun tyytyväinen ettei mun sellaista tarvitse tehdä :)
evvk

Posts: 1,918

#49 • • Edited evvk

sts, 5.4.2009 17:34:
---
mark hamilton, 5.4.2009 17:23:
-clip-s

---


Vähemmä päihteitä nii et oo noin vainoharhanen :) En edes tiennyt että sinulla on firma, lisäksi nykyää kaikilla on joku toiminimi, oy, ky ettei se oo enää edes mikää kateuden aihe. Itse vain kiroan joomlan ja varsinkin 90% joomlan käyttäjistä syvimpään helvettiin koska eivät sitä bugista paskaansa ikinä jaksa päivittää ja sitten itketään ympäri internettiä kun turkkilaiset skritpilapset ovat murtatuneet sivuille. .. :)

Tiivistettynä: ei mua nappaa yhtää että kuka sulla on asiakkaana ja teetkö rahasi jollain CMS:n leiskaamisella. Mua vaan huvittaa tää jäätävä ajatuksenvirta jossa ei ole päätä eikä häntää jota sulta tähänkin threadiin on tullut.

Mitä vähemmä mun tarvii tietä jostain sisällön tuotannosta sitä parempi.
Oon pirun tyytyväinen ettei mun sellaista tarvitse tehdä :)



Joo.. kyllä Joomla tulee kirottua monestikkin esim. siksi että se on liian vaikeaselkoinen joillekin tietyille tyypeille ja niille saa sitten neuvoa kovissakin työpaineissa hommaa puhelimessa ja vaikka millä käyttöohjeilla ja sitten asiakas alkaa kyllästyä koko hommaan.
Oikeelle asiakkaalle myytynä homma on ok.
Asiat ei ole päihteistä kiinni vaan minua kiusattiin rankalla kädellä koulussa vuonna 2000-2002 ja tiedän itse että tästä on tullut vähän ongelmia mistä puhut. Mutta kyllä asiat korjaantuu ajan myötä. Ne nyt kiusasi mua vaan sentakia kun mun porukolla on paljon rahaa ja ne oli kateellisia tai halusivat olla vaan koviksia.
tomii

Posts: 3,594

#50 • • tomii kallion herttua
Lolixiria on saanu kyl hiljalleen kohtuu kovan haastajan Klubbarista.

--
reivaan kunnes kuolen

ezzy

Posts: 8,060

#52 • • ezzy Droid-pappa

mark hamilton, 5.4.2009 17:13:
---
nomic, 5.4.2009 15:36:
---
mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
kryptattua tekstiä

---


Ei liity niinkään asiaan, mutta:
Oletko ajatellut tarkistaa tekstisi ennen kuin lähetät ne? Ei muuta, mutta noista ei meinaa ymmärtää mitään. Joten: OLEN SAMAA MIELTÄ!

---


En aijo tarkistaa näitä tekstejä kummenmmin ja teidän ei tarvi ymmärtää mitään koska se ei mua kiinnosta. Mulla ei ole miljardia vuotta aikaa näihin koska on parempaakin tekemistä. Jos ei ymmärrä tällä työmäärällä niin antaa olla. Mulla nyt meni näihin aika hemmetin monta tuntia miettiä näitä.



...koska sunnuntaisin on vaan niin vitusti duunia, että jaksat jauhaa paskaa klubbarissa. Jep Jep.
evvk

Posts: 1,918

#53 • • evvk

ezzy, 5.4.2009 17:42:
---
mark hamilton, 5.4.2009 17:13:
---
nomic, 5.4.2009 15:36:
---
mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
kryptattua tekstiä

---


Ei liity niinkään asiaan, mutta:
Oletko ajatellut tarkistaa tekstisi ennen kuin lähetät ne? Ei muuta, mutta noista ei meinaa ymmärtää mitään. Joten: OLEN SAMAA MIELTÄ!

---


En aijo tarkistaa näitä tekstejä kummenmmin ja teidän ei tarvi ymmärtää mitään koska se ei mua kiinnosta. Mulla ei ole miljardia vuotta aikaa näihin koska on parempaakin tekemistä. Jos ei ymmärrä tällä työmäärällä niin antaa olla. Mulla nyt meni näihin aika hemmetin monta tuntia miettiä näitä.

