O & M: P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 - bile & bussilippuja

117 posts, 6 pages, 43,495 views

Duukkis

Posts: 627

#21 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Duukkis, 5.2.2009 16:47:
Mä jäin ilman 02.30 SERENA - KIASMA -bussilippua. Jos jollain pyörii sellanen turhana, voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.


No nyt on 1:30 Serena - Kiasma -lippu hankittu. Vieläkin olen kiinnostunut hankkimaan klo 2:30 lähtevälle bussille lipun. Voin myös vaihtaa tähän nykyiseen 1:30 lippuun.
Mikexxx

Posts: 3

#22 • • Mikexxx
Mua kiinnostas kans ainakin pari lippua.
Ens pe voisin ostaa.
Jos löytyy niin viestiä tänne päin vaan.. :D
Ozie

Posts: 1,389

#23 • • Edited Ozie
ei mittii enöö
Twist

Posts: 925

#24 • • Twist Team Kemuttajat
Tänne kans pari lippua tarvis... Laittakaa privaa!
tomii

Posts: 3,594

#25 • • tomii kallion herttua
Ai tää on taas tää aika vuodesta? :D Ensi vuonna käyn jonottamassa pari lippua ja teen niillä vklopun kaljarahat, kun tää näyttää aina menevän näin ;)

--
reivaan kunnes kuolen

lohikarme

Posts: 1,730

#26 • • lohikarme RitariVittupää

tomii, 7.2.2009 13:47:
Ai tää on taas tää aika vuodesta? :D Ensi vuonna käyn jonottamassa pari lippua ja teen niillä vklopun kaljarahat, kun tää näyttää aina menevän näin ;)



Ei niitä tarttenu ikinä edes jonottaa :P Mattimyöhäsiä vaan.....

--
Qualis artifex pereo

Daniel Braun

Posts: 1,626

#27 • • Daniel Braun wednesday?

lohikarme, 7.2.2009 13:50:
---
tomii, 7.2.2009 13:47:
Ai tää on taas tää aika vuodesta? :D Ensi vuonna käyn jonottamassa pari lippua ja teen niillä vklopun kaljarahat, kun tää näyttää aina menevän näin ;)

---


Ei niitä tarttenu ikinä edes jonottaa :P Mattimyöhäsiä vaan.....


Joo ei tosiaan, liput ollu jo hyvän tovin myynnissä ja silti osa jengistä vaan herää myöhään...
Ymmärtäisin jos liput olis loppun paris päiväs.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#28 • • Edited Lost-Soul los pallos

Daniel Braun, 7.2.2009 14:26:
---
lohikarme, 7.2.2009 13:50:
---
tomii, 7.2.2009 13:47:
Ai tää on taas tää aika vuodesta? :D Ensi vuonna käyn jonottamassa pari lippua ja teen niillä vklopun kaljarahat, kun tää näyttää aina menevän näin ;)

---


Ei niitä tarttenu ikinä edes jonottaa :P Mattimyöhäsiä vaan.....

---

Joo ei tosiaan, liput ollu jo hyvän tovin myynnissä ja silti osa jengistä vaan herää myöhään...
Ymmärtäisin jos liput olis loppun paris päiväs.


Vaikka liput olis ollu myynnissä 6kk ja ne myytäisiin loppuun juhlia edeltävänä päivänä ni silti jotkut ei olis ostanu niitä tarpeeks ajoissa.

edit

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ville

Posts: 3,780

#29 • • ville olen oikeasti ujo
No onhan tää snadi yllätys, et liput loppui näin aikaisin. Hinta on noussut ja edellisellä kerralla lippuja riitti myyntiin ovelle. Kaksi ekaa kertaa myytiin loppuun, mutta ei näin aikaisin. Lisäksi nyt keväällä on muitakin suuria bileitä. Itse olisin veikannut, et liput myydään loppuun, mutta vasta samalla viikolla....

