M: Numark TT-2 **MYYTY**

10 posts, 1 page, 2,809 views

JuBe-Q

Posts: 111

#1 • • Edited JuBe-Q
*******MYYTY*****

Myydään Numark TT-2 -vinyylisoittimet. Olen toinen omistaja, muuten iästä ei sen kummempaa tietoa. Ulkoisesti erittäin hyvässä kunnossa, ja kromipintakin kiiltelee aivan kuin uusi =) Pölykansissa joitain epämääräisiä lasin pohjarinkuloita, mutta putsaamalla saanee nekin pois.

Molemmat laitteet toimivat, ainoana vikana toisesta vehkeestä palanut tracklight.

Ostajalle lähtee mukaan pari Shuren M44G -rasioita neuloineen, näidenkään iästä tai kunnosta ei ole isompaa tietoa - mutta ovat toimivia. Lisäksi sinkkukeskiö on paikoillaan ja vielä kaupan päälle muutamat levymatot.

Hp. parille 250e.

Alkuperäisten pakkausten puuttuessa en ala postittelemaan, siksipä nouto Kirkkonummelta. Samassa myös mahdollisuus testaamiseen.

Yhteyttä aiheeseen, privaan tai juho(poistatämä)@soundprojection.org

Edit; kuvia kysymällä
FS

Posts: 414

#2 • • FS
180e tarjottu

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

hardcorAve

Posts: 140

#3 • • hardcorAve magic people,-voodoo people
suomenna mitkä nää vehkkéet on?

--
..lot of words - ...nothing to say

Timce

Posts: 5,381

#4 • • Timce
Ettei vaan olis mun vanhat. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

JuBe-Q

Posts: 111

#5 • • JuBe-Q

hardcorAve, 17.4.2009 20:29:
suomenna mitkä nää vehkkéet on?



Polkkadeejiin unelmavehkeet, pitchiä löytyy +- 20 prosenttia ja nopeudenkin saa 78 rpm!

Timce, 17.4.2009 20:30:
Ettei vaan olis mun vanhat. :)



Erittäinkin paljon mahdollista, tuskin näitä kovin montaa Suomessa pyörii.


Tästä eteenpäin 200e / tarjous =)
Timce

Posts: 5,381

#6 • • Timce

JuBe-Q
Erittäinkin paljon mahdollista, tuskin näitä kovin montaa Suomessa pyörii.



Kävitkö Hki/Sörnäinen nämä hakemassa? ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

JuBe-Q

Posts: 111

#7 • • JuBe-Q

Timce, 17.4.2009 20:37:
---
JuBe-Q
Erittäinkin paljon mahdollista, tuskin näitä kovin montaa Suomessa pyörii.

---


Kävitkö Hki/Sörnäinen nämä hakemassa? ;)



Munkasta, eli onks täällä liikkeellä jopa kaksi paria tämmöisiä? :D Kerros puolueettomana mainostusteksti jotta saisin nämä myytä pois =P
Timce

Posts: 5,381

#8 • • Timce
Myin aikoinaan pois, koska en tehnyt niillä enää mitään, mikä näin jälkeenpäin harmittaa vietävästi. Markka-aikaan maksoivat reilusti päälle 2000,- Ljudialla. Sopivat hyvin esimerkiksi aloittelijalle, mutta myös paatuneemmatkin turntabelistit saavat rahalleen vastinetta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

hapokas jippo

Posts: 18

#9 • • hapokas jippo
Sopiiko aloittelijalle?Olen Turussa asuva nainen ja tuollainen halpa setti kävisi hyvin!!!Tosin,kerään nyt vasta koko settiä.Jos myytävänä soita ja alennuksella tottakai:040-5946174
JuBe-Q

Posts: 111

#10 • • JuBe-Q

Replying to M: Numark TT-2 **MYYTY**:

hapokas jippo, 30.3.2010 08:08:
Sopiiko aloittelijalle?Olen Turussa asuva nainen ja tuollainen halpa setti kävisi hyvin!!!Tosin,kerään nyt vasta koko settiä.Jos myytävänä soita ja alennuksella tottakai:040-5946174



Nämä valitettavasti ehti mennä pois jo aikoja sitten, pahoittelen etten ole muistanut sitä etusivulle kuitata =/