Fusion Drive presents: UNDERSURFACE 10.4.2009 @ Helsinki

6 posts, 1 page, 1,458 views

Fusion Drive

Posts: 109

#1 • • Fusion Drive
undersurface-colorDarkSmall.jpg
Pinnan alla kuohuu pitkäperjantaina.

Indigo [Sininen]
Damien [Tr3oX]
Army of Two [Fusion Drive]
Tyranoid [Fusion Drive]


Lisätiedot kysymällä.
Fusion Drive

Posts: 109

#2 • • Fusion Drive
Soittoajat:

2200-2300 Tyranoid [italo, 80s]
2300-0015 Indigo [psy]
0015-0115 Army of Two [house, progressive]
0115
> Damien [oldskool trance]
Damien

Posts: 2,882

#3 • • Damien [tr3ox]
No voi pyhäpaska ku oli hauska keikka. Wäiskin alakerta oli mukavan "pikku-tilava", hauskaa ug-fiilistä ilmassa ja setti meni mun puolesta hyvin. Pari kämmii, mut ei pitäis yrittää nii vaativii vaihtoi. Helmee! *piis*
Skipi

Posts: 650

#4 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Jep oli kyl taas aika älyttömän hyvä tunnelma ja kiitos mainiosta täytekakusta..
ilta oli upee.. nättejä tyttöjä, hyvää juomaa ja hyvää seuraa!

- Yks paha (macintosh kaatus)
- Jussin pieni vaihtomissi/levy ponppas

DAMN - mitä biisejä illan viimeset.. *hymy*
Andy

Posts: 1,019

#5 • • Andy
Kiiiz. :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Jago

Posts: 4,039

#6 • • Jago un-trained monkee
Loistavat bileet oli. Toi progehouse setti oli tosi kivan melodinen ja damienin setti oli aivan mahtava*super* *plur* *jiihaa* Indigon setistä kerkesin kuulla vaan vikat 15 minuuttia, mutta sitäkin oli tosi kiva tanssia.

Olin yllättyny että noi pääty olemaan täynnä tuttuja. Jalat tuntu lyijynraskaalta bileiden alussa(ei enää noita kenkiä tanssibileisiin*eiei*), mutta damienin setin aikana pääsin tamppaamaan kunnolla*jiihaa*
Suuret kiitokset damienille lost triben gamemaster-vinyylin annosta setin aikana*whaat*

Ainoo miinus mulla tulis siitä videosta. Syvän meren ötiäiset kun on lähinnä vastenmielisen näkösiä*nauru*, mutta eipä se haitannu. Valaistus oli loistava siihen eturiviin. Musiikki oli liian kovalla jos oli missään muualla, kuin eturivissä keskellä. Siinä se oli täydellisellä voluumillä*hih*

Tracklistejä toivoisin*pepsodent*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe