Sunnuntailaskut 22.2.2009 @ Helsinki

96 posts, 5 pages, 15,626 views

Jone

#81 • • Jone Archibald Haddock

wiwi, 23.2.2009 13:23:
No tuota, ei ainakaan mulle näy kun en ole facebookissa. :(
Vaan ehkä ne tulee johonkin muuallekin?

Nää kuvat on teknisesti niin järkyttävää paskaa, että SESSIONS2:een en niitä kyl tunge ettei meille taas päästä vinoilemaan siitä kuinka taso on laskenut. *nauru*

Mut joo:
http://www.flammabul.com/laskut

Halusin kuitenkin jakaa noi, koska niissä on aika hyviä fiiliksiä. Minä *sydän* hyvät fiilikset.
pululu

#82 • • pululu .jemmutti.
Dumlekaakao *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Lyylikki

#83 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
HiHi...olipa mukava päivä.

Mulla oli koko ajan semmonen fiilis, että on aika sunnuntai, mutta jotenkin sain sen kuitenkin pidettyä edes vähän itseni ulkopuolella sen tunteen, joten jaksoin raahautua pakaille, jaksoin laskea mäkeä ja jaksoin vieläpä tanssahdellakkin.

Oli hyvä, että tuli lähdettyä.
Jone

#85 • • Jone Archibald Haddock

vilna, 23.2.2009 14:59:
---
pululu, 23.2.2009 13:40:
Dumlekaakao *sydän*
---

Joo hyvää oli ja sitä oli riittävästikin :) (kiitti Jone)

Hyvä et maistui, kummatkin. *hali*

Mä en yleensä ole kauheasti kaakaomiehiä, mutta voi olla että joudun tänään hakemaan kaupasta lisää maitoa että saan illalla tehtyä tota itselleni lisää.
Turbulenc

#86 • • Turbulenc BErmuDA
Oli kyl erittäin mukava sunnuntai,ja mäkeäkin oli kiva laskea..Tunsi melkein olevansa taas 12-vuotias =D

Musiikki toimi myös vallan mainiosti ja vilukaan ei päässy yllättämään koska varustus ja huoltojoukot toimi erittäin hyvin..Ja jos hetkellinen vilu pääs yllättämään, ni ei muuta ku mäkeen takas, tai sit jalkaa vaan nostamaan
Yhteenveto :2xpulkkia meni rikki,niskat kipeänä mutta siltikin erittäin hyvä mieli jäi mäenlaskusta ja eritoten musiikillisesta puolesta

$, 23.2.2009 00:55:
Eritoten 360 rattikelkalla oli kunniamaininnan arvoinen.

Onko siellä joku kolmosia vääntäny menemää?.. ite kyllä koitin mutta se spinni tuntu töksähtävän aika pahasti jo 180 kohalle =D

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

peikkolapsi

#87 • • peikkolapsi miisa the maskotti

golem, 22.2.2009 23:45:
---

Aikataulut oli erinäisistä syistä vähän jäljessä. Mä alottelin joskus 19:35 aikoihin, ja soitin psykee (parii ekaa biisiä lukuunottamatta, jotka oli progempaa).

no ajateltiinkin, että sitä tulee sitten viimeset kakskytä minsaa. no, ei se mitn *hellokitty*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

JaUHomAto

#88 • • JaUHomAto väärä nimi

---

---

Onko siellä joku kolmosia vääntäny menemää?.. ite kyllä koitin mutta se spinni tuntu töksähtävän aika pahasti jo 180 kohalle =D

mä näin kans vaan jonku 180 ja risat :D varmaan just toi sun veto, hehe. mut oli sekin ihan siisti, ois pitäny olla vähä isompi hynde :P

ps. siihen soittokatokseen oli kyhätty joku iha hullu hyppyri, siit ku oliski joku yrittäny *tirsk*
#89 • • jesus Guest

JaUHomAto, 23.2.2009 22:26:
---

---

---

---

mä näin kans vaan jonku 180 ja risat :D varmaan just toi sun veto, hehe. mut oli sekin ihan siisti, ois pitäny olla vähä isompi hynde :P

ps. siihen soittokatokseen oli kyhätty joku iha hullu hyppyri, siit ku oliski joku yrittäny *tirsk*

Kyl siit joku ainaki kerran tuli. Komeesti tulikin.
Entropy

#90 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Kiitoksia kaikille osallistujille, oli hienoa nähdä puisto täynnä kaikenikäisiä hymyileviä kasvoja!

Pahoittelemme aikataulun viivästyksiä, wanha uskollinen aggregaatti päätti temppuilla kuten teki myös sen tilalle hankittu varalaite. Kolmas paikalle saatu aggre suostui yhteistyöhön joten soundikin onneksi saatiin viimein toimimaan :)

Soittopaikan läheisyydestä löytynyt avaimet, palautetaan lähiaikoina poliisiasemalle mikäli kukaan ei kysele.

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

SkeZ

#91 • • SkeZ Teknoshamaani

JaUHomAto, 23.2.2009 22:26:
---

---

---

---

Kylhän yks Teemu veti siitä pulkalla läpi. Lentoa ei hypyssä juuri ollut, mutta tuli katoksen toiselta puolelta kuitenkin ulos kunnialla.
JaUHomAto

#92 • • JaUHomAto väärä nimi

Kylhän yks Teemu veti siitä pulkalla läpi. Lentoa ei hypyssä juuri ollut, mutta tuli katoksen toiselta puolelta kuitenkin ulos kunnialla.

no hitto! :D mä oon selkeesti menettäny paljon.

mut minkäs teet, ei oikeen viittiny missaa kyytiä kotio. *hmph*
dj upi

#93 • • dj upi
Oli kyl letkee meininki! Ens su uusiks, aiight? Hjuva musa, hauskat ihmiset ja mikä toi psykewhinetys nyt oli? Ihan hauskaahan tuo oli housenki tahtiin ja sopi päiväsaikaan paremmin kun taas sit tsykedelia sillon illan hämärässä oli aivan loistavaa!

En nyt tiä kuka siel soitti Molokoa ja muita ihq klasareita mut erityiskiitos sille soittajalle! Golemi veti kans kaunista musiikkia :)
a-j

#94 • • a-j
oli kivaa juhlistaa synttäreitään! :) vaikka aluks agregaatit ei oikein
suostunukkaan toimimaan :D mut mikäs siinä, mukavahan niitä oli olla
mukana "asentamassa" :d ja notskikin! ja nyt savunhajuiset vaatteet! jee!
:)

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

cinde

#95 • • cinde
tuoksuttelin vielä tänäänki savunhajua vaatteista :D oli kivaaaaaaa!

--
Hei älä spiidaa, kyllä ne tontut viel löytyy. Mä lupaan