Auta tunnistamaan biisi, voita kalja

15 posts, 1 page, 3,440 views

MassimoW

Posts: 5

#1 • • MassimoW
Moro,
Tarttis keksiä jostain yhen electro hitin nimi. Kyseinen kappale soi lähes joka paikassa noin 2-3 vuotta sitten, mm bassolla. Sitten kappaleen hienous huomattiin ja siitä tehtiin vokaali miksi, joka taasen soi sitten julkisimmilla kanavilla kokoajan. Ja sittemmin teemaa on kopioitu lukemattomasti. Tunnistusta auttamaan tämä todellinen p*ska:


Kohdassa 0:40 alkaa tuo electro pörinä joka muistuttaa kovasti tätä etsimääni kappaletta.
Oikein vastannut saa bissen pub petessä minulle sopivana hetkenä.

Kiitos!

-Massimo-
speukka

Posts: 335

#2 • • Edited speukka
En pysty kuuntelemaan, mut vahvasti tuntomerkit täsmää tähän biisiin
jonka idea on myös kopsattu muualta
Jussi Soro

Posts: 6,385

#3 • • Edited Jussi Soro choon!
Oisko The Egg - Walking Away (Tocadisco Remix)
&fmt=18

jahs, speukka ehti eka :/
MassimoW

Posts: 5

#4 • • MassimoW
Hitto, ei osunut vielä oikeaan. Kappale jota haetaan on hieman nopeamman kuuloinen. Kiitos yrityksistä!!
-Massimo
Jussi Soro

Posts: 6,385

#5 • • Jussi Soro choon!

MassimoW, 10.3.2009 10:40:
Hitto, ei osunut vielä oikeaan. Kappale jota haetaan on hieman nopeamman kuuloinen. Kiitos yrityksistä!!
-Massimo


Mason - Exceeder:
MassimoW

Posts: 5

#6 • • MassimoW

JussiS, 10.3.2009 10:42:
---
MassimoW, 10.3.2009 10:40:
Hitto, ei osunut vielä oikeaan. Kappale jota haetaan on hieman nopeamman kuuloinen. Kiitos yrityksistä!!
-Massimo

---

Mason - Exceeder:




Hetken jo luulin että se oli tää, ei kuitenkaa, mutta todella samankaltainen biisi. Pakkohan tää on löytyä, kun näin lähelle jo pääsee :)
-Massimo
ValaX

Posts: 3,891

#7 • • Edited ValaX
Käyttäisin tosta versiosta sanaa raiskaus.
MassimoW

Posts: 5

#8 • • MassimoW
Raiskaus on kyllä vielä lievä termi, onko niitä pahempia sanoja? Luulen, että toi Exceeder on lähempänä kuin itseasiassa hakemani biisi, joten tää voi mennä vaikeeks :). Pointti oli, että eräs tyhmä ihminen pastesi mulle ton Guru Joshin ja kertoi sen olevan hyvä ja joutu heti toteamaan, että tähän on vanha biisi miksattu electro hitin kanssa. En sitten vaa muistanut biisin nimeä..
hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO
david guetta?
Feddie le grand?

--
-keep it hard-

MassimoW

Posts: 5

#11 • • MassimoW

hrdkvr, 10.3.2009 11:21:
david guetta?
Feddie le grand?



Kyllä, oikea vastaus on: Put Your Hands Up For Detroit - Fedde Le Grand . Kelpaako oikean vastauksen antaneelle bisse?
ValaX

Posts: 3,891

#12 • • Edited ValaX
*justjoo*Mä käsitin aluksi väärin ton kysymyksen. Luulin että tässä yritetään olla hauska ja kysytään tota raiskauksen nimeä*nauru* Siitä siis tuo alkuperäinen reakointi, joka on nyt sitten muokattu. Mä vähän ihmettelinkin lausetta "kyseinen kappale soi 2-3 vuotta sitte kaikkialla", että miten se nyt tähän kuuluu. Joo, aina ei voi raksuttaa*nauru*
Avatar
#14 • • astaroth Guest
aina kun toi remixi soi, mun sydän itkee verta
hrdkvr

Posts: 3,929

#15 • • hrdkvr KURGO
mä en tykkää kaljasta joten palkitse itsesi sillä töiden jälkeen.. MÄ TARJOON

--
-keep it hard-