Blow! 2D with MAGITMAN [ ISR ] 8.5.2009 @ Helsinki

25 posts, 2 pages, 7,106 views

Blow!

Posts: 33

#21 • • Blow!

Unik, 8.5.2009 23:43:
---
Jan-Peter, 8.5.2009 19:05:
---
Jan-Peter, 7.5.2009 11:23:
Äiti!

Tulen luoksesi sunnuntaina. Käyn ensin soittamassa Blow! klubilla (Playground) perjantaina hieman Miles Dysonin ja sen kavereiden tuotantoa.

http://www.myspace.com/milesdyson

...älä huolehdi äiti. Ajattelin ottaa vain pari drinksua ja levätä koko lauantain, eli en edes tule olemaan darrassa kun tavataan.

-Esikoisesi Pete

---


Moikka Mutsi,

Ton Dysonin lisäksi mun on kyllä ihan pakko soittaa myös jonku verran Deadmau5ia ja sen tapasta matskuu! Kuulitko jo, et ne Konemetsän tyypit on hoitanu sen headlineriksi tän vuoden Metsään?

Ihan hemmetin hieno homma koska oon fanittanu sitä syksystä lähtien ihan he-t-rona!!!
http://www.myspace.com/deadmau5

Magitamaniakin tekis mieli soittaa mut se saa tehdä sen ihan itse tälkertaa :)

Nähdään äiti ylihuomenna.

-pete

---

*nauru*



Sori mutsi. meni jatkot sen verran pitkäks, et joutuu varmaan nukkumaan sunnuntain
Miazu

Posts: 815

#22 • • Miazu Päivänsäde
Arvattiii :)
Avatar
#23 • • REivaaja Guest
Voihan :D Tälläsiä lämppäilyjä lisää!
akiapina

Posts: 2,729

#24 • • akiapina apinaki

Lionel Tiger, 9.5.2009 09:42:
Aki. A: Yhtä laadukasta settiä, mitä miksauksissakin on kuunneltu! Ei sua turhaan hehkuteta.. Toit selkeesti esiin oman käsityksen tanssimusasta*joo* Suosittelen!



Thanks :) Mun setin biisilista on nähtävissä täällä jos joku biisi jäi jotakuva vaivaamaan :) Koko viikon kestäny kuumeilu vei mehut suht tehokkasti ja ton puoltoistatuntisen aikana tuli taas sellainen olo että on ehkä parempi lähteä suosiolla kotiin reivaamisen sijaan, ens kerralla sit uusiks paremmalla tuurilla!
Miazu

Posts: 815

#25 • • Miazu Päivänsäde
Kiitos tosiaan tikru ja pete pete :))) OLi mieletömmän hauskaa soitella ja heheh heitit tikrunen kyllä siihen putkeen niin osuvan biisin että tuli oikeen hetken mietittyä et joskus vois ottaa kunnon b2b setitykset kehiin :)

Joooooooooo Kiitos tasapuolisesti kaikille ihanille soittajille ja tanssaajille <3 awwwwwwww
Ihan helmee oli :) hiphip