NEO // ASTRAL PROJECTION // MARCO V // SKAZI // PUSH! ... Voimala - Saturday 13.6.

231 posts, 12 pages, 82,087 views

voxel

#201 • • voxel space rogue

blueflame, 14.6.2009 13:39:
Niin, tällä kertaa tuli ainakin liveä, niin ei siinä paljon muuta ehi säätää.

Olisivat voineet edes hymyillä enemmän *pepsodent*

Kyllähän noita energisia live-settejä on tullut nähtyä, mutta ne on kyllä todellakin harvassa. Ehkä juuri tuo Skazin tajuttoman energiamäärän jälkeen odotti jotain samankaltaista.
5t4b

#202 • • 5t4b
Oli kyllä hyvät kemut! Onnistuin kuitenki illan aikana hukkaamaan narikkalappuni ja rotsi jäi narikkaan. Tietäiskö kukaan mistä löytötavaroita voi kysellä? Voimalan sivuilta löytyvään ravintolapäällikön numeroon koitin jo, mutta puhelin on kiinni...

Takin taskussa on mm. kotiavaimet ja passi joten pitäs mahdollisimman pian saada noi takas...
remotion

#203 • • remotion nostatus guru
Täytyy vielä fiilistellä tuota Skazia lisää, aivan uskomatonta työskentelyä ja antautumista, todellinen tähti!
Fakap

#204 • • Fakap Full-on hands-up massive banging epic trance -fani
Hyvä fiilis jäi. Orkidean setti oli tosiaan vaisu, mutta varmasti tarkoituksella. Pushin setti ei yltänyt samalle tasolle kuin House Nationissa olikos se 2006 vai milloin olikaan, mutta oli silti kiva kuulla perinteisempää trancea eikä sitä ainaista shuffletusta. Skazi oli parempaa kuin odotin. AP:n settiä en enää jaksanut kokonaan, mutta Prophecyn kohdalla oli pakko mennä lattialle. Positiivisin yllätys oli Marco V! Uutta ja trendikästä matskua, mutta siitä huolimatta tiukkoja basslineja ja rytmejä. Vanhaa matskua jäi mullakin ikävä mutta hyvä veto silti. Akustiikka oli varmaan huonoimpia mitä olen missään kuullut, toivottavasti sille tullaan tekemään jotain tulevaisuudessa.
Aeslie

#205 • • Aeslie
Oli kivat pippalot. Pienellä varauksella lähdettiin iltaan, mutta hyvin toimi. Ei ollut valittamista.

En tiedä oonko mä ihan vitun sokea + kuuro, mut mun mielestä valot oli nätit ja simppelit ja äänentoistokin oli ihan maittavaa. Noh mut ne on kai mielipide asioita. Oli kivaa toivottavasti neo järjestää tälläsiä bileitä lisää missä asiat toimii.

Vielä kun ei lupaa enempää mitä tulee ni varmasti pelkkää positiivista sanomista tulee. o/
tomppae

#206 • • tomppae
Vähän harmitti, kun tapahtuma alkoi niin aikaisin, niin ensimmäisillä esiintyjillä ei oikein ollut katsojia. Troll Scientistsin takia menin aikaisin ja Disco Doctoria odottelin ja sieltä se tuli viimeisenä ja siitä lähti ilta parhaalla mahdollisella tavalla käyntiin :). Skazi oli se, minkä vuoksi tulin ja se oli mahtavaa! Varsinkin I Wish -miksi, jota aikasemmin jo popiteltu autossa. Ylitti kaikki odotukset ja oon vieläkin ihan fiiliksissä. Astral Projection oli pieni pettymys esiintymisen kannalta ja Skazin aikana tuli tampattua niin kovaa, ettei enää jaksanut loppuun asti. Mutta hienoa oli!
ezzy

#207 • • ezzy Droid-pappa

---

[li]Astral Projection oli nostalginen, mutta tyypit eivät oikein olleet yhtään mukana. Olin muutenkin aika rikki Skazin jälkeen.[/li]

---

Oliko tämä ihan faktaa? Hieno homma, jos näin oli.
Chrisdyan

#208 • • Chrisdyan
hyvää oli - orkidean loppusetti, marco v alku setti, pushin koko setti, sekä skazin ja astralin psykeilyt uppos jopa yllättävän hyvin, vaikka ei nii spykest välitäkkää, jalat vähä hellänä parin pv:n tamppajaisista, kiits *joo*

--
Hikitomori

antti83

#209 • • antti83
Oikein mukavaa oli kyllä. Suvilahteen kymmenen maissa saapuessani satoi ja salamoi todella rankasti. Tuli siinä ajateltua että hyvä vaan kun ei sitä junkkaterassia ollut, ei varmaan olisi kauheasti isoja maailmanluokan nimiä huvittanut soitella tuollaisessa kauheassa kaatosateessa tyhjälle terassille. Marco V:n ja Skazin musat ei oikein itselleni iskeneet tällä kertaa. Push! soittelikin sitten aivan mahtavaa vanhaa kunnon ysäritrancea, toimi oikein hyvin. Astral Projectionin setti oli mielestäni koko illan ehdoton kohokohta, aivan mieletöntä menoa ja tulihan se koko setin ajan odottamani Mahadevakin sieltä. Mukavaa oli, porukkaa olisi vaan saanut olla vähän enemmän paikalla.
aapopow

#210 • • aapopow

Chrisdyan, 14.6.2009 21:06:
hyvää oli - orkidean loppusetti, marco v alku setti, pushin koko setti, sekä skazin ja astralin psykeilyt uppos jopa yllättävän hyvin, vaikka ei nii spykest välitäkkää, jalat vähä hellänä parin pv:n tamppajaisista, kiits *joo*

No ei ne mitään psykee ookkaan...
remotion

#211 • • remotion nostatus guru

ezzy, 14.6.2009 18:43:
---
---

[li]Astral Projection oli nostalginen, mutta tyypit eivät oikein olleet yhtään mukana. Olin muutenkin aika rikki Skazin jälkeen.[/li]

---

---

Oliko tämä ihan faktaa? Hieno homma, jos näin oli.

