M: Pioneer CDJ 500 ll limited edition dekit

6 posts, 1 page, 2,949 views

hullu89

Posts: 9

#1 • • Edited hullu89
http://media.okidoker.com/data02/c/1/0/4/4612/17916/15893_2.jpg?updated=0

Elikkä siis myynnissä kuvan mukaiset pioneerin cd-dekit.
Ovat aika vanhat, tuota mallia ei ole valmistettu enää pitkään aikaan mutta toimivat erittäin moitteettomasti.

Eivät soita mp3-levyjä mutta poltettuja audio-cd:itä tietenkin,
eivätkä sisällä myöskään tälläistä scratch-ominaisuutta mitä näistä nykypäivän dekeistä löytyy.

Ollut mun käytössä yksissä bileissä missä ammattilaiset veivas näillä ihan ilman mitään ongelmia, joten skilsseistähän se on kiinni että kuinka laadukasta miksausta näillä saa aikaseks ;)

Tästä aloittelevalle dj:lle kohtuu hintaan kohtuu hyvät treenidekit:
Hintapyyntö ois 200 euroa, ite maksoin näistä aikanaan 300e..

Sijaitsevat Nurmijärvellä, saa noutaa mielellään mutta myös toimitus lähialueille mahdollinen.

Yhteydenotot yv:nä, sähköpostiin henryhakalaÄTkolumbus.fi tai 0407773462
Dj WerneX

Posts: 394

#2 • • Dj WerneX
öö onks noi ollut kotikäytössä vai keikka käytössä? ja onks noita yks vai 2kpl? ja onko noi kunnossa, sekä minä vuonna ostettu?
Dj WerneX

Posts: 394

#3 • • Dj WerneX
ja miten toi maksu juttu sitten jos ostaisin noi ?? kun asun helsingissä....
djbege

Posts: 264

#4 • • djbege

Dj WerneX, 12.2.2009 22:57:
öö onks noi ollut kotikäytössä vai keikka käytössä? ja onks noita yks vai 2kpl? ja onko noi kunnossa, sekä minä vuonna ostettu?



Dekit on monikko, joten lienee kaksi?

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

hullu89

Posts: 9

#5 • • hullu89

Dj WerneX, 12.2.2009 22:57:
öö onks noi ollut kotikäytössä vai keikka käytössä? ja onks noita yks vai 2kpl? ja onko noi kunnossa, sekä minä vuonna ostettu?



Edellisellä omistajalla oli kotikäytössä ja sitä ennen ne oli ilmeisesti jossain baarissa kiinteästi asennettuna, mulla on ollu käytössä yhellä keikalla ja sen jälkeen maannut lähinnä nurkassa..
Ei tietoa miltä vuodelta mutta vanhat ovat ja elämää nähneet, mutta toimivat täysin moitteettomasti kaikkien näiden vuosien jälkeen niinkuin laatumerkin pitääkin. Kaksi kappaletta tosiaan on ja maksu hoituu rahat käteen periaatteella tai tilisiirtokin onnistuu jos saat jotenkin todistettua maksun ennen kuin luovutan laitteet.
hullu89

Posts: 9

#6 • • hullu89
ostakkee nyt joku pois nää... vai onko kaikki klubituksessa feidareita? :P