Monday Bar Black & White Cruise 2009 4.6.2009 @ Tukholma-Riiga-Tukholma

43 posts, 3 pages, 14,067 views

Avatar
#21 • • Sunshine^82 Guest
Mukana ollaan! *ökkö* *iloinen*
inch

Posts: 176

#23 • • inch
huh on kyllä semmonen kattaus et joo määkin olen täällä ja kännissä::))
Insahn

Posts: 96

#24 • • Insahn
TJ 76, miiiiiiiksi niiin kaaaauan =/, tahtois jo nyt =)
Aeslie

Posts: 356

#25 • • Aeslie

Parker, 19.3.2009 22:57:
---
Aeslie, 18.3.2009 16:23:
Ei mua mikään vaivaa :D Mut pitää pitää se kuuluisa järki kädes ;)

---


Jos mulla olis ollu tämä kuuluisa järki kädessä, niin olisin pysytelly monesti kaukana näistä risteilystä... Mutta tässä sitä ny ollaan *poks*



Tässä nyt on pieni ero meidän 2 välillä, mutta ei nyt takerruta siihen ;)
Parker

Posts: 609

#26 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

Aeslie, 20.3.2009 18:24:
---
Parker, 19.3.2009 22:57:
---
Aeslie, 18.3.2009 16:23:
Ei mua mikään vaivaa :D Mut pitää pitää se kuuluisa järki kädes ;)

---


Jos mulla olis ollu tämä kuuluisa järki kädessä, niin olisin pysytelly monesti kaukana näistä risteilystä... Mutta tässä sitä ny ollaan *poks*

---


Tässä nyt on pieni ero meidän 2 välillä, mutta ei nyt takerruta siihen ;)



Niin, mä meen... Sä kermaperseilet *vink*
Aeslie

Posts: 356

#27 • • Aeslie

Parker, 21.3.2009 03:08:
---
Aeslie, 20.3.2009 18:24:
---
Parker, 19.3.2009 22:57:
---
Aeslie, 18.3.2009 16:23:
Ei mua mikään vaivaa :D Mut pitää pitää se kuuluisa järki kädes ;)

---


Jos mulla olis ollu tämä kuuluisa järki kädessä, niin olisin pysytelly monesti kaukana näistä risteilystä... Mutta tässä sitä ny ollaan *poks*

---


Tässä nyt on pieni ero meidän 2 välillä, mutta ei nyt takerruta siihen ;)

---


Niin, mä meen... Sä kermaperseilet *vink*



;) vaikka niin
Syntse

Posts: 1,652

#28 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Miten musta tuntuu ettei esi-lineupissa vielä niitä kovimpia pommei pudoteta
Aeslie

Posts: 356

#29 • • Aeslie

Syntse, 24.3.2009 19:54:
Miten musta tuntuu ettei esi-lineupissa vielä niitä kovimpia pommei pudoteta



Siihen luotetaan, ^^
Buutti

Posts: 2

#30 • • Buutti
Olisin kiinnostunut tästä matkasta, mutta oon vaan iha pihal et mite tonne sit saan itseni? Varaanko iha hytin normaalisti M/S romantikalle tuona päivämääränä vai myydäänkö tänne jossain erikseen jotain "lippuja"?

Vai onko tämä tapahtuma myyty loppuun jo aikoja sitten?
Syntse

Posts: 1,652

#31 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Buutti, 25.3.2009 23:10:
Olisin kiinnostunut tästä matkasta, mutta oon vaan iha pihal et mite tonne sit saan itseni? Varaanko iha hytin normaalisti M/S romantikalle tuona päivämääränä vai myydäänkö tänne jossain erikseen jotain "lippuja"?

Vai onko tämä tapahtuma myyty loppuun jo aikoja sitten?



Ei taida olla viel myyty kun ei taida olla viel tarjolla. Käytännössä tarttet itsesi tukholmaan kun tuo botski lähtee ja tietysti sen takastulon jälkeen takas suomeen eli reissuja tulee hki-sto sitten b&w risteily ja sen jälkeen sto-hki. Nuo B&W risteilyliput pitänee kai ostella ruotsista.