---


...koska sunnuntaisin on vaan niin vitusti duunia, että jaksat jauhaa paskaa klubbarissa. Jep Jep.



No eikän sunnuntaina ole tähän aikaa?
Avatar
#54 • • REivaaja Guest

ezzy, 5.4.2009 17:42:
...koska sunnuntaisin on vaan niin vitusti duunia, että jaksat jauhaa paskaa klubbarissa. Jep Jep.


Pitääkö sulle urpo vääntää rautalangasta?
sts

Posts: 7,969

#55 • • sts Sama pyynti aitta!

tomii, 5.4.2009 17:40:
Lolixiria on saanu kyl hiljalleen kohtuu kovan haastajan Klubbarista.



nääh, ei oo Tahizun voittanutta.
evvk

Posts: 1,918

#56 • • Edited evvk

REivaaja, 5.4.2009 17:48:
---
ezzy, 5.4.2009 17:42:
...koska sunnuntaisin on vaan niin vitusti duunia, että jaksat jauhaa paskaa klubbarissa. Jep Jep.

---

Pitääkö sulle urpo vääntää rautalangasta?



Niin juuri oli sunnuttai tai vaikka keskiviikko niin kyllä näihin keskusteluihin mene aikaa. Sunnuntai on vapaa päivä ja yleensä silloin relaan ja näille keskusteluille on aikaakin. Nyt huomenna kun alkaa taas arki pitää keskittyä enemmän työjuttuihin. Yleisesti netissä on kirjoituksia siitä että yleisesti keskusteluihin menee helposti liikaa aikaa ja enerkiaa kun ne on tätä tasoa ja hommat menee joskus turhan pään aukomisen puolelle. Lukihäriöllänikin näiden kirjoittelu oiken ilman virheitä on työlästä.
lohikarme

Posts: 1,730

#57 • • lohikarme RitariVittupää
Tota ooks mä ainut jonka mielestä noissa Markin teksteissä ei oo päätä eikä häntää? Tuolla laakson sairaalan antenniosastolla saattanee kuulla jotain samantyyppistä.

--
Qualis artifex pereo

JasoX

Posts: 378

#58 • • JasoX Ruoska

J/Mx, 5.4.2009 15:48:
---
nomic, 5.4.2009 15:36:
---
mark hamilton, 5.4.2009 13:29:
kryptattua tekstiä

---


Ei liity niinkään asiaan, mutta:
Oletko ajatellut tarkistaa tekstisi ennen kuin lähetät ne? Ei muuta, mutta noista ei meinaa ymmärtää mitään. Joten: OLEN SAMAA MIELTÄ!

---


word!



o/ *nauru*

--
heartbeat will never fade

evvk

Posts: 1,918

#59 • • evvk

lohikarme, 5.4.2009 18:12:
Tota ooks mä ainut jonka mielestä noissa Markin teksteissä ei oo päätä eikä häntää? Tuolla laakson sairaalan antenniosastolla saattanee kuulla jotain samantyyppistä.



Jaa no minä kyllä nyt tein ihan päätöksen jo tämän aloittaessa että nyt pidetään taas hauskaa ja vedetään tänne kunnon skeidaa. Onneksi tää on sentään tunkiolla.
lohikarme

Posts: 1,730

#60 • • lohikarme RitariVittupää

mark hamilton, 5.4.2009 18:28:
---
lohikarme, 5.4.2009 18:12:
Tota ooks mä ainut jonka mielestä noissa Markin teksteissä ei oo päätä eikä häntää? Tuolla laakson sairaalan antenniosastolla saattanee kuulla jotain samantyyppistä.

---


Jaa no minä kyllä nyt tein ihan päätöksen jo tämän aloittaessa että nyt pidetään taas hauskaa ja vedetään tänne kunnon skeidaa. Onneksi tää on sentään tunkiolla.



Siis sun mielestä sanojen sattumanvaraisesti peräkkäin laittaminen on hauskanpitoa?

Minä kaikki ketsuppi!

--
Qualis artifex pereo