kysely bilepukeutumisesta opinnäytetyötä varten

57 posts, 3 pages, 16,858 views

Kriss G

Posts: 1,492

#21 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mites ne paatuneimmat puristit joiden pukeutumisen ikuisuus kysymys on laittaakko päälle haalistunut Tresor paita vai haalistunut UR paita :D Jouluisin voi perheen kesken vetää niskaan haalistuneen Apex paidan.

--
DESTROY ALL HIPPIES

anniharha

Posts: 1,937

#22 • • anniharha
Mitkäs on muuten olleet teidän "tärkeimpiä" bilevaatteita/asusteita/oheishärpäkettä? Onko jotain juttuja jotka ovat tai ovat olleet ihan ehdottomia olla useimmissa bileissä mukana?

Kun ite kelailee mitä kaikkea sitä on kerenny kuluneen vajaan neljän vuoden aikana päälleen pukemaan, niin tärkein juttu on ollut oikeanhenkiset housut/hame. Paita on ollut milloin mikäkin, useinmiten joku ihan perus, mutta harvemmin on tullut farkuissa biletettyä. Suurimmaks osaks ihan tanssimismukavuuden takia, ja tietty löysät housut on itelle muutenkin se perusjuttu eli tälläkin hetkellä sellaisilla mennään.

--
and though my words could save the world they never come out right

anniharha

Posts: 1,937

#23 • • anniharha
Niin ja kyselyyn saa osallistua edelleenkin, myös vähemmän aikaa bilettäneet sais vastailla! Aika moni jo vastanneista on pidemmän linjan reivaajia, mut olis kiva saada otantaa myös niiltä, jotka ovat käyneet bileissä vasta vuoden tai pari :)

--
and though my words could save the world they never come out right

Jone

Posts: 8,258

#24 • • Edited Jone Archibald Haddock

Tapi, 18.2.2009 22:12:
Mic Macin lisäks Phobia oli kova juttu yläasteaikoina reivijannuilla. Yritin ettii kuvia, mut ei onneks löytyny mitään. :D



Mulla taitaa olla vieläkin yhdet Phobiat jostain ~12 vuoden takaa kaapissa. Helvetin hyviä housuja. *nauru*

Seuraavassa kuvassa (jonka röyhkeästi linkkasin Feissarista yhden kaverini profiilista oikeaa lupaa sen tekemiseen venaillessa) näkyy ihan kivasti tota ysärimeininkiä muuten kuin housujen osalta.

n679089485_195839_3574.jpg

Itsehän en tuolloin vielä valitettavasti näissä pippaloissa myöhäisherännäisenä käynyt vaikka kuinka houkuteltiin.

Edit: Jahas, se siitä linkkaamisesta?
tumpsi

Posts: 2,553

#25 • • tumpsi rekisteröitymätön
phobia oli kyllä rules merkki.
JasoX

Posts: 378

#26 • • JasoX Ruoska
itse muistan omistaneeni mustat-kiiltävät löysät farkut, olikohan ne chaotic merkkiset tms. Niin ja tietenkin oli valkoiset jotkut mitkälie tuulihousujen tapaset *nauru*

--
heartbeat will never fade

pirpeli

Posts: 5,533

#27 • • pirpeli
Mua harmittaa henkilökohtasesti ihan perkuleesti, että Antin Mekaniks- juttu hiipui.
http://www.mekaniks.com

No, on niitä maailmalla muutamia liikkeellä, joten hyvä niinkin :) Siinä sitä vasta oli bilehärpäkettä, ja tulihan noihin itsekin muutamia kertoja pukeuduttua. Ihmisillä ois kiva nähdä enemmän tosi erikoisia hiusjuttuja, lisäkkeitä ja muuta. Miehillä varsinkin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

JasoX

Posts: 378

#28 • • JasoX Ruoska
varsinkin villejä kasvomeikkejä ja valoja sun muuta sais kyllä olla enemmän