Onneksi noin vaikeasti ei tartte sentään itse mennä vaan kerran suomessakin on alkanut kova kiinnostus noita bileitä kohden on kimppatilauksia alettu tekemään joka helpottaa huomattavasti yksittäisen bilettäjän elämää.
ravec

Posts: 1,102

#32 • • ravec
Virallinen line-up julki
JasoX

Posts: 378

#33 • • Edited JasoX Ruoska
Suoraa copy pastea

Lineup:

Thursday, June 4

TECHNOCLUB FlOOR //
Starlight Palace, deck 6-7
20:00-06:00
Talla2XLC
John O´Callaghan
Scot Project
Sean Tyas
Sied van Riel
Robert Burian
LXD

FOOLS FOREST FLOOR //
Tango Bar & Dancing, deck 6
21:00-06:00
Kamui
Dave Schiemann
Audiowarp
Ultraform
Trimada
Hellbound

Monday Bar
Morning Gymnastics //
06:00-08:00
TBA


Friday, June 5

Q-DANCE FLOOR //
Starlight Palace, deck 6-7
20:00-06:00
D-Block & S-te-fan
Frontliner
Max Enforcer
B-Front
Evile Activities
DV8


MONDAY BAR FLOOR //
(Presented by Steve & JP Bates)
Tango Bar & Dancing, deck 6
22:00-09:00
Tatsumi
Amar
Akesson
Mike Shiver
Jonas Hornblad
Rokkaz
Druncore

Tranceclubber Floor //
Sundeck, deck 10
12:00-04:00
TBA

Priser:

B-hytt
4 pers..........1090:-
3 pers..........1290:-
2 pers..........1390:-
1 pers..........2390:-

A-hytt
4 pers..........1290:-
3 pers..........1490:-
2 pers..........1590:-
1 pers..........2590:-

DeLuxe
2 pers..........2490:-
1 pers..........3990:-

Svit
2 pers..........3960:-
1 pers..........5190:-

Herr/dam-hytt
1 pers.........1390:-

Monday Bar Black & White Cruise 2009
Torsdag-lördag 4-6 juni
M/S Romantika
Stockholm-Riga-Stockholm
40 timmar - två nätter

Avgång Stockholm, Tallink-terminalen, Frihamnen:
Torsdag 4 juni 17.00

Ankomst Stockholm, Tallink-terminalen, Frihamnen:
Lördag 6 juni 09.30

Mvh,
Staffan & Johnny
Monday Bar

--
heartbeat will never fade

Avatar
#34 • • Sunshine^82 Guest
ahaa nyt ei siis enää olekaan noita c-luokan hyttejä??
JasoX

Posts: 378

#35 • • JasoX Ruoska

Sunshine^82, 1.4.2009 20:31:
ahaa nyt ei siis enää olekaan noita c-luokan hyttejä??



Vähän siltä vaikuttaa

--
heartbeat will never fade

sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!
onnonnom tuli sit vissii varattua joku sviitti tai deluxe :D E
sts

Posts: 7,969

#38 • • sts Sama pyynti aitta!
Tuli peruttua reissulle lähtö ku mielummin sijoitti rahat keskieuroopan reissuun.
Syntse

Posts: 1,652

#39 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Huhheijaa 4 yötä merillä.

Hyvä reissu oli kyllä, ekana päivänä oli hieman vaikeuksia löytää musiikkia mistä dikkailla, tokana päivänä kyllä oli sitten sitäkin enemmän. Jäi mahtava fiilis, kipeät jalat ja väsy sekä tietysti hienot muistot itse bileistä, hyttibileistä, terminaali odotteluista jne... Kyl varmaan joutuu ottaa vielä uusiksi.

Suomalaisia ois kyl voinut olla matkassa enemmänkin.

Kiitokset matkaseuralaisille ja muillekkin uusille tuttavuuksille matkan varrella.
Avatar
#40 • • Edited Muussika Guest
EKA! (edit: tuli romaani ni enpä ollukaan :D)

HUH mikä reissu! 4 päivää laivalla enkä ees oo merisairas! :D

Kyllä ruottalaiset tajuaa hyvän trancen päälle, huhhuh! Ihan tajuttoman hyvää settiä tuli koko ajan valkosella areenalla. Ei mitään löysää progepelleilyä, vaan sillon kun progempaakin tavaraa tuli, oli siinäkin potkua ja munaa. <3 Meiän pitäs ottaa Suomessa mallia moisesta, ei meinaan ole täällä tullut vastaan moista maistuvaa settiä.

