68 posts, 4 pages, 53,647 views
tomii, 13.3.2009 22:00:
---
daffy, 13.3.2009 21:57:
---
No, ko. kaupan hintataso on yleisesti ottaen "piilotoimituskulut" mukaan laskienkin niin edullinen Suomeen verrattuna, ettei moisella ole väliä.
---
Toi mua kyl ihmetyttää, että miten helvetissä Suomessa just pelit on niin saatanan kalliita, että on kannattavampaa melkeinpä tilata peli kuin peli Briteistä?! Jotaan mätää :)
daffy, 12.3.2009 23:06:
Viihdemedian osalta Play.com on ollut ylittämätön ykkönen: laaja valikoima, hyvät hinnat (tosi paljon alennuskampanjoita, leffoja parilla eurolla jne.) sekä postittavat ilmaiseksi tuotteen kuin tuotteen, toimitusajat 3-4 päivää keskimäärin.
Tai no, eilen oli jo postisetä käynyt luukulla toteamassa ettei paketti mahdu sisään joten tänään tuli sitten lappunen että se on noudettavissa lähipostistani. 7.3 se laitettiin Briteistä postiin, eli lähtenyt maanantaina, ja maanantaina saapunutkin - viikon lähetysaika. Mahtavaa.
Itse tykkään erittäin paljon! 

zaler, 24.3.2009 11:34:
---
Foxmagon, 24.3.2009 11:31:
Luita
---
wtf? :D
ite tulee tilailtua cd:itä netistä

nettivaatekauppoja, kuten Halens, Ellos, Josefssons. Joihin jäseneksi liittymällä saa aika törkeen hyviä tarjouksia. Tosi samat tai samantapaiset tavarat löytää silti halvemmalla ulkomailta. Joskus ei vaan jaksa ettiä ja pitää tyytyä helpompaan ratkaisuun.
pirpeli, 13.3.2009 23:07:
Mä tilaan kosmetiikkaa strawberrynet.com- sivulta

Lyylikki, 24.3.2009 13:09:
www.feelunique.com on kanssa ihan tutustumisen arvoinen, ainakin jos tykkää esim. Tigin hiustuotteista.
Freja, 24.3.2009 10:30:
Oon tainnu jäädä koukkuun. Taas äsken tekemisen puutteesta johtuen täytyi shoppailla hieman vaatteita. Oho