Jan johnston

7 posts, 1 page, 2,563 views

#1 • • ikj Guest
tietäiskö kukaan että onx jan tehnyt mitään omaa levyä,tai jotain sen tyylistä??ja mistä sais? ainakin mun mielestä hänellä on parhaimmat ja kauneimmat vokaalit konemusassa mitä olen kinä kuullut....*super**iloinen*
Jussi Soro

#2 • • Jussi Soro choon!
Jan on tehnyt omalla nimellään vain kaksi sinkkua, Flesh ja Silent words.

Sen lisäksi Jan on laulanut vokaaleita todella moneen biisiin, esim Freefall - Skydive. Omaa (täyspitkää) levyä ei ainakaan vielä löydy.
TonySt

#3 • • TonySt mediamoguli
joo, omaa levyy ei rouvalta vielä löydy, mutta tekeillä on... levyä on tekemässä muuten Suomen oma J from Beat Pusher *joo* Pauli Oakenfoldin ja BT:n ohella WAU*joo*

Niin, ja juuri on ilmestynyt sinkku: Jan Johnston: " Am I On Pause" joka on myöskin ehanata siirappiiii, nami nami *plur*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

alphamagic

#4 • • alphamagic
...halusin vaan antaa mielipiteeni julki, RRRRAKASTAN Janin ääntä*sydän**sydän* toimii niin perkeleen hyvin aina... ja uusin tuttavuus, Cosmic gaten Raging storm, nam nam nam... Janin ääni toimii rankemmankin trancen kanssa!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

PoisoN

#5 • • PoisoN
alphamagic:

Cosmic gaten Raging storm, nam nam nam... Janin ääni toimii rankemmankin trancen kanssa!

Täytyy myöntää että raging stormissa on ehkä kauniimmat lyriikat mitä oon trancebiisissä kuullu. Mä kuitenki tykkään enemmän biiseistä jossa niitä lyriikoita on vähän.
Riku

#6 • • Riku The Little Prince
*sydän* Jan *sydän*

*Fiuuu* *k0ps* *purr*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

tuitui

#7 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
kyl huomasi celegenessä kuinka Janin ääni osasi irrottaa kylmät väreet!! oli aiwan ihanan kaunista! ja se hymy ihmisten huulilla huoh... *plur*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"