mihin on kadonnut vanhat kunnon trance, tekno ja dance dj:t??

88 posts, 5 pages, 26,709 views

zombie*

Posts: 145

#1 • • zombie*
Mielenkiinnosta olisi kiva tietää mihin on hävinneet ne kaikki kunnon dj ja muut jotka soittivat 2003-2005 välisenä aikana tampereella ja lahden nightclubissa ERITTÄIN laadukasta trance, tekno ja dance musiikkia. Myös tapiolan aladinissa?

Nykyisin trance ja tekno jos sitä voi kutsua edes siksi niin on yleistä kilinkolinaa ja ihme narinaa, konemetsässä nähtiin tämä ikävä aalto jo ensimmäisenä vuonna.
Kuka voi kutsua sitä edes musiikiksi?

Olisi hauska joskus laittautua noihin reivivaatteisiin vielä ja lähteä "joraamaan" oikeasti ja kuulla vanhoja kunnon milk ink, croove coverage, faarao ym. Edes miksattuina, luulisi porukan osaavan täällä tehä näistä kunnon tanssimusiikkia.

Olemme kaveriporukassa monesti ihmetelleet asiaa, mihin kunnon tanssimusiikki on hävinnyt. Johtuuko se siitä että nykynuoriso tykkää hevi/rock, ym painotteisesta musasta ja haluaa sekoittaa sen teknoon tai tranceen?

Mutta ikävä kyllä tämä ei näköjään vaivaa vain "suomen" pikku länttiä, koska viime vuonna erehdyimme menemään kaapelille "isoihin" reiveihin ja samaa paskaahan siellä soitettiin jopa minun yksi suosikeistanikin soitti tätä, niin sanottua uutta trance mallista musiikkia.

Opimmehan läksymme, ei tarvitse enää lähteä yli 10€ bileisiin.
Funktion

Posts: 1,720

#2 • • Edited Funktion over 9000
Ööööh...

Tekno ja trance samassa yhteydessä Groove Coveragen kanssa? :D

ei vit....

EDIT: Siis ei ei ei... nyt kyllä haisis vähän trolli.
Siis... reivivaatteisiin joraan Groove Coveragea? :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ratas

Posts: 82

#3 • • ratas
2003-2005, tuo teknon ja trancen kulta-aika.
laite

Posts: 2,994

#5 • • laite MastahWankah
Muistan kyl kun olin transen kulta aikaan ensimmäistä kertaa reivaamassa, vuosi oli tuolloin 2008 ja silloinen musa oli pelkkiä klassikoita. Nää uudemmat jutut ei enää iske koska oon aika oldskool jäbä.
laite

Posts: 2,994

#6 • • laite MastahWankah
Ai niin, unohdin ihan listata noita transen ja teknon klassikoita (MUN mielestä klassikoita!!!):

ALEX KUNNARI - LIFTER
KAIKKI MITÄ PROTEUS SOITTI
KAIKKI MITÄ DJ TESTO SOITTI
BEATPORT TOP-10
Takyon

Posts: 2,945

#7 • • Takyon Möwkö

laite, 3.2.2009 19:38:
Ai niin, unohdin ihan listata noita transen ja teknon klassikoita (MUN mielestä klassikoita!!!):

ALEX KUNNARI - LIFTER
KAIKKI MITÄ PROTEUS SOITTI
KAIKKI MITÄ DJ TESTO SOITTI
BEATPORT TOP-10



*nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ville

Posts: 3,780

#8 • • ville olen oikeasti ujo

zombie*, 3.2.2009 19:17:
Mielenkiinnosta olisi kiva tietää mihin on hävinneet ne kaikki kunnon dj ja muut jotka soittivat 2003-2005 välisenä aikana tampereella ja lahden nightclubissa ERITTÄIN laadukasta trance, tekno ja dance musiikkia. Myös tapiolan aladinissa?



Voi paska, naapurissa ollut trance/teknomusiikin mekka ja mä oon missannut ihan kokonaan :(


Topicin aloittajelle tiedoksi että se mitä itse pidät teknona/trancena/dancemusiikkina, on paremmin tunnettuna nimeltaan europoppia, jota soitetaan lähestulkoon kaikissa "mainstreampaikoissa". Ongelman vaan on, että ne biisit tulee siellä r&b ja rockin välissä ja siten moni näistä paikoista ei jaksa välttämättä kovasti kiinnostaa.
Arsk4_

Posts: 833

#9 • • Arsk4_ Lihis
Empä kyllä tiiä miten tähän vastais... mutta kannattaa tietenkin ottaa selvää mihin pippaloihin on menossa. Esim. tuskin konemetsään kannattaa mennä siinä toivossa että siellä soitettas pensseliviiksipoppia *hymy*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

ezzy

Posts: 8,060

#10 • • ezzy Droid-pappa

ville, 3.2.2009 19:39:
---
zombie*, 3.2.2009 19:17:
Mielenkiinnosta olisi kiva tietää mihin on hävinneet ne kaikki kunnon dj ja muut jotka soittivat 2003-2005 välisenä aikana tampereella ja lahden nightclubissa ERITTÄIN laadukasta trance, tekno ja dance musiikkia. Myös tapiolan aladinissa?

---


Voi paska, naapurissa ollut trance/teknomusiikin mekka ja mä oon missannut ihan kokonaan :(



Millennium järkkäs bileitä tapiolassa ;) Millenniumin bileissä soi myös tommin ja cosmon toimesta aika tuimaa europoppia, jota threadin aloittaja lienee jäänyt kaipaamaan.
Funktion

Posts: 1,720

#11 • • Funktion over 9000

Arsk4_, 3.2.2009 19:41:
Empä kyllä tiiä miten tähän vastais... mutta kannattaa tietenkin ottaa selvää mihin pippaloihin on menossa. Esim. tuskin konemetsään kannattaa mennä siinä toivossa että siellä soitettas pensseliviiksipoppia *hymy*



AI EI?!?!?

Enx mä kuulekaan Dj Aligatorin whistlebitch whatever?!?!?

:(

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Arsk4_

Posts: 833

#12 • • Arsk4_ Lihis

Funktion, 3.2.2009 19:43:
---
Arsk4_, 3.2.2009 19:41:
Empä kyllä tiiä miten tähän vastais... mutta kannattaa tietenkin ottaa selvää mihin pippaloihin on menossa. Esim. tuskin konemetsään kannattaa mennä siinä toivossa että siellä soitettas pensseliviiksipoppia *hymy*

---


AI EI?!?!?

Enx mä kuulekaan Dj Aligatorin whistlebitch whatever?!?!?

:(



Kannattaa käydä esittämässä toiveena nii jos ne soittas sen *pihkassa*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Avatar
#17 • • astaroth Guest

Individual, 3.2.2009 19:49:
Onks tekno joskus ollut muutakin kuin kilinkolinaa?


teknon ei pitäisi olla muuta. ja sitähän se ei nyt ole *hih*
Funktion

Posts: 1,720

#18 • • Funktion over 9000

Individual, 3.2.2009 19:49:
---
zombie*, 3.2.2009 19:17:
Nykyisin trance ja tekno jos sitä voi kutsua edes siksi niin on yleistä kilinkolinaa ja ihme narinaa,

---

Mitä vittua? Onks tekno joskus ollut muutakin kuin kilinkolinaa?



Älä unohda narinaa!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..