--
heartbeat will never fade

SyndroDome

Posts: 1,103

#29 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

WiljamiDzay, 17.2.2009 22:57:
Mä voin vastata kanssa, oon jopa askarrellu joskus itelleni härpäkkeitä pidettäväks kemuissa *joo**tirsk*

(oiskoha ne vielä talles *ding* ei millää viittis askarrella ainakaa samanlaisii uudestaa *nauru*)



Oli joo komeita härpäkkäitä :D Mähän vetelin osan niistä mun päähän *nauru* Ei ne kyl vissiin päähän ne kiksukarvat ollu tarkotettu *tirsk*

--
Life is full of choises.

Miinapiina

Posts: 3,494

#30 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hoi anni, paa mullekin kysely *plur*

--
pinkki on pop!!!

xl8r

Posts: 2,227

#31 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Kyselyä tänne kans, vastaan mielelläni :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

-Kerttu-

Posts: 4,542

#32 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No kun alettiin muistelemaan, niin itseltä löytyy vielä vintiltä itse väsäämät "happisäiliöt" ja letkut, jotka meni sellaseen päähineeseen, jossa vilkkui ledejä. Bileet tais olla joskus 2001 tai 2002 Turussa..*nauru* Kuvaakin löytyy. Oli muuten mageet hopeiset PVC housutkin. Niitä asuja askarreltiin silloin pari viikkoa ennen bileitä ja pukeutuminen piti aloittaa jo päivällä, että ehti kaikki härpäkkeet saada päälleen enne klo 22! *tirsk* Joo ja jossain vaiheessa piti kaikki paidat pätkiä napapaita mallisiksi..*blush* Ja vaatetus bileissä oli kovin kovin pientä ja vähäistä muutenkin..

Sittemmin on vaatetus muuttunut hiukan konservatiivisemmaksi..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Syder

Posts: 2,255

#33 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

sapeli, 17.2.2009 22:48:
Seppälät ynnä muut paljon tarkemmin, kun se sun paras bilepaita saattoi olla sieltä joku perus T missä on joku semihieno tribaalikuva.


CRK <3

--
Divida et impera.

Foxmagon

Posts: 1,329

#34 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Mullekkin voi tuupata kyselyä :)

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

remotion

Posts: 5,283

#36 • • remotion nostatus guru
harmi että cryonic angel meni kai konkkaan myös... mulla on niiden vermeitä mut ei oikeen mahu päälle enää ku tullu vuosirenkaita :D
Mizfir

Posts: 2,472

#37 • • Mizfir pittuinen
Laitahan Anni kyselykaavaketta tännekin :) toimitaan välillä näinkin päin :D

Ihan must oli aikanaan miehillä erilaiset hameet, jotka oli niiiiin mageita<3 ..ja niistä oltiin ylpeitä! Kadulla jengi kyttäs perään bileisiin mennessä nii et hyvä ettei silmät pudonnu päästä.*iloinen*

--
-Mannanen-

yertle

Posts: 421

#38 • • yertle
Mäkin voin vastata kyselyyn, jos vielä on tarvetta.
anniharha

Posts: 1,937

#39 • • anniharha

yertle, 19.2.2009 18:14:
Mäkin voin vastata kyselyyn, jos vielä on tarvetta.



Tarvetta riittää, mitä enemmän saan vastauksia, sitä todenmukaisemmaks saan tulokset :)

Pistin kaikille tänne vinkanneille kyselyn tulemaan yksärinä, jos tahtoo mieluummin liitetiedostona mailissa niin sit osoitetta mun profiiliin.

--
and though my words could save the world they never come out right

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#40 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 19.2.2009 14:43:
No kun alettiin muistelemaan, niin itseltä löytyy vielä vintiltä itse väsäämät "happisäiliöt" ja letkut, jotka meni sellaseen päähineeseen, jossa vilkkui ledejä. Bileet tais olla joskus 2001 tai 2002 Turussa..*nauru* Kuvaakin löytyy.



Hei mulle lainaan *nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_