[reiv:] & Redrum presents SLAM - live saturday 17.10.2009

22 posts, 2 pages, 3,212 views

Cosmic City Survivor

Posts: 590

#2 • • Cosmic City Survivor
Tulee kyl kova ilta. Kuullut huhua että tod kova setti noilla. Apleton pohjainen.
tomii

Posts: 3,594

#4 • • tomii kallion herttua
Vois olla potentiaalisien tuplien paikka tälle vklopulle, ellei duunibileet mene päällekäin. Eka perjantaina Dave Clarke + Slam ja sit lauantaina Slamiä lisää. :)

--
reivaan kunnes kuolen

[reiv:]

Posts: 769

#5 • • [reiv:]
Slam (semi live / laptops + decks)

Slam will be using 4 decks, 2 dj mixers and 2 laptops with controllers

Livesetti on siis ainoastaan la -iltana Redrumissa!

soma-slam01.jpg
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
wuhuu, tänään!

--
dasinoaisnvs

dj upi

Posts: 1,835

#8 • • dj upi
Huhhuh mikä ilta.

Frendillä tuli jotain ihan pimeetä sähläystä pokejen kanssa. Sanottiin molemmat et "chill chill, ei täs mitään" ja yritettiin olla iisisti. (Suoraan sanottuna ei vieläkään tietoa mistä se poke alko urputtamaan ku oltiin muutenki lähdössä kotiin ja joo, oltiin gänässä mut rauhallisesti siellä). Sit ku uskallettiin pistää hanttiin verbaalisesti niin poke päätti käyttää muskeleita. Slamiki oli mitä oli. Ei olis taaskaan kantsinu vaivautua. :(
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#9 • • Edited Cosmic City Survivor

Replying to [reiv:] & Redrum presents SLAM - live saturday 17.10.2009 :

dj upi, 18.10.2009 13:27:
Huhhuh mikä ilta.

Frendillä tuli jotain ihan pimeetä sähläystä pokejen kanssa. Sanottiin molemmat et "chill chill, ei täs mitään" ja yritettiin olla iisisti. (Suoraan sanottuna ei vieläkään tietoa mistä se poke alko urputtamaan ku oltiin muutenki lähdössä kotiin ja joo, oltiin gänässä mut rauhallisesti siellä). Sit ku uskallettiin pistää hanttiin verbaalisesti niin poke päätti käyttää muskeleita. Slamiki oli mitä oli. Ei olis taaskaan kantsinu vaivautua. :(



Voihan räkä, varsinkin jos poket turhaan käyttää väkivaltaa (vaikka ei sais koskaan käyttää), täytyy selvittää asia. Mulla se käytäntö et jos näin ois tapahtunut niin välittömästi vaihtoon ovimies, kertaakaan ei vielä ole kyllä sattunut mitään vastaavaa meidän mestoilla.

Asioilla on usein kaksi puolta. Ehkä valvontokamera kertoo kaiken, muistaakseni meil on semmoiset tulo aulassa.
dj upi

Posts: 1,835

#10 • • Edited dj upi

Replying to [reiv:] & Redrum presents SLAM - live saturday 17.10.2009 :

Lil Tony, 18.10.2009 14:36:
---
dj upi, 18.10.2009 13:27:
Huhhuh mikä ilta.

Frendillä tuli jotain ihan pimeetä sähläystä pokejen kanssa. Sanottiin molemmat et "chill chill, ei täs mitään" ja yritettiin olla iisisti. (Suoraan sanottuna ei vieläkään tietoa mistä se poke alko urputtamaan ku oltiin muutenki lähdössä kotiin ja joo, oltiin gänässä mut rauhallisesti siellä). Sit ku uskallettiin pistää hanttiin verbaalisesti niin poke päätti käyttää muskeleita. Slamiki oli mitä oli. Ei olis taaskaan kantsinu vaivautua. :(

---


Voihan räkä, varsinkin jos poket turhaan käyttää väkivaltaa (vaikka ei sais koksaan käyttää), täytyy selvittää asia. Mulla se käytäntö et jos näin ois tapahtunut niin välittömästi vaihtoon ovimies.

