M: Pioneer CMX-3000 ja 3U 30/70 -laiteräkki (merkkiä Omnitronic)

1 post, 1 page, 1,182 views

pylonen

Posts: 13

#1 • • Edited pylonen Paavi
Myyn enemmän tai vähemmän tarpeettomana Pioneerin CMX-3000 tuplapesä-cd-soittimen (uuden hinta n. 800-850e), faderstart- ja RCA-piuhat ja soittimelle sopivan kevyen säilytys-/kuljetuskotelon (merkkiä Omnitronic, uuden hinta n. 90-100e). 30124562.jpg
Molemmat sijaitsevat Tampereella n. 3km keskustasta itään.
Räkkikotelo on tehty suhteellisen ohuesta materiaalista ja päällystetty jonkinlaisella hopeanvärisellä metallikalvolla. Seinämateriaalin ohkaisuudesta johtuen en suosittele käyttämään tätä koteloa toistuvaan roudaukseen (eikä muuten valmistajakaan suosittele...). Säilytykseen ja satunnaisiin kuljetuksiin se on aivan sovelias. Kotelossa on yksi pieni valmistusvika: siitä puuttuu toisesta kannesta yhden kulmasuojan kiinnityspisteestä pop-niitti. Tästä pienestä viasta ei mielestäni ole muuta harmia kuin siirtäessä kuuluva kilinä. :)
CMX-3000 -soitin on ollut aiemmin tietääkseni yhdellä omistajalla, itse olen ostanut sen Mekeltä (muistaakseni) viime vuonna. Ohjaimessa on jotain osittaista kontaktihäiriötä oikeanpuolimmaisissa Cue- ja Play-namiskoissa. Samanlaista häikkää olen havainnut myös muutamassa ravintolakäytössä olleessa laitteessa. Lisäksi joidenkin poltettujen levyjen (n. joka sadannen) kohdalla on ilmennyt lukuvaikeuksia. Laitteen huoltaminen näiden pikkuvikojen kohdalla ei liene hirveän kallista. Jos opettelee painamaan edellä mainittuja nappeja oikeasta kohtaa, niin selvinnee ilman huoltoa. :)
Myyn molemmat pakettina. Hp. 450e
Mielestäsi liian korkea hinta? Tarjoa!
Viestiä privaan tai paavi ät unikko piste org

edit: hintapyyntöä tiputettu edelleen alemmas