NEO // ASTRAL PROJECTION // MARCO V // SKAZI // PUSH! ... Voimala - Saturday 13.6.

231 posts, 12 pages, 81,332 views

Vteich

Posts: 187

#141 • • Vteich

SikaihQ, 5.6.2009 19:38:
naurattaa vähän kun katsoo miten lapsukaiset vetää herneitä nenään jonkun artistin peruuntumisesta tai bileiden peruuntumisesta... Hankkikaa pullanaamat vähän vastuuta ja vaikeuksia elämäänne, niin osaatte iloita siitä, että joskus on mahdollisuus jossain bileissä käydä!



Jees, oikea asenne, mistään ei saa sanoa, kritisoida tai olla pettynyt. Itse asiassa bileissä käyminenkin on aika helvetin pullanaamaista, kun miettii sitä kaikkea vastuun ja vaikeuksien määrää toisten ihmisten elämissä!
timoh86

Posts: 6

#142 • • timoh86

hrdkvr,

Ainiin ja kuka edes haluaa maksaa astralin poikien winamp seteistä enään? Nehän on ihan tsoukkeja jo?


Musiikkihan siinä tärkeintä on, ihan sama vaikka soittaisivat auton takakontista sitä niin se on silti koko porukan paras musiikintekijä. Sitä muutenkaan kuule missään ainakaan Jyväskylässä muutaku kotona. *hih*

Mulle käy hyvin vaan että tulee se 10e lipusta takasin mikä ois menny hukkaan 1-stageen. *joo*
Juhgu

Posts: 7,921

#143 • • Edited Juhgu Virnistelijä

TimoH86, 6.6.2009 17:03:
---
Musiikkihan siinä tärkeintä on, ihan sama vaikka soittaisivat auton takakontista sitä


Jepjep, tehny pari hyvää levyä vuonna 1994, ni vielä 15 vuotta myöhemminkin voi vaan dokata keikoilla ja teeskennellä soittavansa ni jengi on ihan liekeissä. Tavallaan kyl harmi että tuollainen "show" kelpaa jengille niin hyvin, oikeat livet tuntuu olevan vähän aliarvostettuja.

AP ei siis paljoa nappaa, mutta kiva kuitenkin että joku (neo) ylipäätään yrittää tuoda Suomeen tämän kokoluokan artisteja, ja tuo niitä hyviäkin joskus.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

m1kk3

Posts: 5,560

#144 • • m1kk3 no-life

Juhgu, 7.6.2009 14:02:
---
TimoH86, 6.6.2009 17:03:
---
Musiikkihan siinä tärkeintä on, ihan sama vaikka soittaisivat auton takakontista sitä
---

Jepjep, tehny pari hyvää levyä vuonna 1994, ni vielä 15 vuotta myöhemminkin voi vaan dokata keikoilla ja teeskennellä soittavansa ni jengi on ihan liekeissä. Tavallaan kyl harmi että tuollainen "show" kelpaa jengille niin hyvin, oikeat livet tuntuu olevan vähän aliarvostettuja.


Joo, uskomatonta paskaa kyllä. En voi käsittää miten joku voi fanittaa tollasta touhua.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tomii

Posts: 3,594

#145 • • Edited tomii kallion herttua

SikaihQ, 5.6.2009 19:38:
naurattaa vähän kun katsoo miten lapsukaiset vetää herneitä nenään jonkun artistin peruuntumisesta tai bileiden peruuntumisesta... Hankkikaa pullanaamat vähän vastuuta ja vaikeuksia elämäänne, niin osaatte iloita siitä, että joskus on mahdollisuus jossain bileissä käydä!



NO SORI ÄITI!