Musta areena ei meikään oikeen iskenyt, vaikka toivoin kuulevani hyvää astetta rankempaa soundia. Hardstyle soi koko ajan, tai ainakin aina silloin kun kävin tsekkaamassa mitä siellä soi. Mä en tykkää hardstylestä, hardipuolen tarjonta oli mielestäni tosi suppea. MUTTA tokana iltana mustan areenan ollessa pääareena kuulin kyllä jopa HYVÄÄ hardstyleä jokusen aikaa, ja menin jopa tanssimaan! Eli propsit siitä. Harvinaista, hyvin harvinaista. :)

Ehdinpä kaverille tokaista reissun aikana, että oih ja voih kunpa avaruushenkinen space-bar olisi auki, ja kunpa siellä soitettaisiin psykeä. NOH, mun toiveeni toteutui! Sielläpä soi aluksi tosi hyvä hardimpi trance, ja sitten vielä ihan älyttömän hyvää psykeä! Koskaan en ole kuullut niin maistuvaa psykesettiäkään, olin niiiiiin liekeissä notta huhhuh! Mun alushousut oli läpimärät, ja hiki oli kastellut myös hameen. Paita oli niin märkä, että kun laitoin sen hytissä hetkeksi sohvalle viilentääkseni itseäni, jäi sohvalle iso märkä läiskä. :D En vaan pystynyt lopettamaan tanssimista, vaikka oli kauhea jano ja nestehukka. Hymy korvissa olinkin sitten koko loppuillan. *hihu*

En havainnut yhtäkään känni- tai kamaördääjää saatika minkäänmoista häiriökäyttäytymistä reissun aikana. Ihmiset osasivat käyttäytyä ja näyttivät iloisilta sekä olivat helposti lähestyttäviä. :) Me likes! Ainut miinus olivat sellaiset hyttiläiset, jotka luukuttivat aivan täysillä hyteissänsä musaa ison subbarin kera aamusta iltaan, eli nukkuminen oli kutakuinkin mahdotonta. Sääntöjen mukaan musaa ei olisi saanut soittaa niin lujaa, ja kävin naapurihytin pojille asiasta huomauttamassa, mutta meno aina jatkui jossain vaiheessa. Kerran kutsuin turvamiehet paikalle, mutta siihen se sitten jäikin, suurempia häiriöitä ei siis ollut. Mun mielestä olisi reilua antaa ihmisille mahdollisuus nukkua ja kuunnella halutessaan omaa musaa, mutta kaikki eivät ilmeisesti olleet samoilla linjoilla. Vika laivamatka stokiksesta hesaan kuluikin sitten nukkuen ja telkkaria katsoen, onneksi siinä sai vähän univelkoja takaisin.

Meitä oli peloteltu etukäteen, että kun ne ruottalaiset naiset on niiiiin kauniita, ja oi voi kun yleensä suomalaiset tuntee itsensä niin rumiksi niiden rinnalla... En mä kyllä havainnut mitään tämmöistä ilmiötä, hyvin sinne sekaan tämmönen silicon-free kalkkilaivan kapu sulautui. Itseasiassa esim. mun tukasta oltiin ihan fiiliksissä, kun ruotsalaisilla oli tosi hillitty tyyli noin niinkuin yleisesti. Olin aika yllättynyt siitä kuvaajien määrästä, koska Suomessa tämmönen fleda on ihan normaalia huttua, ainakin kun katselee nuoria ihmisiä kadulla.

Pääareenan laserit oli mageimmat, mitä oon koskaan nähnyt, oli kaiken maailman värejä. <3 Nää kekkerit oli ehdottomasti yhet parhaista bileistä, missä oon koskaan ollut. Näissä oikeestaan sai kokea kaiken sen, mitä esim. tän vuoden Laserpointeista jäi uupumaan: hiton hyvää trancea, kokoajan oli jossakin täydellistä musaa, aivan mahtavat valot (2009 Lasereissa kunnon valosirkus alkoi mielestäni liian myöhään, enkä ollut sitä todistamassa lainkaan).

Summa summarum:

* Pikkarit kastui
* Varpaaseen tuli hemmetin iso rakko psykeilyjoraamisen jälkeen
* Bilekengistä on pohjat irtoamassa
* Selkä ihan *tanan kipeä
* Mun piti todistaa muutamalle ruottipojulle, että olen oikeasti suomalainen, kun luulivat mua ruottalaiseksi - VAIKKA puhuin tätä mun suomenruottia. Jotain siis osaan, jee! :D

On siis tullut jorattua (ja kielikylvettyä) oikeen sydämen kyllyydestä! *plur*

Ehottomasti uusiksi joskus, mutta ei tätä 4 päivän laivarumbaa kyllä jaksa kuin max kerran vuodessa. :)