Online Shopping aka "Mitä ostan internetistä"-topic

68 posts, 4 pages, 47,677 views

Bio

Posts: 4,429

#61 • • Bio The Bullies / Pinky
Viime vuoden joululahjat tuli suurimmaks osaks tilattua netistä. Varmaan tänäkin vuonna vois tilailla. Lisäks piisei tulee kerran kuussa ostettua jonkunmoinen läjä. Myös viimeiset kaks kännyä ja nykyisen läppärin tilasin myös netistä.

Shoppailu netissä on muchos kivaa :)
Sallakat

Posts: 2,220

#62 • • Edited Sallakat jungle, baby !
joskus joku luuri tullu tilattua nettikaupasta, verkkokaupasta vaik mitä muuta, iTunesista musaa ja App storesta pelejä ja softaa. Myöskin nettieläinkaupasta tullu tilattua kissanhiekkaa, -leluja ja -ruokaa.

edit: nii ja nyt on tullu tilailtua paljon sisustusjuttuja myös mitä voi kokeilematta ja näkemättä livenä. kyllä itse asiassa aika paljo tulee tilailtua netistä nyt kun ajattelee.
Freja

Posts: 8,775

#63 • • Freja Sihteeri

Replying to Online Shopping aka "Mitä ostan internetistä"-topic:

Freja, 22.7.2009 18:44:
---
Freja, 21.7.2009 13:41:
Tänään tuli ostettua sähkötupakka (lisäinfoa http://www.e-savuke.com/) ja sen mukana parit maut Kiinasta; http://www.ruyandirect.com/. Kauppaa oli suositeltu e-savukesivustolla.
Joye510 kit, 10 tyhjää ampullia ja 2 30ml:n e-nestettä tuli euroissa maksamaan 48 ja risat. Maksutapoina yleisimmät luottokortit.

Vähän jäi häirään et tais olla se tullin alv-raja 45e, mut katellaan kuinka käy! Postituksesta luki seuraavaa:

Registered airmail service is provided by China Post Company.
Orders will be shipped out within 48 hours (90% wihin 24 hours) in business day. Registered airmail generally takes 10~25 business days to deliver package to most countries.


---


Yay tänään oli sitten tullut infoa puoliltapäivin, että paketti on lähtenyt matkaan. Nyt sit vaa venaileen *plur*



WUUU!!! Tulin kotiin ja oli tullut saapumisilmoitus postista että kirjattu kirje saapunut. Harmi kun posti oli mennyt jo kuudelta kiinni. Huomenna saan pakettini, ih! Hitto et tuli _nopeesti_ koko paketti, jos 21.7 tilasin. Ai luksusta. En pysy housuissani *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hansu

Posts: 481

#64 • • Hansu
-kirjoja
-kirjoja
-kirjoja

Satunnaisesti olen tilannut Amazonista jos siipallakin on ollut samaan aikaan muuta tilattavaa, mutta viime aikoina olen löytänyt Adlibriksesta ja Bookplussasta niin paljon etsimiäni kirjoja, ettei Amazonia ole tarvinnut käyttää. Noissa mainitsemissani kaupoissa on ihan käsittämätön valikoima ja toisinaan mielettömiä alennuksia. Esim. Eric Schlosserin mainion karmea "Pikaruokakansa" lähti viime vuonna muutamalla eurolla.

Sarjakuviakin olen ostanut noista, mutta ulkomaisten sarjiksien kohdalla Amazonissa on kyllä huikeasti parempi tarjonta. Kotimaista Kreegah Bundoloa en voi myöskään tarpeeksi ylistää mitä sarjisten tilaamiseen tulee. Erinomainen valikoima etenkin uudempaa jenkkisarjakuvaa (jota on peruskaupoista hankala löytää) ja vähän "taiteellisempaakin" materiaalia sekä erinomainen ja nopea palvelu. Suosittelen!

Mainitsinko muuten jo tilaavani netistä kirjoja? ;)
baty

Posts: 1,607

#65 • • baty TranceConnection
leffoja, leffoja, leffoja, leffoja, levyjä, elektroniikkaa ja välil jotain krääsää.
tuntus olevan melkein pävittäin paketti tai kymmenen pakettia postilaatikossa *pepsodent*
Avatar
#66 • • Sunshine^82 Guest
Verkkokauppa.comista lähti tilaukseen tälläset:

80691_01.jpg

75208_01.jpg

*plur*
Freja

Posts: 8,775

#67 • • Freja Sihteeri

Replying to Online Shopping aka "Mitä ostan internetistä"-topic:

Freja, 30.7.2009 10:11:
Alan olemaan friikahtanut nettishoppailuun. Voiko sellainen lähteä käsistä?
Äsken tilasin parit kengät osoitteesta http://www.joyboots.fi - alennusmyynnistä tosin, kahdet kengät. Toisen ovh oli 84e, just sopivasti mun jalan kokoinen pari oli 20e. Toiset popot ovh:ltaan 138, nyt 55e. Postikulut 9,90. Orttelen innolla ^___^



Eilen hain kenkulit postista, ja hyvät ovat! *joo* Suosittelen siis kyseistä sivustoa, jos joku mielii kivoja popoja halvalla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

¡ Previous post about a year ago !
Freja

Posts: 8,775

#68 • • Freja Sihteeri
Tuli ostettua rinkka briteistä viime vuonna, jossa oli sitten valmistusvirhe joka kävi ilmi tuotetta käyttäessä. Eilen sitten laitoin sen vihdoin postiin huikeilla 50e postikuluilla. Tsching!

Sivustolla on ilmoitettu, että väline, millä on maksettu, on se mihin he rahanpalautukset tekevät yms postikulut.

NOH. Saa nähä miten mun tapauksessa käy, sillä luottokorttia ei ole enää olemassa, pankkikin on vaihtunut ja jopa mun kotiosoite on eri kuin silloin kun tilauksen tein. En tiedä miten he katsovat sitten kyseisen tilanteen, kun ei ole osoittaa oikein mitään samoja tietoja mitä rinkkaa tilatessa oli.

Katsellaan! Ilmoittelen tänne sitten joskus miten kävi (rinkka matkaa reilun viikon verran), mutta jos jollakin olis heti sanoo jotain oman kokemuksen/tietämyksen perusteella, niin kiitän!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been