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#146 • • astaroth Guest

TimoH86, 6.6.2009 17:03:
Musiikkihan siinä tärkeintä on, ihan sama vaikka soittaisivat auton takakontista sitä niin se on silti koko porukan paras musiikintekijä. Sitä muutenkaan kuule missään ainakaan Jyväskylässä muutaku kotona. *hih*


tolla periaatteella on ihan sama vaikka joku random sälli yleisöstä käy laittamassa sen winampin päälle, tai buukata joku dj-frendi soittamaan pelkkää astralia.

mun on suoraan sanottuna ihan vitun vaikeeta - ei, mahdotonta - tukea sellaista mentaliteettia, että on loistojuttu buukata monella tonnilla pari kundia painamaan playta. kukaan tuottaja, laulaja tai instrumentalisti maailmassa ei yksinkertaisesti ole niin kova jätkä
m1kk3

Posts: 5,560

#147 • • Edited m1kk3 no-life

astaroth, 7.6.2009 16:31:
---
TimoH86, 6.6.2009 17:03:
Musiikkihan siinä tärkeintä on, ihan sama vaikka soittaisivat auton takakontista sitä niin se on silti koko porukan paras musiikintekijä. Sitä muutenkaan kuule missään ainakaan Jyväskylässä muutaku kotona. *hih*

---

tolla periaatteella on ihan sama vaikka joku random sälli yleisöstä käy laittamassa sen winampin päälle, tai buukata joku dj-frendi soittamaan pelkkää astralia.

mun on suoraan sanottuna ihan vitun vaikeeta - ei, mahdotonta - tukea sellaista mentaliteettia, että on loistojuttu buukata monella tonnilla pari kundia painamaan playta. kukaan tuottaja, laulaja tai instrumentalisti maailmassa ei yksinkertaisesti ole niin kova jätkä


aamen.

Peter Hook sit seuraavaksi Suomeen, q seki on niin vitun kova jätkä et riittää ku laittaa mix-cd:n soimaa ja hyppii vaa dekkien takana :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

laite

Posts: 2,994

#148 • • laite MastahWankah

mikke, 7.6.2009 16:52:
---
astaroth, 7.6.2009 16:31:
---
TimoH86, 6.6.2009 17:03:
Musiikkihan siinä tärkeintä on, ihan sama vaikka soittaisivat auton takakontista sitä niin se on silti koko porukan paras musiikintekijä. Sitä muutenkaan kuule missään ainakaan Jyväskylässä muutaku kotona. *hih*

---

tolla periaatteella on ihan sama vaikka joku random sälli yleisöstä käy laittamassa sen winampin päälle, tai buukata joku dj-frendi soittamaan pelkkää astralia.

mun on suoraan sanottuna ihan vitun vaikeeta - ei, mahdotonta - tukea sellaista mentaliteettia, että on loistojuttu buukata monella tonnilla pari kundia painamaan playta. kukaan tuottaja, laulaja tai instrumentalisti maailmassa ei yksinkertaisesti ole niin kova jätkä

---

aamen.

Peter Hook sit seuraavaksi Suomeen, q seki on niin vitun kova jätkä et riittää ku laittaa mix-cd:n soimaa ja hyppii vaa dekkien takana :D



Sori, Peter Hook joutu perumaan joten hommattiin tilalle Stefu.
ezzy

Posts: 8,060

#150 • • ezzy Droid-pappa

TimoH86, 6.6.2009 17:03:
---
hrdkvr,

Ainiin ja kuka edes haluaa maksaa astralin poikien winamp seteistä enään? Nehän on ihan tsoukkeja jo?

---

Musiikkihan siinä tärkeintä on, ihan sama vaikka soittaisivat auton takakontista sitä niin se on silti koko porukan paras musiikintekijä. Sitä muutenkaan kuule missään ainakaan Jyväskylässä muutaku kotona. *hih*

Mulle käy hyvin vaan että tulee se 10e lipusta takasin mikä ois menny hukkaan 1-stageen. *joo*



mitä...vittua. Otas nyt se pää pois perseestä.
Amnesia

Posts: 888

#151 • • Amnesia

mikke

Peter Hook sit seuraavaksi Suomeen, q seki on niin vitun kova jätkä et riittää ku laittaa mix-cd:n soimaa ja hyppii vaa dekkien takana :D




Hehe, tuolta kommenteista *nauru*
"He is playing Pete Tong's Future Classics which came free with mixmag in the summer of 2004."
m1kk3

Posts: 5,560

#152 • • m1kk3 no-life

Amnesia, 7.6.2009 17:57:
---
mikke

Peter Hook sit seuraavaksi Suomeen, q seki on niin vitun kova jätkä et riittää ku laittaa mix-cd:n soimaa ja hyppii vaa dekkien takana :D



---


Hehe, tuolta kommenteista *nauru*
"He is playing Pete Tong's Future Classics which came free with mixmag in the summer of 2004."