Moni tuttu on ilman lippua, toivottavasti niitä liikkuu paljon jälkimarkkinoilla :)
UzU

Posts: 2,361

#30 • • Edited UzU [33100]

ville, 7.2.2009 14:47:
Hinta on noussut ja edellisellä kerralla lippuja riitti myyntiin ovelle.



Eikä oo noussut, päin vastoin. 42e -> 39e.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#31 • • Daniel Braun wednesday?

ville, 7.2.2009 14:47:
No onhan tää snadi yllätys, et liput loppui näin aikaisin. Hinta on noussut ja edellisellä kerralla lippuja riitti myyntiin ovelle. Kaksi ekaa kertaa myytiin loppuun, mutta ei näin aikaisin. Lisäksi nyt keväällä on muitakin suuria bileitä. Itse olisin veikannut, et liput myydään loppuun, mutta vasta samalla viikolla....

Moni tuttu on ilman lippua, toivottavasti niitä liikkuu paljon jälkimarkkinoilla :)


Olis kiva tietää kuinka paljon lippuja tänävuonna oli myynnissä/vs edelliset pacifiquet.
Duukkis

Posts: 627

#32 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Lost-Soul, 7.2.2009 14:42:
---
Daniel Braun, 7.2.2009 14:26:
---
lohikarme, 7.2.2009 13:50:
---
tomii, 7.2.2009 13:47:
Ai tää on taas tää aika vuodesta? :D Ensi vuonna käyn jonottamassa pari lippua ja teen niillä vklopun kaljarahat, kun tää näyttää aina menevän näin ;)

---


Ei niitä tarttenu ikinä edes jonottaa :P Mattimyöhäsiä vaan.....

---

Joo ei tosiaan, liput ollu jo hyvän tovin myynnissä ja silti osa jengistä vaan herää myöhään...
Ymmärtäisin jos liput olis loppun paris päiväs.

---

Vaikka liput olis ollu myynnissä 6kk ja ne myytäisiin loppuun juhlia edeltävänä päivänä ni silti jotkut ei olis ostanu niitä tarpeeks ajoissa.

edit


Eikä niitä joka tapauksessa riitä läheskään kaikille halukkaille, joten eikö se olisi turhaa, että ihmiset ostaisi lipun heti ensimmäisenä mahdollisena päivänä, kun sen voi yrittää ostaa vähän myöhemminkin?
Duukkis

Posts: 627

#33 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

onni3mk, 5.2.2009 15:33:
Parempi? :P


Voisko ketjun otsikon muuttaa niin, että se koskee myös Pacifiquen bussilippuja?
mmm1

Posts: 1

#34 • • mmm1
OSTETAAN yksi tai kaksi lippua !! yksi riittää jos jollain on. Soittaa voi 040 769 0393 tai katariina.ra@hotmail.com Kiitos!
Cresh

Posts: 4

#35 • • Cresh
Heyp heyp! Täältäkin suunnalta puuttuu kaksi lippua mutta se yksikin riittää ainakin ensihätään jos joku haluaa hankkiutua lipuistaan eroon. Eli jos tarpeettomia lippuja laita viestiä p.0415044250
Samu81

Posts: 1,224

#36 • • Edited Samu81 kokolihaa

ville, 7.2.2009 14:47:
No onhan tää snadi yllätys, et liput loppui näin aikaisin. Hinta on noussut ja edellisellä kerralla lippuja riitti myyntiin ovelle. Kaksi ekaa kertaa myytiin loppuun, mutta ei näin aikaisin. Lisäksi nyt keväällä on muitakin suuria bileitä. Itse olisin veikannut, et liput myydään loppuun, mutta vasta samalla viikolla....