Itselle jotenkin välittyi sellainen vaikutelma niinkuin hommassa olisi ollut jotakin feikkiä, eturivistä selvinpäin tarkasteltuna. Mielestäni esim soittivat yhden pushin biisin, tuskin livenä soittelevat muiden biisejä? Viimeinen 20minuuttia, eli se överi mahadeva oli toki liveä taatusti eikä siten jättänyt kylmäksikään.
timoh86

#212 • • timoh86

remotion, 14.6.2009 23:04:
---
ezzy, 14.6.2009 18:43:
---
---Itselle jotenkin välittyi sellainen vaikutelma niinkuin hommassa olisi ollut jotakin feikkiä, eturivistä selvinpäin tarkasteltuna. Mielestäni esim soittivat yhden pushin biisin, tuskin livenä soittelevat muiden biisejä? Viimeinen 20minuuttia, eli se överi mahadeva oli toki liveä taatusti eikä siten jättänyt kylmäksikään.

Se on joku strange world remix , ainakin Myspacessa niillä on semmonen kappale. ite en vaan muista semmosta soineen kun tuli juotua vähän liikaa. *pepsodent*
MILA

#213 • • MILA
Ihan tajuttomat bileet!!!!! ^^ Skazi - ei hyvänen aika mitä settiä ja MIKÄ ENERGIA!!!!!!!!

Oli muuten aika hauskaa kun pihalta sisälle tullessa kuumankostea ilma iski päin kasvoja ja lattiallekin oli tiivistynyt vettä niin että se oli ihan joka paikasta märkä niinkuin oli paitakin :D
AV

#214 • • AV
Ekat NEO bileet ja ei kyl mitää huonoo sanottavaa. Äänentoisto,valot,screenit ja henkilökunta kaikki olivat loistavia ja SKAZIn*aplodit* setti oli niin loistava että toivottavasti tullaan näkemään suomessa uudelleen.Kiitos

Muutamat videopätkät:
(Youtube)
Skazi: http://www.youtube.com/watch?v=ekAnLwkTPGo
Astral Projection: http://www.youtube.com/watch?v=N8JGShl8r8c

(Facebook)
Skazi: http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=1160939426742
Astral Projection: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1161057469693&saved#/video/video.php?v=1161057469693
murhis

#215 • • murhis team hullut
Huhhu olipahan kinkerit. Meni sitten koko sunnuntai koomaillessa. Illan ehdoton yllättäjä oli Skazi ja meno ja meininki oli kyllä supersfäärejä päräyttävä kuten tuossa videopätkässäkin näkyy! *jiihaa* AP:lla vaisu alku, mutta loppuralli puristi loputki mehut! Ei jääny kylmäks ja joka paikka huusi hoosiannaa seuraavana päivänä, jotenka hyvät bileet ilmeisesti. *nauru*
^Ananas^

#216 • • ^Ananas^ Lumimies-Rölli-Mörkö-Otus
Hienot olivat pippalot, kiitosta kaikille. Baaritiski, narikka, valot, äänet.. kaikki vaikutti toimivan loistavasti. Marco V ja Skazi olivat suorastaan mahtavia :> Reilun 7 tunnin yöunien jälkeenkin heräsi pirteänä vailla tietoa minkäänlaisesta krapulasta tai koomasta. Ja minä siis olen se lumimies-rölli-mörkö-tarkk'ampuja jos joku asiaa miettii :p
mitsu

#217 • • mitsu
oli tosi kivat kekkerit, harmi vaan et oli niin paska sää, meni vähän se terassisuunnitelma mönkään..:(

jengiiki oli lopussa sit ihan kiitettävästi, ihan kiva ettei kuitenkaan ollu ihan törkee tungos niinku yleensä.. mahtu jopa olee ja liikkuu. :)
remotion

#218 • • remotion nostatus guru

timoh86, 14.6.2009 23:43:
Se on joku strange world remix , ainakin Myspacessa niillä on semmonen kappale. ite en vaan muista semmosta soineen kun tuli juotua vähän liikaa. *pepsodent*

Ahaa joo itse en tuotantoa hirveästi tunne. on mulla joku niiden kokkari mut ei oo käyny soittimissa varmaan 3-4vuoteen kertaakaan. Mahadeva on tärkee biisi ku se on mun tokan miksauksen vika biisi 8v takaa. :P
remotion

#219 • • remotion nostatus guru

^Ananas^, 15.6.2009 03:35:
Hienot olivat pippalot, kiitosta kaikille. Baaritiski, narikka, valot, äänet.. kaikki vaikutti toimivan loistavasti. Marco V ja Skazi olivat suorastaan mahtavia :> Reilun 7 tunnin yöunien jälkeenkin heräsi pirteänä vailla tietoa minkäänlaisesta krapulasta tai koomasta. Ja minä siis olen se lumimies-rölli-mörkö-tarkk'ampuja jos joku asiaa miettii :p

Tuli jäbää tultua kehumassakin, toi lumimies puku on tosi jees!! :D
#220 • • Sunshine^82 Guest

remotion, 15.6.2009 16:07:
---
^Ananas^, 15.6.2009 03:35:

---

Tuli jäbää tultua kehumassakin, toi lumimies puku on tosi jees!! :D

*joo* Illan paras asu kyllä ehdottomasti! :D