Asioilla on usein kaksi puolta. Ehkä valvontokamera kertoo kaiken, muistaakseni miel on semmoiset tulo aulassa.



Yep. En tosiaan tiedä mitä tapahtu, eikä frendikään. Itse olin periaatteessa ulkopuolinen mut rupesin ihmettelee ku bilekaveria viedään ulos. Itse sit verbaalisesti provosoiduin siinä sit hiukan liikaakin. -Toisaalta oltiin siinä vaiheessa jo ulkona mestasta ja poke jatko silti nillittämistä vaikka ei edes tiedetä mitä frendi "oli tehnyt". Mitään turpaanvetoa ei siis tapahtunut vaan lähinnä poken otteessa "ulos saattamista".

EDIT: Pyydän siis omaa asiattomuuttani tilanteessa nöyrimmästi anteeksi mutta joo, olis kiva ainakin frendin puolesta saada jonkinlainen selvyys millä perusteella tilanne lähti tuollaiseksi.

Kyseinen kaveri sanoi mulle äsken että "olin humalassa ja juuri siksi lähdössä kotiin. Poken jalo tavoite saattoi olla kännisen hoitaminen ulos mestasta mutta tapa jolla se tehtiin nostaa kysymyksiä."
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#11 • • Cosmic City Survivor

Replying to [reiv:] & Redrum presents SLAM - live saturday 17.10.2009 :

dj upi, 18.10.2009 14:47:
---
Lil Tony, 18.10.2009 14:36:
---
dj upi, 18.10.2009 13:27:
Huhhuh mikä ilta.

Frendillä tuli jotain ihan pimeetä sähläystä pokejen kanssa. Sanottiin molemmat et "chill chill, ei täs mitään" ja yritettiin olla iisisti. (Suoraan sanottuna ei vieläkään tietoa mistä se poke alko urputtamaan ku oltiin muutenki lähdössä kotiin ja joo, oltiin gänässä mut rauhallisesti siellä). Sit ku uskallettiin pistää hanttiin verbaalisesti niin poke päätti käyttää muskeleita. Slamiki oli mitä oli. Ei olis taaskaan kantsinu vaivautua. :(

---


Voihan räkä, varsinkin jos poket turhaan käyttää väkivaltaa (vaikka ei sais koksaan käyttää), täytyy selvittää asia. Mulla se käytäntö et jos näin ois tapahtunut niin välittömästi vaihtoon ovimies.

Asioilla on usein kaksi puolta. Ehkä valvontokamera kertoo kaiken, muistaakseni miel on semmoiset tulo aulassa.

---


Yep. En tosiaan tiedä mitä tapahtu, eikä frendikään. Itse olin periaatteessa ulkopuolinen mut rupesin ihmettelee ku bilekaveria viedään ulos. Itse sit verbaalisesti provosoiduin siinä sit hiukan liikaakin. -Toisaalta oltiin siinä vaiheessa jo ulkona mestasta ja poke jatko silti nillittämistä vaikka ei edes tiedetä mitä frendi "oli tehnyt".



outoa. no laitoin mailin pokeille että selvittää mulle mistä kyse koska ei toi käy päinsä. Oisko joku väärin ymmärrys puolin ja toisin. asiakas on aina oikeessa
dj upi

Posts: 1,835

#12 • • dj upi

Replying to [reiv:] & Redrum presents SLAM - live saturday 17.10.2009 :

Lil Tony, 18.10.2009 14:49:
---
dj upi, 18.10.2009 14:47:
---
Lil Tony, 18.10.2009 14:36:
---
dj upi, 18.10.2009 13:27:
Huhhuh mikä ilta.