Moni tuttu on ilman lippua, toivottavasti niitä liikkuu paljon jälkimarkkinoilla :)



Hieman pessimistisesti pelkään, että tapahtuman aiempien vuosien pelkästään positiivinen maine on kiirinyt pitkin puskaradioita ja tänne on tulossa ns. taviksia kertaluokkaa enemmän kuin aikaisempina vuosina -> lipuille ollut suurempi kysyntä. Ei "taviksissa" todellakaan mitään pahaa ole, mutta sellaiset testoapinapousaajat, joita vaikkapa nuo Sedun raflojen vippitilat ovat täynnä, voisivat painella ihan jonnekin muualle kuin ördäämään tämän kaltaisiin kekkereihin... Sama kyllä pätee muihinkin känniörveltäjiin jotka tulevat tämän kaltaisiin vesipuistobileisiin vain vähäpukeisten mimmien vuoksi.

Mutta sittempä sen näkee. Meitsi kuuluu niihin onnekkaisiin joka sai viimein puhuttua frendin ympäri ja varasin liput aivan viime tingassa keskiviikkona. Kahta tuntia varaustani myöhemmin täällä oli tämä ketju pystyssä :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Daniel Braun

Posts: 1,626

#37 • • Daniel Braun wednesday?

Samu*, 8.2.2009 20:01:

Hieman pessimistisesti pelkään, että tapahtuman aiempien vuosien pelkästään positiivinen maine on kiirinyt pitkin puskaradioita ja tänne on tulossa ns. taviksia kertaluokkaa enemmän kuin aikaisempina vuosina -> lipuille ollut suurempi kysyntä.


Jeps.
Muropaketissakin oli keskustelua pacifiquesta.
Voin kuvitella kun 100 muroa on lasit huurussa porealtaassa tirkistelemässä :D
WuZuul

Posts: 181

#38 • • WuZuul

Samu*
Hieman pessimistisesti pelkään, että tapahtuman aiempien vuosien pelkästään positiivinen maine on kiirinyt pitkin puskaradioita ja tänne on tulossa ns. taviksia kertaluokkaa enemmän kuin aikaisempina vuosina -> lipuille ollut suurempi kysyntä. Ei "taviksissa" todellakaan mitään pahaa ole, mutta sellaiset testoapinapousaajat, joita vaikkapa nuo Sedun raflojen vippitilat ovat täynnä, voisivat painella ihan jonnekin muualle kuin ördäämään tämän kaltaisiin kekkereihin... Sama kyllä pätee muihinkin känniörveltäjiin jotka tulevat tämän kaltaisiin vesipuistobileisiin vain vähäpukeisten mimmien vuoksi.

Mutta sittempä sen näkee. Meitsi kuuluu niihin onnekkaisiin joka sai viimein puhuttua frendin ympäri ja varasin liput aivan viime tingassa keskiviikkona. Kahta tuntia varaustani myöhemmin täällä oli tämä ketju pystyssä :D



Hieman optimistisesti pelkään että nyt paikalle saattaa ilmaantua oikeita taviksia niiden "hei tsekatkaa mun sikspäk/tissit! heruuks?!"-pintaliitäjien lisäksi.

--
Wannabe bilekone.

Roope Ankka

Posts: 343

#39 • • Roope Ankka
Minä voin myydä lippuni 120 eurolla. Halvemmalla ei lähde, tradeoffinahan minulla on taskussa ennen bileiden julkistamista varattu matka, josta ei rahaa saa takaisin perumalla (joo, olen tahvo, enkä muistanut syksyllä asettaa kalenteriini odotusarvopäivää seuraavan vuoden Pacifiquelle varatessani paluulentoa).
Daniel Braun

Posts: 1,626

#40 • • Daniel Braun wednesday?

Roope Ankka, 9.2.2009 13:43:
Minä voin myydä lippuni 120 eurolla. Halvemmalla ei lähde, tradeoffinahan minulla on taskussa ennen bileiden julkistamista varattu matka, josta ei rahaa saa takaisin perumalla (joo, olen tahvo, enkä muistanut syksyllä asettaa kalenteriini odotusarvopäivää seuraavan vuoden Pacifiquelle varatessani paluulentoa).


toivottavast tää on läppä?
Jos järjestävä taho ilmoitti että 100kpl vip lippuja myydään hintaan 65,- ni joku varmaan ostaa sun lipun 120,- :S