Joo, ja kyseisen levyn omistavana voin sanoa että oikeessa on. Ainakin kolme ekaa biisiä täsmää :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#153 • • Edited astaroth Guest

Amnesia, 7.6.2009 17:57:
Hehe, tuolta kommenteista *nauru*
"He is playing Pete Tong's Future Classics which came free with mixmag in the summer of 2004."


oma suosikki: "It's the Guetta Syndrom I think :D"
Vteich

Posts: 187

#154 • • Edited Vteich
Kai täällä nyt jengillä on jotain kättä pidempää todistaakseen Astralin liven olevan valmis CD tai mp3-setti pyörimässä ja loppu on vaan feikkiä? Joo, olen kyllä lukenut sen yhden ulkomaisen threadin, jossa joku sanoi oliko se nyt Puolassa niiden cd:n alkaneen skipata kesken setin. Yksi tyyppi sanoi näin, intternetissähän se automaattisesti on silloin totta ja tapahtui just näin? Itse olin viimeksi Studiolla Astralia katsomassa ja ihan samanlaiselta läppäriliveltä se vaikutti kuin muutkin näkemäni läppärilivet (joo, toinen niistä keskittyi välillä enemmän Jack Daniels -pulloon kuin muuhun, hui) - ainakin näin Ableton Livejen tms. maailmaan vähemmän tutustuneen näkökulmasta. Mulle ainakin toimi tuo edellinen Helsingin keikka hyvin ja muutenkin Astral on psykenimistä selkeästi kiinnostavin, joten sen puolesta ainakin paikalle voisi vääntäytyä.

Edit: Tsekkasinpas huvikseni vielä edellisen Astralin keikan jälkeisen ketjun ja palaute oli 99% kehuvaa, joten (lähes) kaikilla tuntui olevan hauskaa ja musiikki toimivaa.
Juhgu

Posts: 7,921

#155 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Vteich, 7.6.2009 22:52:
Kai täällä nyt jengillä on jotain kättä pidempää todistaakseen Astralin liven olevan valmis CD tai mp3-setti pyörimässä ja loppu on vaan feikkiä? Joo, olen kyllä lukenut sen yhden ulkomaisen threadin, jossa joku sanoi oliko se nyt Puolassa niiden cd:n alkaneen skipata kesken setin. Yksi tyyppi sanoi näin, intternetissähän se automaattisesti on silloin totta ja tapahtui just näin?


Voisin kertoa miltä se touhu mun mielestä hgissä näytti, mut sehän olis sulle vain toinen tyyppi Internetissä. Ei tullu kuvattua videolle lähietäisyydeltä.

...mut noi niiden läppä(ri)livet on niin yleinen vitsi, että: Google. Ehkä 100 mielipidettä auttaa jos 1 tai 2 ei riitä?


Ja joo, olet oikeassa; hyvin uppoo jengiin. Sitähän mä tossa harmittelinkin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Vteich

Posts: 187

#156 • • Vteich

Juhgu, 7.6.2009 23:24:
---
Voisin kertoa miltä se touhu mun mielestä hgissä näytti, mut sehän olis sulle vain toinen tyyppi Internetissä. Ei tullu kuvattua videolle lähietäisyydeltä.



