Sensation White 2009

90 posts, 5 pages, 34,188 views

nti_S

Posts: 18

#81 • • nti_S

Replying to Sensation White 2009:

Mixu27,

Nyt alkaa tulla kaikkien järjestelyiden kanssa vähän hoppua kun lähdetään jo torstaina.Kun aika hyvin tätä suomipoppootakin näyttää olevan menossa, niin olisko kenelläkään suosituksia etenkin majoituksesta Amsterdam untovikoille?

Amsterissa paljon matkustaneena voin suositella keskustassa hotellia Banks Mansion, Hoten Moevenpick ja Krasnapolsky, jos budjetti ei ole kauhean tiukka. Noissa homma toimii.
Moevenpick on raikas lifestyle-hotelli, kävelymatkan päässä ytimestä, toiset 2 muuta taas ihan ytimessä. Hyvät aamiaiset ja tosi siistit huoneet!

Trancer

Posts: 46

#82 • • Trancer
Hei tietääkö kukaan et onko mitään tsekkaamisen arvoista alkavalla viikolla damissa??
bileitä tai klubeja??
Siis viikolla, ma-to, nimenomaan... viikonloppu onkin sit jo eri asia :)

Thanks vinkeistä!! :)
Birgie

Posts: 1,311

#83 • • Birgie Kikati
Line uppiin tullu lisäys että siellä on joku Mr. White *tanssittel*

Mulla lähtee mukaan sitten vielä 2 ylimääräistä lippua mukaan perjantain bileisiin jos joku mattimyöhänen haluaa mukaan! Hinta 63e kipale. Puh. nro 043-8200516 (tai lippuja voi kysellä ennen torstaita lohikarmelta täällä klubbarissa)

Meiän porukan eventti Facebookissa http://www.facebook.com/event.php?eid=97236232945

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

nti_S

Posts: 18

#84 • • nti_S
Voi kun mr. White ois joku salanimellä kulkeva joka räjäyttäis potin :)
Gang$tori

Posts: 45

#85 • • Gang$tori
Katselin JuuTuubista Ingrosson settiä Dusseldorffin Sensationissa ja kovaltahan toi kuullosti ne muutamat kipaleet, mitä se soitti... Että innolla odotetaan LAUANTAITA!!! WOO-HOO!
Ripzu

Posts: 202

#86 • • Ripzu
kohta on lähtö *hymy* kentälle reilu 5 tunnin päästä...
lauantaina sit bileisiin*jiihaa*
frz3n

Posts: 222

#87 • • frz3n
kohta lähetään *jiihaa*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

sunbeam

Posts: 205

#88 • • sunbeam santa`s little helper
mahottoman hurjat kekkerit oli ja kuvia ja klippiä tuli yksi muistikortillinen räpsittyä! :) Maltoin istua hurjat 20 sekuntia siitä 8 tunnista jonka siellä vietin! -Vaikka Mr. white ei kovin hääpöstä settiä mun makuaistini mukaan heittänytkään!

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

yertle

Posts: 421

#89 • • yertle

Replying to Sensation White 2009:

sunbeam, 8.7.2009 09:18:
mahottoman hurjat kekkerit oli ja kuvia ja klippiä tuli yksi muistikortillinen räpsittyä! :) Maltoin istua hurjat 20 sekuntia siitä 8 tunnista jonka siellä vietin! -Vaikka Mr. white ei kovin hääpöstä settiä mun makuaistini mukaan heittänytkään!



Mr. White oli kyllä kauhee pettymys. Ja jotenki oli tyhmää et ku Ingrosso soitti aika menevän setin, ni se soitti sitten taas sellasen seminitkuttelun. Se sen setti ois sopinu mun mielestä ihan ekaks kaikista parhaiten. Selviskö ikinä et kuka se muutes oli? Me epäiltiin Black Identity -tyyppistä ratkasuu, eli et se ois ollu Van Doorn?
Ripzu

Posts: 202

#90 • • Ripzu
taas kerran hurjat kekkerit!

pientä jälkifiilistelyä *jiihaa*
&feature=related