Frendillä tuli jotain ihan pimeetä sähläystä pokejen kanssa. Sanottiin molemmat et "chill chill, ei täs mitään" ja yritettiin olla iisisti. (Suoraan sanottuna ei vieläkään tietoa mistä se poke alko urputtamaan ku oltiin muutenki lähdössä kotiin ja joo, oltiin gänässä mut rauhallisesti siellä). Sit ku uskallettiin pistää hanttiin verbaalisesti niin poke päätti käyttää muskeleita. Slamiki oli mitä oli. Ei olis taaskaan kantsinu vaivautua. :(

---


Voihan räkä, varsinkin jos poket turhaan käyttää väkivaltaa (vaikka ei sais koksaan käyttää), täytyy selvittää asia. Mulla se käytäntö et jos näin ois tapahtunut niin välittömästi vaihtoon ovimies.

Asioilla on usein kaksi puolta. Ehkä valvontokamera kertoo kaiken, muistaakseni miel on semmoiset tulo aulassa.

---


Yep. En tosiaan tiedä mitä tapahtu, eikä frendikään. Itse olin periaatteessa ulkopuolinen mut rupesin ihmettelee ku bilekaveria viedään ulos. Itse sit verbaalisesti provosoiduin siinä sit hiukan liikaakin. -Toisaalta oltiin siinä vaiheessa jo ulkona mestasta ja poke jatko silti nillittämistä vaikka ei edes tiedetä mitä frendi "oli tehnyt".

---


outoa. no laitoin mailin pokeille että selvittää mulle mistä kyse koska ei toi käy päinsä. Oisko joku väärin ymmärrys puolin ja toisin. asiakas on aina oikeessa



Voi olla mahdollista. tseki mun editti tost poustista:

"EDIT: Pyydän siis omaa asiattomuuttani tilanteessa nöyrimmästi anteeksi mutta joo, olis kiva ainakin frendin puolesta saada jonkinlainen selvyys millä perusteella tilanne lähti tuollaiseksi.

Kyseinen kaveri sanoi mulle äsken että "olin humalassa ja juuri siksi lähdössä kotiin. Poken jalo tavoite saattoi olla kännisen hoitaminen ulos mestasta mutta tapa jolla se tehtiin nostaa kysymyksiä."
Ratapantteri

Posts: 102

#14 • • Ratapantteri KUUMA KOIRA

Replying to [reiv:] & Redrum presents SLAM - live saturday 17.10.2009 :

Lil Tony, 18.10.2009 14:36:
---
dj upi, 18.10.2009 13:27:
Huhhuh mikä ilta.

Frendillä tuli jotain ihan pimeetä sähläystä pokejen kanssa. Sanottiin molemmat et "chill chill, ei täs mitään" ja yritettiin olla iisisti. (Suoraan sanottuna ei vieläkään tietoa mistä se poke alko urputtamaan ku oltiin muutenki lähdössä kotiin ja joo, oltiin gänässä mut rauhallisesti siellä). Sit ku uskallettiin pistää hanttiin verbaalisesti niin poke päätti käyttää muskeleita. Slamiki oli mitä oli. Ei olis taaskaan kantsinu vaivautua. :(

---


Voihan räkä, varsinkin jos poket turhaan käyttää väkivaltaa (vaikka ei sais koskaan käyttää), täytyy selvittää asia. Mulla se käytäntö et jos näin ois tapahtunut niin välittömästi vaihtoon ovimies, kertaakaan ei vielä ole kyllä sattunut mitään vastaavaa meidän mestoilla.

Asioilla on usein kaksi puolta. Ehkä valvontokamera kertoo kaiken, muistaakseni meil on semmoiset tulo aulassa.



