Fiilis - We Love Pääsiäinen 12.4.2009 @ Kouvola

43 posts, 3 pages, 8,051 views

Mika Juhani

Posts: 275

#22 • • Mika Juhani
Mä oon niin tonteilla... Luvassa ylitse pursuavaa lattarii, jättimäistä fonia ja isolla kädellä funkya :)

--
Toukka aka Mika Juhani

Sampson

Posts: 634

#23 • • Sampson Bujashaka
harmillisesti olin eilen paikan päällä ja tänään joutuu skippaamaan. Siellä oli joku "räppistara" nimeltä Aste ja tein sille valotekniikan. Noh, ehkä mun Fiilis neitsyys sit joskus menee?

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Arctos

Posts: 634

#24 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Älä oo Sami tommonen! Meidän ratsu on lähdössä, hyppät jousille ja tuut korkkaamaan Fiiliksen. Joku muukin mahtuu kyytiin, jos tartee.

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Sampson

Posts: 634

#25 • • Sampson Bujashaka

Arctos, 12.4.2009 14:15:
Älä oo Sami tommonen! Meidän ratsu on lähdössä, hyppät jousille ja tuut korkkaamaan Fiiliksen. Joku muukin mahtuu kyytiin, jos tartee.

Joo, ei mulla kyytiongelmia ole. Lapset on mun kanssa tässä vuorokauden ni nää menee Fiiliksen edelle :)

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Arctos

Posts: 634

#27 • • Arctos Vitun Insinööri!!

antOn°, 12.4.2009 15:36:
---


Ajaks tätä kautta ja?



Vähän tulee lenkkiä, jos lokaatio on sama kuin viimeksi.. =)

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Nefertete

Posts: 665

#28 • • Nefertete pile-eläin
Ei löydy korvia :(
Mut tulossa ollaan silti - kohta matkalla!

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Caro²

Posts: 5,301

#29 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
hyvää musaa tullu tähän asti. Niki puikoissa :)
Raver71

Posts: 3,605

#30 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Perinteiset pääsiäis fiilikset. Pääsee paikallekin. Illan tarjonta oli kohdallaan. Loppua kohti soundi rankentui aikalailla mutta tykkäsin. Lahti tulee taas joskus pilaamaan tunnelman.

Niin ja kiitoksia juttutuokioista uudet ja vanhat tutut.
Exlex

Posts: 497

#31 • • Exlex

02:51:44<@Exlex> yllättävän hyvin toimi tuo coffeehouse kuitenkin
02:52:23<@Exlex> caro ja toukka tykitteli hittipiisejä ihan napaasti
ja porukkaa riitti tanssimassa
02:52:35<@Exlex> ite keskityin kyl ns parran hieromiseen :)

Amma

Posts: 2,383

#32 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Hertsileijaa sentään, mikä paketti. Oli kyllä sellainen Fiilis, ettei mitään rajaa! *plur*

Mikä Mesta. Kodikas, ihana, valoisa, avara, lämmin (jopa kuuma *hikoil*) paikka, luistavan loistava tanssilattia, vihreetä teetä, mahdollisuus syödä...

Mitkä (pelit,) setit (ja vehkeet). Kaikkein yllättävintä lieni se, että meitsille tais maistua suurin osa kaikkien seteistä. (Toukkakin oli niiiiiin fiiliksissä, ettei kaikki vaihdot ym. menny ihan putkeen. Mutta sattuu sitä paremmissakin piireissä ja ruotsin kielisissäkin perheissä. :D ) *tanssittel*

Mitkä jatkot. .... ....

Ihania ihmisiä ja suklaamunia unohtamatta. *slurps*
Loistavaa, vaikka horohoro-pääsiäisylläri jäikin näkemättä. *tirsk*
Ciitos Couvola! *sydän*
Ja kaikesta huolimatta selvisin näköjään vielä hengissä kotiinkin. Jospa vaikka välillä nukkuis taas vähän.

--
*etsiskel*

Daniel Braun

Posts: 1,626

#33 • • Daniel Braun wednesday?
Oli kivaa, vaikkakin väsytti kovasti.
Mukavaa soundia, kavereita näkyi ja tunnelma oli leppoinen.
Fiilikselle kyllä sopiva paikka kyllä :)
Caro²

Posts: 5,301

#34 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Nonni!

Alkusettimeni funkimmalla osastolla ja suvannon kautta clubihousen pariin, tässä vielä biisilista :)

Coffee House istuu ehkäpä Fiiliksen musaan paremmin kuin Diva, enemmän kahvilamainen, enemmän Lounge - sapuskaakin saa klo 23 asti seinän takaa, johon on rakennettu kulkuaukko sitten viime näkemän *sydän*

Itse diggailin kovasti kaikkien seteistä, tuli pitkästä aikaa eniten Fiilis-matskua hyvillä mausteilla, niin sanotusti *hihu*

Seuraavaan kertaan *joo*
Mika Juhani

Posts: 275

#36 • • Edited Mika Juhani

Amma, 13.4.2009 05:59:
Hertsileijaa sentään, mikä paketti. Oli kyllä sellainen Fiilis, ettei mitään rajaa! *plur*

Mikä Mesta. Kodikas, ihana, valoisa, avara, lämmin (jopa kuuma *hikoil*) paikka, luistavan loistava tanssilattia, vihreetä teetä, mahdollisuus syödä...

Mitkä (pelit,) setit (ja vehkeet). Kaikkein yllättävintä lieni se, että meitsille tais maistua suurin osa kaikkien seteistä. (Toukkakin oli niiiiiin fiiliksissä, ettei kaikki vaihdot ym. menny ihan putkeen. Mutta sattuu sitä paremmissakin piireissä ja ruotsin kielisissäkin perheissä. :D ) *tanssittel*

Mitkä jatkot. .... ....

Ihania ihmisiä ja suklaamunia unohtamatta. *slurps*
Loistavaa, vaikka horohoro-pääsiäisylläri jäikin näkemättä. *tirsk*
Ciitos Couvola! *sydän*
Ja kaikesta huolimatta selvisin näköjään vielä hengissä kotiinkin. Jospa vaikka välillä nukkuis taas vähän.



Mitä ihmettä siellä pienellä präntätää...
Ihme juoma maistui taas kunnolla, hauskaa oli soitella ja näytti että jengillä oli kaksinverroin hauskempaa *jeesus*
Coffari toimii mestana vallan mainoisti ja varmasti jatkoa seuraa.
ROK ROK

--
Toukka aka Mika Juhani

nyyti

Posts: 169

#37 • • nyyti
Kiittää ja kumartaa. Coffari kyllä toimii todellakin paljon paremmin kuin virtanen. Hyvä soppa*pihkassa* *sydän*

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Anselmi Kuusisto

Posts: 705

#38 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
VAMOS!

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

UzU

Posts: 2,361

#39 • • UzU [33100]
vitsi. Mä jo melkein tulin mut en sit kuitenkaan. Ois näköjään pitänyt.

Syytän äitiä!