Derrick May @ Freedom Bar / Kuudeslinja 14.6.2009 @ Helsinki

54 posts, 3 pages, 11,821 views

Katerina

Posts: 499

#41 • • Katerina Snoopy Detective
Jouni laittaa vielä valot kuntoon tänään että saadaan visuaalisestikkin hieno show aikaseksi :)
Can't wait... eilinen meni levätessä että tänään jaksan täysin voimin nauttia illasta!

Tervetuloa terassin kautta, jossa pari suomalaista huippua soittelemassa :)

Freeeeedom!
speukka

Posts: 335

#42 • • speukka
Terassin kautta tullaan kohta :)
mekaanikko

Posts: 1,176

#43 • • mekaanikko don selecta
EI SAATANA TÄTÄ LISÄÄ

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

op-

Posts: 197

#44 • • op- Negis
What he said ^
A-E

Posts: 528

#45 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
Siis, ei paljoa voi muuta sanoa kuin, että jeesus kristus Derrick May on legenda. Ukko tykitti sellaiset setit, että oksat pois eikä edes ne parit random kuosaajat sitä iltaa pilannut.

Pitää kävästä useammin Kalliossa. Siellähän on ihan nastaa.


EDIT: Ei kukaan satu tietämään mikä oli se Derrickin setin kolmanneksi viimeinen biisi? Siis kaks biisiä ennen Aril Brikhan "Groove la chordia". Oli sellaiset fiilistely teknot meinaan, että meinasi taju lähteä.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Syce

Posts: 1,649

#46 • • Syce
Voi saatana! =D Mitä sitä lomalainen muuta kuin pitää hauskaa.... jestas mikä määrä iloisia ja kauniita ihmisiä. ;) Diggasin 10+
GERTY

Posts: 411

#47 • • GERTY
sehän lähti jo alkuillasta! kiitoskiitoskiitoskiitos! kukaan cool ei tietty mene kysyyn nimmaria, mutta helvetti mun High tech soul dvd:n kannessa se nyt komeilee. Odotin että nytt tulee 1000% sain enemmän, saatana tää muistetaan!
Kon-tiki

Posts: 1,936

#48 • • Kon-tiki The Unsinkable
Joo ei voi valittaa (muusta kuin terassikäynnin estäneestä/kotimatkan säästä) mutta kyllä kannatti lähteä! Porukka oli messissä alusta saakka ja musiikki ihan sitä oikeaa *hymy*
speukka

Posts: 335

#49 • • Edited speukka
Derrick May = mestari. Täytti erittäin korkealla olleet odotukset ja vetäs ylikin niistä. Sori, nyt ei keksi muuta sanottavaa, kun että paras setti mitä olen kuullut ehkä ikinä.

A-E, 15.6.2009 04:15:

EDIT: Ei kukaan satu tietämään mikä oli se Derrickin setin kolmanneksi viimeinen biisi? Siis kaks biisiä ennen Aril Brikhan "Groove la chordia". Oli sellaiset fiilistely teknot meinaan, että meinasi taju lähteä.



Olen myös kiinnostunut tuon kappaleen nimestä. Himmee biisi!
node

Posts: 214

#50 • • node [deepscan]
komppaan ylistystä - greisi meininki

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

terraluna

Posts: 1,270

#51 • • terraluna Agentti
Pakko yhtyä suitsutukseen. Lähdin väsyneenä ja loistavan viikonlopun jäljiltä haikeissa fiiliksissä, mut huh ´mikä ilta! *sydän* May oli viel tosi lunki ja lepposa, tuli keikan jälkeen siihen stagen reunalle juttelee ja kättelee bilettäjiä.

Mutta uskomaton taituri kyllä, ne biisit ja se tunnelma.. ei mulla sanat riitä kuvailee. Hood viime Flowssa oli jotain samassa mittakaavassa.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

golem

Posts: 1,395

#53 • • golem Golem
Oli ihan kivat bileet ja siistii ku on vähän tilaakin tanssia toisinaan :)

Mut oli kyllä röyhkeä blokkari paikan päällä. Vei puoliksi täynnä olleen tuopin suoraan mun nenän edestä (seinän vierestä missä tanssin) ja kun yritin sanoa hänelle, että juon sen loppuun, nii hän vaan vastasi että paikka on sulkeutunut (tämä siis ehkä 1-2min ennen viimeisen biisin loppua). Teki mieli mennä saman tien ravintolapäällikölle sanomaan asiasta, muttei oikeen jaksanu avautua siinä tilanteessa.
JR Ewing

Posts: 985

#54 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Derrick, muistoissain vain oot mun :D Kati ja Tony kiiiiiitooooos. Nähdään torstaina *plur*