Sulla on parhaat (!!) ovimiehet, ketään et potki pois, ethän....
Ratapantteri

Posts: 102

#15 • • Ratapantteri KUUMA KOIRA
Mutkin on joskus ystävällisesti ohjattu ulos, ihan syystä, mutta kaaduin ojasta allikkoon, tokenin puolen tunnin päästä königistä. se oli oikeesti kova pala...
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#16 • • Cosmic City Survivor
Joo ovimiehet oli vähän erimieltä asiasta, ei olla ketään potkimassa ulos. Paras että henkilö käy itse selvittämässä asian ovimiesten kanssa, ei pystytä `klubbarissa`selvittää
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#17 • • Cosmic City Survivor
Eli jos Upin frendillä jäi jotain hampaan koloon kannattaa käydä puhumassa Peten ja Petskun kanssa, eli vakio ovimiehet meillä.

Enpä usko että pojat mulle rupee valehtelemaan. Kyseessä oli ns saatto ulos, käytös oli ollut just sitä luokkaa että saatto oli enemmän kuin tarpeen ollaan kuitenkin ravintolassa. Mut ei siitä sen enmäpää, ikinä ei ole kiva että saatetaan ulos ja se on aina yleensä siinä vaiheessa ovimiesten syytä. Kantsii käydä puhumassa ovella jos jäi vielä epäselvää.
Jukka I

Posts: 155

#18 • • Jukka I
Millanen se Slamin live oli?
dj upi

Posts: 1,835

#19 • • dj upi

Replying to [reiv:] & Redrum presents SLAM - live saturday 17.10.2009 :

Lil Tony, 19.10.2009 08:51:
Eli jos Upin frendillä jäi jotain hampaan koloon kannattaa käydä puhumassa Peten ja Petskun kanssa, eli vakio ovimiehet meillä.

Enpä usko että pojat mulle rupee valehtelemaan. Kyseessä oli ns saatto ulos, käytös oli ollut just sitä luokkaa että saatto oli enemmän kuin tarpeen ollaan kuitenkin ravintolassa. Mut ei siitä sen enmäpää, ikinä ei ole kiva että saatetaan ulos ja se on aina yleensä siinä vaiheessa ovimiesten syytä. Kantsii käydä puhumassa ovella jos jäi vielä epäselvää.



Hmmm. Täytyy sanoa että mun käsitys asiasta oli juurikin tuo (kuten sanottu) paitsi että sen olisi voinut hoitaa huomattavasti mukavammalla tavalla koska itsekin älyttiin että oltiin sen verran ottaneita että pitää lähteä äkkiä pois (ja tehtiin asialle jotain). Provosoiduttiin vasta siinä vaiheessa kun poket tuli kuvaan ja juuri siksi että hämmästyttiin sitä mitä tapahtui. Nöyrimmät anteeksipyyntöni vielä pokelle mutta toivon, että jatkossa poketkin ymmärtävät että jos asiakas pyytää hidastamaan tahtia, sitä kunnioitettaisiin. Frendi ei vaan tiedä vieläkään perustetta mistä tilanne lähti. Summa summarum: Olisi mukava tietää mitä ihmettä sitten oli tapahtunut tai "oli tapahtunut" vai oliko toimenpiteeseen todellakin syynä vain ystäväni humalatila jolloin homman olisi voinut hoitaa vain niin että kävellään itse ulos?

Ja nyt kaikki jotka tätä keskustelua seuraa huom: Redari on HYVÄ mesta jossa soi yhtenä niistä harvoista paikoista Suomessa HYVÄÄ musaa ja koko klubi on yksi suuri kulttuuriteko. Ideana ei missään nimessä ole mustamaalata Redaria vaan saada vain tietoa yksittäisen poken toiminnasta yksittäisenä iltana yksittäisten asiakkaiden kanssa. Toivon että Tonillekaan ei jää kakan maku suuhun meidän käytöksestä. En tiedä mitä poket on sulle sanoneet mutta ehkä tämä keskustelu voidaan siirtää privapuolelle mikäli näet sen aiheelliseksi jotta mun/poken/sun kädet ei turhaan julkisuudessa ryvety mututiedon varassa.

Tulen Redariin mielelläni uudestaan jos vain saan.