[K18] Not Safe For Work [K18] Varoitus!!! sisältää alastomuutta.

136 posts, 7 pages, 74,231 views

UnityF

Posts: 15,721

#101 • • Edited UnityF joo just se

VaLa, 27.2.2009 22:08:

Käyhän se tietysti näinkin*nauru*




Eipä oo yleensä tapana mut:
*super**dissaa*
Mee kotiin kasvamaan nyt oikeesti pariksi vuodeksi ja katotaan sitten uudelleen kun kasvatat edes hitusen järkee tähän touhuun.
ValaX

Posts: 3,891

#102 • • ValaX

UnityF, 27.2.2009 22:17:
---
VaLa, 27.2.2009 22:08:

Käyhän se tietysti näinkin*nauru*

---



Eipä oo yleensä tapana mut:
*super**dissaa*
Mee kotiin kasvamaan nyt oikeesti pariksi vuodeksi ja katotaan sitten uudelleen kun kasvatat edes hitusen järkee tähän touhuun.



Vaihdevuodetko pukkaa päälle*nauru*
ValaX

Posts: 3,891

#104 • • ValaX
karkasko tää vähän käsistä*nauru*
Zet4

Posts: 1,135

#105 • • Zet4 n00b

VaLa, 27.2.2009 22:24:
karkasko tää vähän käsistä*nauru*



Joo, laitahan vähän mankkua käsiin et on pitoa.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Avatar
#106 • • jukebox Guest

domi, 27.2.2009 22:03:
---
jukebox, 27.2.2009 21:33:
---
domi, 27.2.2009 21:10:
---
jukebox, 27.2.2009 21:08:
---
Freja, 27.2.2009 21:03:
Eiks tää vois olla jo nimeltään "jukeboxin koneelta löytyvät naiset"-topic, koska herra näyttää yksin olevan ainoa joka tähän topikkiin tosissaan mitään postailee.

Niin onko tällä koko topikilla ees mitään järkeä?

---

järjettyydenhän sä sit jo toitkin mukanas. :D

---

Mikä sana on järjettyys? Herra Soundaholic, mokasitte.

---

sinulle ilmeisen iskevä. otinpa hieman selvää sinusta hra. "peltokangas" ja se olikin yllättävän helppoa.
täällä olis 1 joka tahtoo sanoa sulle jotain (nämä ei ole minun sanojani joten siirrän vastuun kirjoittajalle):

dominik the dillehän se pitkästä aikaa paska-aivo. mitä vittua sä auot päätäs siellä!? jos sä vielä yli vuoden jälkeen tahdot perseillä kiusaamalla kämppistä nii ota nyt edes muhun yhteyttä vaik vaihtamal numeroita tai huoraa se vaikka heikkilältä jos se siltä a-naalilta viel irtoo nii otetaan rehellisesti törmäyskurssi kun sulle kusihousulle käy. ole mies ees kerran elämässäs. ja jätä mun frendi rauhaan.
t. Timo oma Soundiksesi iänkaikkisesti.

...öhöm, kai toi nyt sit jotain selvensi.
mä en sitten ota kantaa tuohon. näin.

---

Tiedätkö miksi tuota kutsutaan? Skitsofreniaksi.


toi on hyvä tunnustaa jos ulosantisi on tuota luokkaa. timpan tuntien mua semisti hirvittää sun puolestas jos otatte yhteyttä toisiinne. pari baari-illan päätöstä on tullut osaltani todistettua ton kans. nyt mä tajuan miksi se sua on valmis pätkii. huh-huh.
Freja

Posts: 8,774

#107 • • Freja Sihteeri

jukebox, 27.2.2009 22:26:
toi on hyvä tunnustaa jos ulosantisi on tuota luokkaa. timpan tuntien mua semisti hirvittää sun puolestas jos otatte yhteyttä toisiinne. pari baari-illan päätöstä on tullut osaltani todistettua ton kans. nyt mä tajuan miksi se sua on valmis pätkii. huh-huh.



Eiks tää ny mee jo jonkinsorttiseks henkilökohtaseks uhkailuks?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#108 • • jukebox Guest

Freja, 27.2.2009 22:16:
---
jukebox, 27.2.2009 22:14:
en lainkaan hämmästele miksi kämppikseni repeilee muistaessaan sut. komppaan tuon k18-matskun ennen kaikkea nyt. x)

---


Voit kertoa 'kämppiksellesi' että myös tissiteline muistaa hänet <3 Lämmöllä muistelen niitä aikoja kun hän sai minut nauramaan melkein tukehtumiseen asti :')


no, kai nyt kuitenkin tajuat ettei se mun tehtäväni ole toimia minään kuriirina tässä toisten puolesta. jos teil on riitaa keskenänne niin se on teidän probleema.
UzU

Posts: 2,361

#109 • • UzU [33100]

jukebox, 27.2.2009 22:26:
---
domi, 27.2.2009 22:03:
---
jukebox, 27.2.2009 21:33:
---
domi, 27.2.2009 21:10:
---
jukebox, 27.2.2009 21:08:
---
Freja, 27.2.2009 21:03:
Eiks tää vois olla jo nimeltään "jukeboxin koneelta löytyvät naiset"-topic, koska herra näyttää yksin olevan ainoa joka tähän topikkiin tosissaan mitään postailee.