No kerro? Yhtä paljon "liveltä" se mun silmään näytti kuin mikä tahansa muukin läppärilive ja aika hemmetin vaikea noista nyt on alkaa todistamaan tekevätkö ne niillä läppäreillä muutakin kuin pelaavat miinaharavaa. Vaikea uskoa, että ne läppärit ihan täysin kulissin vuoksi lavalla olivat mukana. Ehkä homma ei niin live ole kuin jonkun toisen läppärilive, mutta eipä mulle nyt muutenkaan läppäriliveistä ikinä kovin vahvasti tule fiilis, että tässä ihan oikeasti kuunneltaisiin nyt elävää musiikkia, jota lavalla tuotetaan lennosta.
mastream

Posts: 549

#157 • • mastream

Vteich, 7.6.2009 23:31:
---
Vaikea uskoa, että ne läppärit ihan täysin kulissin vuoksi lavalla olivat mukana.



Mikä siinä on vaikeaa uskoa, kun ajattelee, että 90-luvulla useampikin eurodancepoppoo raahautti lavalle kasan syntikoita mutta koko keikka tuli silti playbackkina? Läppäri ei edes paina niin paljon :)
Juhgu

Posts: 7,921

#158 • • Juhgu Virnistelijä

Vteich, 7.6.2009 23:31:
---
No kerro?



En mä viitsi neon ketjussa suolata neon jo bookkaamaa artistia tämän enempää. Google ftw, kyllä niitä livekokemuksia sieltä löytyy paljonkin.

Ja joo, ei tuon tyylisiä biisejä voi tuottaa livenä kokonaisuudessaan ilman että on bändi mukana ja sille sovitetut ja sen kanssa treenatut biisit. Läppäriliveissä on aina vähän playbackkia mukana, ja se on ihan ok. Soittamisen feikkaaminen ei ole.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#159 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Äh, pakko vielä jatkaa:


Vteich, 7.6.2009 23:31:
---
vaikea noista nyt on alkaa todistamaan tekevätkö ne niillä läppäreillä muutakin kuin pelaavat miinaharavaa. Vaikea uskoa, että ne läppärit ihan täysin kulissin vuoksi lavalla olivat mukana.


No läppäreistä en tiedä. Syntikat ainakin oli. :D

Miten/miksi muuten soitat yhteen miksatun liven 2 eri läppäriltä, jotka eivät ole kiinni toisissaan? (Bluetooth ei riitä realtime ääneen.) Millä softilla? Vai onko toinen kone mikserin efektikanavassa tai samplerina? En siis tiedä enkä väitä etteikö 2 koneen live voisi olla ihan mahdollistakin, mietin vaan ihan mielenkiinnosta miten sellaisen toteuttaisi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

André

Posts: 457

#160 • • Edited André Madwave, Force
Ymmärrän että tiettyjä ihmisiä haittaa tämä 1 päivän menetys, itseäni ei niinkään koska en ollut silloin edes tulossa. Lauantai olisi siis vielä jäljellä ja nyt lähtee sitten ratkaisevat kysymykset järjestävälle taholle:

Mikä on tilan kapasiteetti teidän iltanne aikana?

sekä

Miten laskette myydyt liput(kun tuntuu siis olevan kolmea erillaista lippua olevan liikkeellä lauantaille) ja pidätte huolen siitä, että tapahtumaan ei myydä 2000 lippua ja puolet ihmisistä ei edes pääse sisälle Voimalaan?

myös tämä olisi kiva

Jos jonoa on pari korttelia sen takia että lippuja on myyty liikaa, niin pääseekö sisälle päässyt henkilö, takaisin sisälle jos käy esim tupakalla?

Painotan että nämä ovat itselleni tärkeitä kysymyksiä ja ratkaisevat pitkälti oman osallistumiseni ks tapahtumaan. Suurimmaksi osaksi jossittelua, mutta mielestäni olennaisia kysymyksiä.

Vapaaksi sain vaivalla itse lauantain, että pääsisin Marco V:tä kuulemaan. Mutta tämän pienoisen tapahtuman luonteen muutoksen johdosta en ole lippua ostanut, koska missään ei lue vieläkään sitä itselleni tarpeellista infoa. Jos mahdollisimman pian saisi näihin vastauksen, niin olisin kiitollinen.

André


edit: Niin ja kalenterissa mainitaan tapahtuman alkavan jo klo 16? Mutta infoissa lukee 18.