Hardi on aina ollu mun lemmppari saundii ja tulee olemaan.
On se vaan niin, et jos ei oo haardii ni ei oo laiffii! Vai mitä! Kommentoikaa...
Hard On!
freeform, hc, psy
lisätiedot - kuuntele
42 posts, 3 pages, 15,149 views
Epyx, 11.2.2009 14:14:
Meikä lähtis liikkeelle parilla zetalla mut menee näinkin
HimoKimmo, 11.2.2009 21:43:
Ei kellään muulla olis mitään lisättävää..ainakin salilla biisi tuntui toimivan! Hyvin tuli tuplat takaa!
Ei kellään muulla olis mitään lisättävää..ainakin salilla biisi tuntui toimivan! Hyvin tuli tuplat takaa!
astaroth, 11.2.2009 13:56:
surullisia asioita:
- paremmin tuotettu, kuin moni tänä päivänä julkaistava kappale
- tämänkin saisit julkaistua, kun jaksaisit vähän tyrkyttää
vituttava asia:
-artistin, tai kappaleen nimessä ei ole z-, eikä x-kirjaimia
Syntse, 11.2.2009 21:57:
---
---
Yleensä hyvä tavara saa aika vähän kommenttia... ja huonokin vain vittuilua.
Kokeile laittaa myös GHS foorumille luulis sieltä irtoovan ainakin kommenttia.
Burmax, 11.2.2009 23:29:
A) - tää biisi on tuotettu noin 8 vuotta vanhoilla saundeilla
B) - tänä päivänä ehkä juurikin saksassa jopa kuuleekin vielä moista julkaistavan (en tiedä miksi)
C) - Saksa juurikaan EI ole hardstyle maa missään nimessä
D) - mitä tulee tämän tyylisen biisin julkaisuun...hmm...ehkä 10vuotta sitten
E) - mun mielestä on aivan sama onko artistin nimi tai kyseinen biisi kirjoitettuna muotoon pii sadan desimaalin tarkkuudella tai jollain peltokuvioinnilla.
Ja kannattaa huomauttaa näille lafkan tyypeille siellä, että nykyhardstyle on paskaa, että vanha kunnon perus sieluton piripolkkameininki toimii kaikille roimasti paremmin <3
2000-luku ja tuotantotekninen mullistus aiheutti mun mielestä sen, että biiseihin ei nähä niin paljon vaivaa ku joskus muinoin. kaiken saa tehtyy melko nopeesti tai huomattavasti nopeemmin. isolla osaa tuottajista on päätavote vääntää hetken anthemi, jota fabio ja groove sitte soittaa ohjelmassaan hyvien läppien ohella. Musiikkia tulee nopeemmin ja sen käyttöaika on erittäin lyhyt. Hauskinta oli kuulla sillo, ku reason tuli ulos melko isoiltaki tuottajilta biisejä, jotka perustuu pitkälti reasonin dr-rex loopsampleihin sellaisenaan. ei mun mielestä eroa kauheesti siitä, että vääntää biisin dance ejaylla. sillähän ei käytännössä oo väliä millä ja miten tekee, mut vahvistaa sitä vaivannäkö pointtia.
Hm, ja mitäs hiton välii? Jos niillä eväillä saa kuunneltavan ja melkeen jopa raikkaan kuulosen veisun, ni miksei tekis sit hieman nykysestä valtavirrasta eroavaa. Vai täytyykö aina tehä sitä saundii, mitä tietää levylafkojen odottavan? ..että varmasti saa uuden julkasun, joka ei erityisemmin eroo entisistä?Burmax, 11.2.2009 23:29:
8 vuotta vanhoilla saundeilla
julkaisuun hmm...ehkä 10vuotta sitten
---
astaroth, 11.2.2009 13:56:
surullisia asioita:
- paremmin tuotettu, kuin moni tänä päivänä julkaistava kappale
- tämänkin saisit julkaistua, kun jaksaisit vähän tyrkyttää
vituttava asia:
-artistin, tai kappaleen nimessä ei ole z-, eikä x-kirjaimia
---
Totanoin... ensin on aivan pakko ottaa boxista tää sun kommentti pöydälle
B) - tänä päivänä ehkä juurikin saksassa jopa kuuleekin vielä moista julkaistavan (en tiedä miksi)
E) - mun mielestä on aivan sama onko artistin nimi tai kyseinen biisi kirjoitettuna muotoon pii sadan desimaalin tarkkuudella tai jollain peltokuvioinnilla.
astaroth, 12.2.2009 00:01:
---
---
vanhahan se on mikä rules :P ei kyllä mun mielestä olla kovin paljoa menty eteenpäin, joka oli nimenomaan yksi syy minkä takia oma kiinnostukseni ko. musiikkiin hiipui.
---
---
nii-in. ei varmaan tiedä saksalaisetkaan :D
---
---
mitäs väliä sillä on? jos tuolle linjalle lähtee, niin maailman ainoat hardstyle-valtiot ovat hollanti ja italia :]
---
---
tämähän on nyt enemmän perus saksa-hardtrancea, kuin mitä nykyään pidetään hardstylena. biisistä löytyy vaan noita ihan tällekin päivälle ominaisia hardstylen piirteitä, lukuunottamatta sitä, että toi perus blutonium-reverse bass on jäänyt ajan myötä. mutta oikeasti välillä ihmetyttää, että mitä ideatonta rapaa noi ihan nimekkäätkin lafkat puskee ulos.
---
---
no älä nyt oikeasti ota noin vakavasti. pieni itseironia genrestereotypioista on tervettä, sitä kun voi repiä ihan jokaisesta elektronisen musiikin genrestä :D
---
Ja kannattaa huomauttaa näille lafkan tyypeille siellä, että nykyhardstyle on paskaa, että vanha kunnon perus sieluton piripolkkameininki toimii kaikille roimasti paremmin <3
---
saattaisko ne loukkaantua? :PPP mutta vakavasti: soundi ei välttis ole paskaa, se on vain yllätyksetöntä ja kuolleeksi potkittua. monet tuottajat käyttävät samoja soundeja ainoastaan eri sävelkuvioilla. onhan mullakin toi oma stash siltä kaudelta, kun se musiikki oli mulle se juttu, ja jokaisella on edelleen oma snadi tunnearvonsa ja aiheuttavat vieläkin säväreitä