Niin onko tällä koko topikilla ees mitään järkeä?

---

järjettyydenhän sä sit jo toitkin mukanas. :D

---

Mikä sana on järjettyys? Herra Soundaholic, mokasitte.

---

sinulle ilmeisen iskevä. otinpa hieman selvää sinusta hra. "peltokangas" ja se olikin yllättävän helppoa.
täällä olis 1 joka tahtoo sanoa sulle jotain (nämä ei ole minun sanojani joten siirrän vastuun kirjoittajalle):

dominik the dillehän se pitkästä aikaa paska-aivo. mitä vittua sä auot päätäs siellä!? jos sä vielä yli vuoden jälkeen tahdot perseillä kiusaamalla kämppistä nii ota nyt edes muhun yhteyttä vaik vaihtamal numeroita tai huoraa se vaikka heikkilältä jos se siltä a-naalilta viel irtoo nii otetaan rehellisesti törmäyskurssi kun sulle kusihousulle käy. ole mies ees kerran elämässäs. ja jätä mun frendi rauhaan.
t. Timo oma Soundiksesi iänkaikkisesti.

...öhöm, kai toi nyt sit jotain selvensi.
mä en sitten ota kantaa tuohon. näin.

---

Tiedätkö miksi tuota kutsutaan? Skitsofreniaksi.

---

toi on hyvä tunnustaa jos ulosantisi on tuota luokkaa. timpan tuntien mua semisti hirvittää sun puolestas jos otatte yhteyttä toisiinne. pari baari-illan päätöstä on tullut osaltani todistettua ton kans. nyt mä tajuan miksi se sua on valmis pätkii. huh-huh.



Aika vähällä pääsee pätkittäväks jos ainoa kommentti oli toi sanajärjestyskuittaus ennen kuin alettiin uhkailemaan.
Freja

Posts: 8,774

#110 • • Freja Sihteeri

jukebox, 27.2.2009 22:31:
jos teil on riitaa keskenänne niin se on teidän probleema.



Mä olin jo unohtanut koko pellen enneku sä ilmestyit :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#111 • • domi Työn sankari.

jukebox, 27.2.2009 22:26:
toi on hyvä tunnustaa jos ulosantisi on tuota luokkaa. timpan tuntien mua semisti hirvittää sun puolestas jos otatte yhteyttä toisiinne. pari baari-illan päätöstä on tullut osaltani todistettua ton kans. nyt mä tajuan miksi se sua on valmis pätkii. huh-huh.


:D
Niin, internet on vakava asia. No, ei siinä mitään, kunhan ilmoittaa ajoissa, ettei tuu yllätysvierailulle kuten Eddy Satan + ystävät tässä taannoin.
Avatar
#112 • • jukebox Guest

Freja, 27.2.2009 22:31:
---
jukebox, 27.2.2009 22:26:
toi on hyvä tunnustaa jos ulosantisi on tuota luokkaa. timpan tuntien mua semisti hirvittää sun puolestas jos otatte yhteyttä toisiinne. pari baari-illan päätöstä on tullut osaltani todistettua ton kans. nyt mä tajuan miksi se sua on valmis pätkii. huh-huh.

---


Eiks tää ny mee jo jonkinsorttiseks henkilökohtaseks uhkailuks?


empä mä ole ketään uhkaillut. totesin vain mitä frendistäni todeksi tiedän.
ValaX

Posts: 3,891

#115 • • ValaX
*plur*
Oli pakko laittaa tähän väliin...
domi

Posts: 7,069

#116 • • domi Työn sankari.
Oisko vielä muitaki ketkä haluaa tulla käymään? Tiiän et onko toi kaks pakettia Gevaliaa tarpeeksi.
UzU

Posts: 2,361

#117 • • UzU [33100]

Syce, 27.2.2009 22:37:
kuva



Liian tumma, liian vaalea iho, liian pienet bikinit ja ne istuukin huonosti, liian isot tissit, liikaa muovia, liian isot aurinkolasit <- ihan salee pireissä ja ei tahdo et se näkyy.

panisin.
josbe

Posts: 1,982

#118 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Tsiisus kraist. Hankkikaa nyt elämä tai menkää edes muualle. Jotain kunnioitusta sentään kanssaihmisiä kohtaan, vaikka onkin "vain" netistä kyse.
Syce

Posts: 1,649

#119 • • Syce

UzU, 27.2.2009 22:38:
---
Syce, 27.2.2009 22:37:
kuva

---


Liian tumma, liian vaalea iho, liian pienet bikinit ja ne istuukin huonosti, liian isot tissit, liikaa muovia, liian isot aurinkolasit <- ihan salee pireissä ja ei tahdo et se näkyy.

panisin.



Ei muuten menny montaa minuuttia kuvan postauksen jälkeen *nauru*