BUTANE / CRC LIVE 21.3.2009 @ Turku

61 posts, 4 pages, 11,577 views

matlåck

#41 • • Edited matlåck
Enpä olekaan muistaakseni aiemmin kuullut CRC:tä livenä. Ihan huippu! Kuulosti ihan Juan Atkinsiltä. Näkis soitti kans tyylillä. Se yks biisi kuulosti ehkä vähän liikaa que vadikselta vaikka kyllähän se toimi. Kengänpohjia tuli kulutettua melkoisesti illan aikana:)
pirpeli

#42 • • pirpeli
Oli kyllä kovaa kamaa kaikilta! Tanssilattialla oli tilaa heilua, mut laatu korvaa määrän :D
Kiitos Butane- posse jälleen kerran!

Viunaa, pussailua ja tanssimista, niinhän sen pitikin mennä.

(Saa nähdä miten pääsee seuraavan kerran nostamaan jalkaa, kotio tullessa testasin sitte makkarin rappusissa, miten kaadutaan. Ei menny ihan sääntöjen mukaan mun ukemit...Polvi vähä napsahti.)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

mero

#43 • • mero butaanilutka
CRC ja Näkis pistelivät kyllä parastaan. Älyttömän kovat livet molemmilta ja hyvä meininki päällä koko ajan. Kiitti kävijöille ja artisteille!

Muutama fotoki tulossa jossain vaiheessa pitkästä aikaa.
ipe

#44 • • ipe X-Rust / Holvi
huh. hemmetin kovat livesetit. kaikin puolin oli kivaa. kiitti! :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

purina

#45 • • purina
Butanen pyhästä kolminaisuudesta (viina, pussailu ja tanssiminen) jäi tällä
kertaa tanssiminen harmittavan vähälle kun tuli keskityttyä noihin kahteen
ekaan..*hih* mut en valita, hauskaa oli.
Musiikki oli taattua butane-laatua, Sörssin live tarjoili kyllä aika uskomattoman
hienoja kaaria.
Kiitokset kivalle etkoporukalle ja etkojen isännälle, se mikrofoni on vain aika
petollinen kapistus kun se saa aikaan kummallisia tunnustuksen tarpeita..

--
I believe in all things that are pure.

crc

#46 • • Edited crc
ei pettäny turku ei! vähä oli tosin öinen katu liukas.
näkis pisteli kyllä autossa sellasta settiä, että butanet muuttu methaneiks ;)

kiitos koko köörille, hieno reissu oli!
Kalle Karvanen

#49 • • Kalle Karvanen
Ihan mukavat Butanet. Molemmat livet toimivat ja dj:t soittivat hyvää musaa. Porukkaa sopivasti, tietty enemmänkin olisi mahtunut.

Ainoa miinus itse Pikku-Torrelle. Vaikka muiden röökaaminen ei pahemmin itseäni haittaa niin silti olen iloinen että kyseinen toiminta baareissa on nykyisin kielletty. Täällä se ei kuitenkaan vielä kaiketi jostain siirtymäajasta johtuen toteudu. Tämä sitten aiheuttaa seuraavan päivän päänsäryn maksimoinin, mikä ei ole kiva juttu.
pirpeli

#50 • • pirpeli

Kalle Karvanen, 23.3.2009 21:00:
Ainoa miinus itse Pikku-Torrelle, röökaaminen.

Kyllä, melko perkeleellistä ja täysin perseestä. Ois kiva käydä tuolla syömässäkin, mut en enää koskaan halua ruokailla jossain sontasavussa. Ikinä. Ja bilettäminenkin tupakansavussa on hanurista. Kaiken kaikkiaan, huonosti kulkevan hengityksen ja pahanhajuisten vaatteiden ja hiusten takia.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

mero

#51 • • mero butaanilutka
Kuulemma kevään aikana pitäis röökaamisen loppua siellä kokonaan, joten toivoa on :)

Hyvät videot Ipe! Tiukkaa menoa, ja viiksimieskin teki paluun screenille!
näköradiomies

#52 • • näköradiomies
juu kyllä tuo tupakkimiehenäki ahistaa sisällä savuttelu..olisin käynyt ulkona mutta pikkutorressa ei kaiketi? ollu järjestetty mitää fiksua aluetta ulos missä röökata..mutta tosiaan ittellä vielläki kivat vibat soittelusta, tais olla paras keikka itellä miltei koskaan:)
crc

#53 • • Edited crc

mero, 24.3.2009 08:54:
Hyvät videot Ipe! Tiukkaa menoa, ja viiksimieskin teki paluun screenille!

juu mukava nähdä ittensä sohimassa käsiä vammasesti epärytmiin ja nuokkumassa dubstep henkisesti :) ... koskas mero saadaan kuvia. sun kuvat on meinaa aina ollu hullun hienoja!
happosepi

#54 • • happosepi

pirpeli, 23.3.2009 22:40:
---
Kalle Karvanen, 23.3.2009 21:00:
Ainoa miinus itse Pikku-Torrelle, röökaaminen.

---

Kyllä, melko perkeleellistä ja täysin perseestä. Ois kiva käydä tuolla syömässäkin, mut en enää koskaan halua ruokailla jossain sontasavussa. Ikinä. Ja bilettäminenkin tupakansavussa on hanurista. Kaiken kaikkiaan, huonosti kulkevan hengityksen ja pahanhajuisten vaatteiden ja hiusten takia.

Ohi aiheen: Mulla on sellanen mielikuva että ko. ravintola on lounasaikaan täysin savuton, ja muutenkin se "savupuoli" on ainoastaan siellä lavan/tanssilattian suunnalla, eikä se sieltä ainakaan sinne toiseen päätyyn kantaudu. Joten kantsii käydä kummiskin testaamassa, ruoat on hyvät!

Mutta kaikenkaikkiaan toi röökinkatku on kyllä todella syvältä, jostain syystä huomasin itsekin sen aivan erityisesti nyt siellä tanssilattian/lavan päässä. Röökikielto ftw, kyllä nykyään on ihan eri fiilis baarista tullessa kuin ennen vanhaan kessutteluterrorisimin aikoihin.
Vapor

#55 • • Vapor open concept, quadrant, butane,x-rust
yhyy.yhyy. baarikulttuuriin kuuluu tupakinpoltto.
sitäpaitsi levyjensoitto on ihan paskaa ilman röökiä ja viinaa.
kokeilin kerran...
eipä mitään. en mäkään röökinsavussa haluis syödä.
*hymy*
matlåck

#56 • • matlåck
Hyvästä musasta huolimatta olisi lattialla ajoittain ollut hieman autiota ellei siellä olisi ollut jengiä polttelemassa.

ai niin, siistiä että nykyään teknokeikoillakin moshataan. jos mulla olisi pidemmät hiukset niin itsekin olisin moshannut.
Vapor

#58 • • Vapor open concept, quadrant, butane,x-rust
jes!
ipe

#60 • • ipe X-Rust / Holvi

antOn°, 29.3.2009 10:50:
---
ipe, 23.3.2009 19:57:
http://www.youtube.com/watch?v=51nZPpaelvk

http://www.youtube.com/watch?v=0afz0w0od4Q

Rok!

---

Rok! Kyl on korvakarkkia. Ei sul ois koko settiä narulla. Kelpais ilman visuaalejakin..

mulla ei ainakaan valitettavasti enempää ei ole. :(

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi