HK-System - Revelation Of HardstyleZ (vitun timmii saksaa)

42 posts, 3 pages, 15,179 views

mastream

#21 • • mastream

astaroth, 12.2.2009 00:01:
---

imo nykyhardstyleen pätee loistavasti lausahdus, jonka nimimerkki "Dixie" letkautti drum'n'bassista stealth unitilla (huomioidaan erityisesti lihavoitu osuus):

---
2000-luku ja tuotantotekninen mullistus aiheutti mun mielestä sen, että biiseihin ei nähä niin paljon vaivaa ku joskus muinoin. kaiken saa tehtyy melko nopeesti tai huomattavasti nopeemmin. isolla osaa tuottajista on päätavote vääntää hetken anthemi, jota fabio ja groove sitte soittaa ohjelmassaan hyvien läppien ohella. Musiikkia tulee nopeemmin ja sen käyttöaika on erittäin lyhyt. Hauskinta oli kuulla sillo, ku reason tuli ulos melko isoiltaki tuottajilta biisejä, jotka perustuu pitkälti reasonin dr-rex loopsampleihin sellaisenaan. ei mun mielestä eroa kauheesti siitä, että vääntää biisin dance ejaylla. sillähän ei käytännössä oo väliä millä ja miten tekee, mut vahvistaa sitä vaivannäkö pointtia.

---

Eiköhän tuo päde aika suurelta osin nykyajan konemusaan yleisesti.
#22 • • astaroth Guest

mastream, 16.2.2009 17:45:
Eiköhän tuo päde aika suurelta osin nykyajan konemusaan yleisesti.

jep, mutta joihinkin se pätee vielä enemmän
Damien

#23 • • Damien [tr3ox]

Burmax,. .. että vanha kunnon perus sieluton piripolkkameininki toimii kaikille roimasti paremmin <3

Mitäs vittua, sielutonta piripolkkaa? Isäs oli niin ruma et teki sut, muutti ite pois ja jätti sut asuu Turkuun - eikä kukaan huomannut vaihtoasi.. .

---ach da internets---

ja sitten itse kappaleeseen.

Hyvin lähtee, ja sitä paitsi tässä on sitä jotain mitä olette onnistuneet luomaan tähän hukuksissa olevaan genreen - TÄSSÄ ON MUSiKAALiSiA ELEMENTTEJÄ JA SäVELLYSTYÖTÄ! Loistavaa, two points siitä - synkkyyden kuuluukin tulla meloista eikä mistään [*]vitun semi gabberi-jyrny-juustokiksupotkusta hk-slaissien välissä.

[*] Oon aina vastustanu Hardstylee genrenä ja tuun vastustamaan vieläkin sieluttomana-pjiripjolcca djn muodossa.

Biisi skulaa, eikä väsytä, hyvää poppista rakenteeltaan ja rankkaa saundeiltaan. Tässä on vähän niinku jokaiselle jotain menoa, pistä demot eteenpäin - menee takuuvarmasti kaupaksi, sen verran laadukasta tuotantoa.

- vikaa kertsiä ei ois tarvinnu, breikseistä vaan melojen säestäessä loppuun. Siinä ne miinukset tais ollakkin.
Burmax

#24 • • Burmax

Mitäs vittua, sielutonta piripolkkaa? Isäs oli niin ruma et teki sut, muutti ite pois ja jätti sut asuu Turkuun - eikä kukaan huomannut vaihtoasi.. .

Ja sun ikä oli? :)

--
My role is all the thoughts that provoke your fear &lt;3

Burmax

#25 • • Burmax

[*] Oon aina vastustanu Hardstylee genrenä ja tuun vastustamaan vieläkin sieluttomana-pjiripjolcca djn muodossa.

...ja tässä erinomainen syy ja seuraus suhde sille, miksi sä et juurikaan tiedä kyseisestä genrestä mitään, et sitten edes vaikka kuinka pireissä olisit ;)

--

MRC

#26 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
kivan synkkä biisi mut kick on aika munaton :) potkuu/säröö siihe ;)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Meke

#27 • • Meke GT Digital, BCN Records
Hyvinhän tämä toimii. Voisin kuvitella että joku dj soittaa tän biisin (+ jotain % pitch nopeampana) ja tanssilattialla ihmiset bailaa.

HK-System nimi on kyl niin lähellä K-System nimeä että se hieman hämää (olenko ainoa?!) *vink*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Andy

#28 • • Andy

Burmax, 16.2.2009 21:46:
---

---

...ja tässä erinomainen syy ja seuraus suhde sille, miksi sä et juurikaan tiedä kyseisestä genrestä mitään, et sitten edes vaikka kuinka pireissä olisit ;)

ONNEKSI SINÄ TIEDÄT..skenepisteesi saivat juuri uuden käänteen Bahrain kanapörssissä.

BurmaxLogo.jpg

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Burmax

#29 • • Burmax

ONNEKSI SINÄ TIEDÄT..skenepisteesi saivat juuri uuden käänteen Bahrain kanapörssissä.

Mä sit rakastan tätä klubbarin osa-aluetta nimeltä "karataan porukalla yhden päälle, kun ei pidetä sen jutuista eikä musiikista eikä mistään, ja ei tiedetä ees miks hyökätään, mut muuten vaan jees meninikii!" *nauru*

Tulkaa hyvät ihmiset vaikka face to face keskustelemaan asioista, tää netissä "ownaaminen" on suht lame ass :) varsinkin, kun juttujen taso on tällaista.

--

MRC

#30 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Andy Humble, 16.2.2009 22:31:
---
MRC, 16.2.2009 22:09:

---

Tolla ideologialla työnnä biisis kitaravahvarin läpi! Niin kyllä leka hakkaa!

gorgoroth1207.jpg

Komee kundi ;)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Damien

#31 • • Edited Damien [tr3ox]

Burmax,
Ja sun ikä oli? :)

Voi vittu, anteeks etten laittanu plurinalle hymiöhaperoo tonne perään - luulin että ymmärrät vittuilua hyymörinläjina.

Burmax,

Voi paskavittu, otin auktoriteetin roolin mitä tulee polkan soittamiseen ja klubbarissa härväämiseen, gabberin, hc:n, pc:n ja wc:ssä käyntiin - edustan Jumalan jälkeen ylintä sanavalmista vittuilevaa Djtä, joka tietää genreistä hevonvitunpaljon *plur* siinä sulle se hymiö.

ps. Hardstyle sukkaa edelleen, Italialaiset ja Hollantilaiset teki sen ainekset jo 90-luvulla ja joku Saksalainen biznezmän vaan keksi laskea tempoa 2000-luvulla ja väitti uuden genren syntyneen.

". .. Hooociannaa Gabberin poika, pyyyhitetttyy olkoooon hään.. ."

pps. Tää on kolmas hyvä Hardstyle -biisi mitä oon 5-vuoden sisään kuullut, yks on Samin soittama ja kaks muuta kotimaista tuotantoa.

Burmax,
Mä sit rakastan tätä klubbarin osa-aluetta nimeltä "karataan porukalla yhden päälle, kun ei pidetä sen jutuista eikä musiikista eikä mistään, ja ei tiedetä ees miks hyökätään, mut muuten vaan jees meninikii!" *nauru*

Tulkaa hyvät ihmiset vaikka face to face keskustelemaan asioista, tää netissä "ownaaminen" on suht lame ass :) varsinkin, kun juttujen taso on tällaista.

Täällä kukaan muu koita ownaa ku sun egos. Myö vaan rehellisesti vittuillaan päin näköö ku myö meinataan mitä myö sanotaan. Sitä paitti - sie nappasit klapin eka. Käy hää siin sit tuollai vittuilee ja heti o valitamasaha ku hommaha kussoo kintuille. Nappaa kloppi mora pirttipöyräst irti ja lähretääs tasaselle kierähtelemähänähähän. Se kumpi ottaa kaks ekkaa viiltoa ja komian kolmannen siihe piälle, päässöö ens kerralla UG-maggara_majurixxx. *pahis*
Andy

#32 • • Andy
..edit :

omia poistettu, koska itekkin käyttäisin ko vahvaria *lmao* ..älkee olko oikeesti nii vakavaa porukkaa.. :j tönkö tönkö ja kaikenlaiset hakkenjutut on iha kivoja..ei siinä mitään ;)

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

HimoKimmo

#33 • • HimoKimmo

Täällä kukaan muu koita ownaa ku sun egos. Myö vaan rehellisesti vittuillaan päin näköö ku myö meinataan mitä myö sanotaan. Sitä paitti - sie nappasit klapin eka. Käy hää siin sit tuollai vittuilee ja heti o valitamasaha ku hommaha kussoo kintuille. Nappaa kloppi mora pirttipöyräst irti ja lähretääs tasaselle kierähtelemähänähähän. Se kumpi ottaa kaks ekkaa viiltoa ja komian kolmannen siihe piälle, päässöö ens kerralla UG-maggara_majurixxx. *pahis*

No jo on... siis veit sanat mun suusta. Eli mun ei tarvii lausahtaa ite tota:) En tiedä mitä itse turun taikuri odotti, kun kävi julistamassa vanhan polkan sieluttomaksi (enkä nyt väitä, että tää biisii on sitä vanhaa polkaa, mutta niitä hienoja vivahteita oon yrittäny tuoda esille). Jos kusee vastatuuleen nii se oikeesti kääntyy omille kintuille! Ellei kuse niin terävästi, että se rikkoo sen tuulen ;)

Niin ja kiitos viellä palauttesta. Kaikki palautteet on huomioitu kärjessä tämä toisen kertsin poisto. Hyvä ehdotus. Vois ehkä saada biisiä, miten nyt sanois... Ehkä viel ytimekkäämmäksi. Ei tartte aina olla sitä loppu mixauskicckiä vaan, jotain jää itse djllekki kehitettäväksi:)
HimoKimmo

#34 • • HimoKimmo

MRC, 16.2.2009 23:00:
---
Andy Humble, 16.2.2009 22:31:
---
MRC, 16.2.2009 22:09:

---

Tolla ideologialla työnnä biisis kitaravahvarin läpi! Niin kyllä leka hakkaa!

gorgoroth1207.jpg

---

Komee kundi ;)

Tosiaan! Veikkaan, että jos vedän biisin ton sällin vahvarin läpi, niin siihen tarttuu kuollut lapsi, joka haisee mustalle kynttilälle!
xl8r

#35 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Vaikka itse en tuohon hardstyleen tätä nykyä enää niin kovinkaan paljoa syty, lämmitti muakin kummasti tämä biisi. Jatka vaan hyvää työtäsi, äläkä välitä niiden urputuksesta "jotka ovat jo kaiken kuulleet".

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

HimoKimmo

#36 • • HimoKimmo

xl8r, 18.2.2009 08:43:
Vaikka itse en tuohon hardstyleen tätä nykyä enää niin kovinkaan paljoa syty, lämmitti muakin kummasti tämä biisi. Jatka vaan hyvää työtäsi, äläkä välitä niiden urputuksesta "jotka ovat jo kaiken kuulleet".

On kiva kuulla, että tehtyäni kovan työn tämän eteen, biisi on saanut hyviä fiiliksiä aikaan:)
Kyllä saksaa kimmon tapaan tulee jatkossakin:)
HimoKimmo

#37 • • HimoKimmo
Olisko kellään muulla mitään lisättävää viel?
Arsk4_

#38 • • Arsk4_ Lihis
Ihan kiva veisu *hymy*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Syntse

#39 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Ihan kivasti toimi tää biisi ainakin livenä kun pamautin tuol DoubleBD bileissä. Heti juoksi muutama tanssija lisää lattialle.
Burmax

#40 • • Burmax

Ja sä vai tiedät? Sä oot joku vitun juntti suomen perseenreiästä.Junttia on sun tuottama soundikin. Sä et tiedä tosiaan mistään mitään. Jos tietäisit niin sä et tekisi Hardstyleä. *dissaa*

Tervetuloa perseenreikään sanomaan sama asia päin naamaa, kun niin kovalla verbaliikalla uskallat täällä klubituksessa päteä ;)

--