[K18] Not Safe For Work [K18] Varoitus!!! sisältää alastomuutta.

136 posts, 7 pages, 74,113 views

Freja

Posts: 8,774

#122 • • Freja Sihteeri
Voisko tälle topikille ny vaa saada lukon tai jos ei muuta ni väännettäis ot-jatkoilla, se o iha kiva vääntöpaikka se.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Syce

Posts: 1,649

#123 • • Syce
tähän väliin sopis varmaan
&feature=channel
Freja

Posts: 8,774

#125 • • Freja Sihteeri

:D, 27.2.2009 22:42:
Ei nyt kannata lähteä mihinkään nössöilylinjalle. Loppuun asti vaan!
Hyvää viihdettä ei o koskaan liikaa. :D



Joo totta mutku en vaa pysy mukana näis postausten määräs :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#127 • • jukebox Guest

domi, 27.2.2009 22:34:
---
jukebox, 27.2.2009 22:26:
toi on hyvä tunnustaa jos ulosantisi on tuota luokkaa. timpan tuntien mua semisti hirvittää sun puolestas jos otatte yhteyttä toisiinne. pari baari-illan päätöstä on tullut osaltani todistettua ton kans. nyt mä tajuan miksi se sua on valmis pätkii. huh-huh.

---

:D
Niin, internet on vakava asia. No, ei siinä mitään, kunhan ilmoittaa ajoissa, ettei tuu yllätysvierailulle kuten Eddy Satan + ystävät tässä taannoin.


edelleen: timpan tuntien ei sen tapana ole frendejään kätyreinä käyttää tuollaisissa "riidoissa", kun tietää miten riivatun pahaa jälkeä hän aiheuttaa ihan 1inkin. kun teillä näyttää jotain hampaankoloissa yhä olevan niin voinette ihan keskenänne sopia "asioistanne" ja jättää mut rauhaan, etenkin SINÄ joka ei vaivaudu edes pahoittelemaan trollaamisiaan. ei tuolla asenteella ainakaan frendejä hankita.
ValaX

Posts: 3,891

#129 • • ValaX
Tää on ollu itse asiassa ihan kivaa, päästellä vähän paineita pihalle... Suorastaan terapeeuttinen kokemus...*nauru*
Avatar
#130 • • jukebox Guest

Freja, 27.2.2009 22:41:
Voisko tälle topikille ny vaa saada lukon tai jos ei muuta ni väännettäis ot-jatkoilla, se o iha kiva vääntöpaikka se.


mä olen anggalle jo tästä tiedottanut. turhaan tuota lukkoa pyytelet etenkin, kun itse tähän topiciin rantauduit johon sua tuskin kukaan on pakottanut.
domi

Posts: 7,069

#131 • • Edited domi Työn sankari.

jukebox, 27.2.2009 22:46:
edelleen: timpan tuntien ei sen tapana ole frendejään kätyreinä käyttää tuollaisissa "riidoissa", kun tietää miten riivatun pahaa jälkeä hän aiheuttaa ihan 1inkin. kun teillä näyttää jotain hampaankoloissa yhä olevan niin voinette ihan keskenänne sopia "asioistanne" ja jättää mut rauhaan, etenkin SINÄ joka ei vaivaudu edes pahoittelemaan trollaamisiaan. ei tuolla asenteella ainakaan frendejä hankita.


a) En trollaa
- Sinä et tiedä mitä trollaaminen tarkoittaa.
b) En hae frendejä.
- Onko sinulla niitä?
c) Onko se internet loppujenlopuksi niin vakava asia?
- Sinulle ilmeisesti on.

OT: Mun osalta tämän threadin jatkaminen päättyy tähän. Loput voidaan keskustella vaikka privassa.
asdf

Posts: 3,155

#133 • • asdf
Hitto, olin just vast pääsemäs tunnelmaan!
Arsk4_

Posts: 833

#134 • • Arsk4_ Lihis
Ja kaikki tämä yhen pillunkuvan takia...

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

anqqa

Posts: 4,032

#136 • • anqqa tirehtööri
Aina Samat Tyypit ^_^ kielletyt kuvat yhäkin kiellettyjä, montakohan kertaa siitä pitää huomauttaa, harmi ettei jäähyfeaturea vielä ole.. aihe myös liippaa riittävän läheltä nykyistä kuumimmat emännät topikkia. *lukko*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!